14 Reacties

2 maanden geleden

Goeiemorgen ik heb een zoontje van 8 en nu weer pril in verwachting. Mijn zoon vraagt al 4 jaar om een broertje of zusje, dus hij is ook erg blij! Vind het zelf wel spannend hoor, hoe hij zal reageren als het er echt is🙈 Gefeliciteerd met je zwangerschap 🍀

2 maanden geleden

Ik heb een dochter van 16, bijna 17 en een dochtertje van net 4.

2 maanden geleden

Hello dames, ik heb een dochter van 19 en een zoontje van 7. Deze week ben ik erachter gekomen dat ik weer in verwachting ben. Echt een enorme zegen!

2 maanden geleden

Mijn kinderen zijn 13 en 18 als de baby komt.

2 maanden geleden

Mijn dochter is dan 16 zodra de baby komt 😊

2 maanden geleden

Ik een zoon van 9 en een dochter van 1,5. Zwanger van de 3e. Mijn zoon is van een eerdere relatie

2 maanden geleden

Dag dames! Wat leuk die grote broers en zussen hier ❤️. Ik heb er hier een van 10… en een van 2,5 en nu 8.4 weken zwanger! Wanneer de baby er is zal de oudste bijna 11 zijn en de jongste al 3. Ik ben benieuwd! Vandaag de kinderen verteld in verwachting te zijn. De oudste kon zijn geluk niet op! Leuk te zien dat hij helemaal besef heeft. De jongste keek me alleen heel droog aan en ging weer verder spelen 😉

één maand geleden

Mijn kinderen zullen 13 en 18 zijn als le bebe er is

één maand geleden

Mijn kinderen zijn als de kleine geboren worden 9,7,3 de kinderen van mij vriend zijn 22,21,18,16,15,10

één maand geleden

Hier een dochter van 9 en een dochter van 1,5. Ze weten nog niks, maar bij mn vorige zwangerschap vond mn oudste het heel leuk! Ben benieuwd hoe ze reageren op de 3e ;)

één maand geleden

Mijn bonuszoontje is 13 als buc komt. En hij is helemaal enthousiast!! Hij zegt dat het nu al te lang duurt en hij niet kan wachten..🤣 ik ben nu 10 weken zwanger…