36 Reacties

10 dagen geleden

Zoooo herkenbaar, ben zelf 16.1 weken. Maar heb echt nul motivatie voor werk en zie er eigenlijk zelfs gewoon tegenop. Laat het maar snel maart zijn 🙈

10 dagen geleden

Vreselijk he, Ik mag ook pas 14 maart pas met verlof. Kan echt niet wachten 😫

10 dagen geleden

Oh vreselijk.. zei het toevallig laatst tegen een vriendin. Heb echt geen zin en energie meer om te werken 😂

10 dagen geleden

Ja hier ook zin in verlof. Gelukkig heb ik nog een weekje vakantie in december en plan ik nog wat lange weekendjes tussendoor in. Leuk om er naar uit te kijken

10 dagen geleden

Ik kijk er ook erg na uit!! Nog 6 weken werken tot kerst, dan 2 weken vakantie en na mijn vakantie nog 5 weekjes 😮‍💨😁

10 dagen geleden

Geen last van.

10 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Ik kijk er ook erg na uit!! Nog 6 weken werken tot kerst, dan 2 weken vakan ...
Zo dat klinkt al lekker behapbaar! Stop je dan eerder dan 6 weken van tevoren?

10 dagen geleden

Ik heb het vooral met vervelende cliënten dat ik niet kan wachten om die over te mogen dragen 😅

10 dagen geleden

Oh hier ook! Nog 5 weken werken en dan heb ik 2 weken vrij rond de kerst, dan alleen nog januari en februari werken en per 1 maart met verlof 🥳. Vond het met de eerste ook zo heerlijk, zal nu wel iets anders zijn, maar alsnog zin in haha!

10 dagen geleden

Ik ben zo jaloers op vrouwen die direct moeten stoppen met werken in bepaalde jobs.

10 dagen geleden

Heel herkenbaar, motivatie en energie zijn allebei 0. Nog zo'n 5 maanden te gaan😭

10 dagen geleden

Heel blij dat anderen dit ook hebben. Ik tel echt van vakantie tot vakantie en echo tot echo.

10 dagen geleden

Reactie op Izzy92

Heel blij dat anderen dit ook hebben. Ik tel echt van vakantie tot vakantie ...
Ik was zelf inderdaad ook bang dat ik enige zou zijn die hier last van heeft, stukje herkenning is echt fijn🙈

10 dagen geleden

Reactie op Ardm

Ik heb het vooral met vervelende cliënten dat ik niet kan wachten om die ov ...
Hahaha heel herkenbaar😂

10 dagen geleden

Reactie op Ardm

Zo dat klinkt al lekker behapbaar! Stop je dan eerder dan 6 weken van tevor ...
Nee 6 weekjes van te voren ben begin april uitgerekend en ga half februari eruit, na mn vakantie 2 weken begin ik weer in januari 16e met werken dan nog 5 weekjes

10 dagen geleden

Ik denk alleen maar “nog 9 weken werken na mijn kerstvakantie en dan 11 maanden vrij🤭

10 dagen geleden

Ik denk alleen maar “nog 9 weken werken na mijn kerstvakantie en dan 11 maa ...
Ik nog 11 weken na de kerstvakantie! Maar 11 maanden vrij?! Hoe doe je dat hahaha

10 dagen geleden

Ik ben echt ergens al vanaf het begin van de zwangerschap al aan het aftellen tot mijn verlof. Had ik bij de eerste niet, maar nu lijkt de tijd tot het verlof een eeuwigheid te duren

10 dagen geleden

Reactie op heynikki

Ik ben zo jaloers op vrouwen die direct moeten stoppen met werken in bepaal ...
Wat voor baan heb je?

10 dagen geleden

Ik denk alleen maar “nog 9 weken werken na mijn kerstvakantie en dan 11 maa ...
Hoe krijg je 11 maanden vrij?! Lijkt me heerlijk, misschien heb je tips ☺️🤗