20 Reacties

2 maanden geleden

Momenteel slik ik nog Multi Vrouw Dag en Nacht van Vitakruid en los foliumzuur, maar als die op zijn ga ik over op Multi Mama Dag en Nacht waar ook folaat in zit. Vorige zwangerschap ook heel de zwangerschap geslikt en daarna 1,5 jaar borstvoeding gegeven dus toen ook blijven slikken. Daarnaast slik ik Relaxcomplex van Vitakruid combinatie van magnesium en vitamine D3.

2 maanden geleden

Ik slik elke dag mama van vitalis en omega 3 van orthica. Waar heb je gelezen dat je het niet te lang mag nemen?

2 maanden geleden

Reactie op Selmel

Ik slik elke dag mama van vitalis en omega 3 van orthica. Waar heb je gele ...
Ik las dit: https://www.nu.nl/lifestyle/4550064/te-lang-foliumzuur-slikken-zou-mogelijk-leiden-obesitas-bij-kinderen.html En: https://www.rtl.nl/gezondheid/artikel/159276/te-lang-foliumzuur-slikken-tijdens-zwangerschap-verhoogt-kans-op-obesitas Maar ik lees ook weer dit: https://www.zwangerenportaal.nl/foliumzuur-slikken-tijdens-de-hele-zwangerschap-wat-zijn-de-effecten Dus nu weet ik het niet hoor 🤣😅 Bij m’n vorige zwangerschap ook de hele zwangerschap foliumzuur geslikt

2 maanden geleden

Ik slik mompwdr. Verloskundigen die dit zelf hebben ontworpen met Magnesium, multivitamine incl foliumzuur en omega 3 zit daarin. Voor iedere trimester hebben ze het daarop aangepast. Ik slikte het al hiervoor en denk dat het wel geholpen heeft om zwanger te raken.

2 maanden geleden

Ik slikte eerst de kruidvat zwanger, maar daar ging ik van over mn nek dus overgestapt op de Etos. Deze is nog erger want moet 2x op een dag 🥲😭 iemand ervaring met een “lekkere” foliumzuur / mamavitamine? 😂

2 maanden geleden

Vitakruid mama dag en nacht, omega, magnesium en vitamine d.

2 maanden geleden

Ik slik ook choline, omdat ik geen eieren en voornamelijk plantaardig eet. Voor de rest indd een multi zwanger, folaat, q10, vitamine d3 en omega3.

2 maanden geleden

Physalis Happy mama en deze in combinatie met hetzelfde merk en dan omega 3 forte

2 maanden geleden

Ik gebruik op aanraden van de fertiliteitsarts en verloskundige Orthica Prena Fem. Ik pak hier wel 1 capsule van ipv 2 wegens de hoge dosering. Hier zit eigenlijk alles in, inclusief omega 3. Wanneer je jezelf aan de juiste dosering houdt kun je foliumzuur gewoon veilig blijven slikken volgens de arts en verloskundige. Naast een gezond eetpatroon worden de multivitamine als aanvulling gezien en aangeraden voor de extra beetjes die je als zwangere hard kan gebruiken.

2 maanden geleden

Reactie op Mamafloor23

Ik slikte eerst de kruidvat zwanger, maar daar ging ik van over mn nek dus ...
Misschien de gummy’s? Dat zijn net als snoepjes

2 maanden geleden

Ik slik de Davitamon zwanger

2 maanden geleden

Reactie op Musiclove

Ik slik mompwdr. Verloskundigen die dit zelf hebben ontworpen met Magnesium ...
Heb je een naam? Of ergens waar je het kan kopen?

2 maanden geleden

Ik slik ook multi vitamine met foliumzuur.dat slikte ik tijdens m'n vorige zwangerschap ook en daarna ook nog voor de borstvoeding. Volgens de verloskundige kon dit gewoon.

2 maanden geleden

Mama Dag en Nacht van Vitakruid, Omega 3 visolie van Eqology, vitamine D3 K2 van Energetica Natura en eiwitpoeder van Orangefit. Dit nam ik ook voor de zwangerschap (4 weken 3 dagen)

2 maanden geleden

Multi mama van Laveen is erg fijn!

2 maanden geleden

Heb je een naam? Of ergens waar je het kan kopen?
Ja het heet Mompwdr. Je kan dit zo invullen op Google, dan vind je het

2 maanden geleden

Reactie op Musiclove

Ja het heet Mompwdr. Je kan dit zo invullen op Google, dan vind je het
Dankjewel

2 maanden geleden

Ik neem van de Etos zwanger multivitaminen. Extra d, calcium, magnesiumcitraat, omega 3. Best een boel en geen idee of t echt nodig is. Maar in de multi zit soms maar heel weinig. Bijvoorbeeld van de calcium en magnesium. En zelf eet ik ook niet heel veel waar dat in zit. Omega 3 omdat ik weinig vis eet. Denk dat het wel goed is voor de baby.

2 maanden geleden

Welke multivitamine zijn niet zo groot? Behalve davitamon, maar die zijn me eigenlijk al te groot.

2 maanden geleden

Ik slik alleen foliumzuur van trekpleister eigen merk en vitamine B3