10 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg eventjes, want hier ben ik ook nieuwsgierig naar馃槉

2 maanden geleden

Ik heb van mijn moeder het zwangerschapsdagboek van Pauline Oud gekregen. Ik vind deze zelf heel fijn. Er staat ook per week in hoe je baby groeit en er staan vragen in en je kan er foto's in plakken. https://www.bol.com/nl/nl/p/o-baby-9-maanden-dagboek/9200000085153558/?bltgh=o4rjKh-Jv97kyjRXbRlMYA.4_13.20.ProductPageUrl

2 maanden geleden

Ik heb van mijn moeder het zwangerschapsdagboek van Pauline Oud gekregen. I ...
Fijne tip! Dankjewel 馃槃

2 maanden geleden

Ik volg ook! Wist niet dat dit bestond maar klinkt super leuk zo鈥檔 boek!

2 maanden geleden

Ik heb het dagboek van Fyllbooks (invulboekjes.nl) Je kunt de kaft helemaal personaliseren als je wilt of een standaard kopen, maar er zijn opties. Ik had al zo'n boek voor het eerste jaar van mijn kindje van de Hema en wilde graag een vervolg voor tot 4 jaar. Dat heb ik daar toen gevonden en er 1 gepersonaliseerd met t geboortekaartje op de kaft.

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn vorige drie zwangerschappen de boeken Pauline Oud gebruikt, en wil deze, als de echo morgen goed is. Weer halen! Vond ze prima, nu extra leuk omdat ik ze goed met elkaar kan vergelijken en lezen waar de overeenkomsten en verschillen zitten.

2 maanden geleden

Ik heb dit boek gehaald, is uitgegeven door DE LANTAARN

2 maanden geleden

Zo leuk al deze tips!!!

2 maanden geleden

Ik heb deze net binnen gekregen van Maan Amsterdam. Heel leuk met verschillende vragen per week en leuke quotes!

2 maanden geleden

Ik had deze voor mijn eerste zwangerschap, van Lifestyle2love. Ook een exemplaar gekocht voor deze zwangerschap, mocht het goed blijven gaan.