61 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op stephje345

Ik heb de nuna mixx next, bij mijn dochtertje toen die tijd aangeschaft. Er ...
Ps. Ik weet niet of je een babypark in de buurt hebt, zij hebben van die banen waar je de kinderwagens kunt uittesten!

25 dagen geleden

Wij hebben de Joolz Geo 3. Heel erg tevreden. Daar kan straks een dubbele wandelwagen van gemaakt worden. Rijdt erg stevig door grote wielen, grote bak met ruimte onderin voor boodschappen, goed matrasje erin, doorgroei mogelijkheden, ect. We hadden bij ons zoontje (okt. 2023) eerst een goedkopere gekocht (Puck 3in1). Reed totaal niet stevig. Veel gehobbeld, bij hobbelde nog net niet de wandelwagen uit, zat geen echt matrasje in (vond ik zelf geen prettig idee voor zijn hoofdje, dus hij lag op handdoeken). Al met al, behelpen! Na een paar weken direct een andere aangeschaft. Wij hebben ook veel mooi tweede hands (babykamer, co-sleeper) en "goedkoop" aangeschaft. Mijn ervaring tot nu toe, bespaar niet op een kinderwagen als dat eventjes kan! 😊

25 dagen geleden

Reactie op Prax

Hoewel de maxi cosi in ligstand kan, zit de baby er nog in vast en wordt he ...
Ik ga er geen gebruik van maken ik weet de gevolgen hoef je mij niet te vertellen krijg mijn derde kind! En ik koop een mooie wagen met een lig bak en een auto stoel voor de baby

25 dagen geleden

Wij overwegen de cybex e priam. Zijn er meer mamas die deze willen aanschaffen?

25 dagen geleden

Reactie op aytje04

Wij overwegen de cybex e priam. Zijn er meer mamas die deze willen aanschaf ...
Wij hebben deze aangeschaft, vooral omdat ik de elektrische wieg functie heel handig ga vinden (denk ik) haha en omdat als je hem ombouwt naar zitje dat je die er niet aparts hoeft afhalen en die mee inklapt. En ik vind het veder een Hele mooie wagen

13 dagen geleden

Een vriendin van mij vertelde dat zij had gehoord dat de Joolz Geo 3 een wat smallere reiswieg heeft. We hebben de breedte gemeten in de winkel en hij lijkt indd ongeveer 5 cm smaller dan bijv de Cybex Priam reiswieg. Zijn er gebruikers van de Joolz Geo 3 die de smallere reiswieg als nadeel hebben ervaren? Of maakt dit eigenlijk niet zo veel uit?

13 dagen geleden

Reactie op nicoletegel

Een vriendin van mij vertelde dat zij had gehoord dat de Joolz Geo 3 een wa ...
Ik heb de joolz geo 3 en heb dit nooit geweten of gemerkt haha Mn zoontje lag er heerlijk in!

13 dagen geleden

Reactie op Izzy92

Uppababy vista v2. Hele aangename wagen. Hebben hem bij eerste baby ook gek ...
Wij hebben deze ook en heel blij mee! Echt perfect met boodschappen doen! En bij ons tweede op komst dus fijn dat die meteen ready is daarvoor.

13 dagen geleden

Reactie op Shannon1994

Ik heb de joolz geo 3 en heb dit nooit geweten of gemerkt haha Mn zoontje ...
Gelukkig! Voor mijn gevoel maakt het ook niet zoveel uit en is de reiswieg breed genoeg

13 dagen geleden

Zijn er ook mensen met een thule wagen? Ik begreep dat de maxicosi ervan een van de meest veilig geteste is en ook het frame heeft 3 wielen waardoor die goed wendbaar is. Ik lees alleen nog weinig mensen die hem hebben.

13 dagen geleden

Wij halen de maxi-cosi Fame kinderwagen. We hebben er heel veel getest en deze vonden we fijn en mooi. Het is ook een hele set. Dus met autostoel en isofix.

13 dagen geleden

Reactie op Izzy92

Uppababy vista v2. Hele aangename wagen. Hebben hem bij eerste baby ook gek ...
Deze hebben wij ook en super tevreden mee. Vooral die grote boodschappenmand is zo goud. Die mis ik nu steeds als we met onze buggy zijn 😂

13 dagen geleden

Wij twijfelen heel erg tussen de Cybex Priam en Cybex e-Gazelle S🤷🏻‍♀️

13 dagen geleden

Reactie op Chanmel

Deze hebben wij ook en super tevreden mee. Vooral die grote boodschappenman ...
Ik kan inderdaad niet zonder. Om die reden ook geen buggy aangeschaft. 16 maanden nu en nog steeds alles met uppababy

13 dagen geleden

Reactie op nicoletegel

Een vriendin van mij vertelde dat zij had gehoord dat de Joolz Geo 3 een wa ...
Wij hebben 'm ook, maar ook nooit geweten of opgevallen. Was altijd genoeg ruimte.

13 dagen geleden

Wij zijn voor de Bugaboo Fox 5 gegaan!

13 dagen geleden

Reactie op MandyxV

Wij zijn voor de Bugaboo Fox 5 gegaan!
Die willen wij ook!!

13 dagen geleden

Uppa vista V2, ivm grote boodschappen mand en mogelijke uitbreiding naar 2 kinderen op de wagen. De uitbreiding moeten we nog ervaren of dat fijn is. Gaan we vanaf april merken😌 Die grote boodschappenmand is echt ideaal! Niet alleen voor boodschappen maar om alles mee te nemen ideaal!!

13 dagen geleden

Waar letten jullie nou echt op bij je keuze? Ik voel me wat overweldigd door het aanbod

13 dagen geleden

Vandaag de maxi cosi plaza + gehaald ! ♥️ mooie hoge kinderwagen, vind zelf veel wagens erg laag of laag bij de grond, grote reiswieg want wil de kleine er zo lang mogelijk in kunnen laten liggen ipv plat in de zitting en een ruime boodschappen mand Bij mijn oudste 2 maxi cosi mura gehad en echt tot de laatste snik afgewandeld haha nu was het tijd voor een nieuwe variant ☺️