36 Reacties
10 dagen geleden
Reactie op Emma2711
Hoe krijg je 11 maanden vrij?! Lijkt me heerlijk, misschien heb je tips ☺️� ...
Ik heb de afgelopen jaren nooit mijn balansuren(ik werk in de zorg) ingezet dus heb heel veel uren gespaard. En ik plak mijn plus-uren,vakantie uren en ouderschapsverlof achter elkaar. En dan nog twee maanden onbetaald verlof.(ik kwam er pas achter dat veel mensen niet weten dat je dit ook achter je verlof aan kan vragen) dus ik hoef pas ergens in februari2026 weer aan het werk.
10 dagen geleden
Ik heb de afgelopen jaren nooit mijn balansuren(ik werk in de zorg) ingezet ...
Dus dan heb je 2 maanden even geen salaris? Klopt dat? Ik wil dit ook
10 dagen geleden
Reactie op Stroopwafel1991
Dus dan heb je 2 maanden even geen salaris? Klopt dat? Ik wil dit ook
Ja dat klopt! En daarna kan ik gewoon weer aan het werk. Ik kon zelfs nog langer onbetaald verlof aanvragen. Dit is niet bij iedereen een optie maar het is het vragen waard 🙃
10 dagen geleden
🙋🏻♀️Zo herkenbaar! zooo geen zin meer om
nog te werken. Al n paar weken niet meer….Echt met moeite om me er toe te zetten 😂.
9 dagen geleden
Heel herkenbaar!
Heb verlof inmiddels aangevraagd bij mijn werkgever. De weken vliegen voorbij en werk voelt voor mij echt als een afleiding. Ook vind ik mijn werk erg leuk dus soms kan ik vergeten dat ik zwanger ben.
Maar al zo zin in die tijd!
9 dagen geleden
Ik! Maar vooral omdat ik mijn werk saai vind.
Misschien toch maar 6 weken van te voren met verlof, al heb ik natuurlijk liever meer tijd met de baby en niet 7 a 8 baby loze weken (ik ga namelijk weer uit van een inleiding na 41 weken).
9 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Zijn er vrouwen die niet terug naar hun werk gaan nu hun verlof?
Ik heb expres mijn verlof verlengd om deze keuze goed te kunnen maken. Mijn partner is er oké mee als ik stop met werken, maar ik zelf twijfel nog heel erg😳
9 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Zelf best een grote twijfel. Heb net sinds dit jaar een vast contract en heb wel plezier in mn werk, maar heb echt geen idee hoe ik er in sta na dat de kleine is geboren 🙈 mijn vriend vind het geen probleem, maar zelf in een grote tweestrijd omdat tegenwoordig vaste contracten ook niet voor het oprapen liggen 🙈
9 dagen geleden
Ja heel herkenbaar! Het liefst vandaag nog. Ik had dit de vorige zwangerschap ook. Nou is mijn werkgever ook niet de fijnste wat nog meer demotiverend werkt. Ik grapte van de week nog dat ik geen postnatale depressie heb maar prenatale depressie door werk 🙈 Ik sta gelukkig al 2 uur per dag ziekgemeld en werk dus maar tot 15:00 ivm energie level
8 dagen geleden
Reactie op Oktoberbaby1
Ik heb dit bij de eerste gedaan maar zou t nu niet meer doen. Ben blij dat ik het heb kunnen doen want ik heb daardoor wel de kans gehad om te kijken wat ik echt wil qua werk en heb toen de keuze gemaakt om door te studeren. Maar voor nu vind ik het juist een fijn idee om weer te werken na een periode. Het liefst wel zo lang mogelijk thuis dus minimaal 6 maanden..