102 Reacties

één maand geleden

Ik heb vandaag gebeld en op 4/9 mijn 1e echo, zal dan rond de 7 weken zijn. Ik zit nu al in de stress en ik moet toegeven dat dit forum niet altijd helpt😆🥲

één maand geleden

Ik heb morgen mijn 1ste echo, ineens gieren de zenuwen door mijn lijf. Hierdoor ben ik angstig, ik hoop dat alles goed is met mijn guppie. Ik vind het zo spannend, ik kan niet wachten om een kloppend hartje te horen❤️

één maand geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Ik dacht precies 8 weken te zijn, maar ik ben 7+4 weken zwanger. Ik heb gelukkig een kloppend hartje gezien! Het was echt zo bijzonder.🥰

één maand geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad 😍 Alles was goed! Met een mooi kloppend hartje 🥹❤️ ze kon het gelijk zien! was heel bijzonder. Ik dacht precies 8 weken te zijn vandaag maar nu denken ze dat ik pas 6+6 weken zwanger ben. Dus morgen 7 weken. Over 3 weken de termijn echo 🥰

één maand geleden

Reactie op nps89

Ik heb morgen mijn 1ste echo, ineens gieren de zenuwen door mijn lijf. Hier ...
Ik vond het ook zo spannend! Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. 😍 alles was goed. Luister echt naar je gevoel en als dat goed zit dan zit het vaak ook goed🍀 succes en geniet er vooral van morgen!

één maand geleden

Reactie op Lindaa100

Ik heb vandaag gebeld en op 4/9 mijn 1e echo, zal dan rond de 7 weken zijn. ...
Haha ik geef je helemaal gelijk. Het is niet altijd fijn😂 Maar luister naar je eigen gevoel ❤️🍀

één maand geleden

Reactie op Moosss

Ik vond het ook zo spannend! Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. 😍 alle ...
Aaaah geweldig gefeliciteerd. 🥰 Ik ben ook zenuwachtig omdat iets in mij zegt “straks is het niet goed” maar ik ben bang dat dat ter zelfbescherming is. Dus hoop dat dat stemmetje geen gelijk krijgt en wij in april een gezonde baby mogen verwelkomen 🥰🍀

één maand geleden

Reactie op Lindaa100

Ik heb vandaag gebeld en op 4/9 mijn 1e echo, zal dan rond de 7 weken zijn. ...
Herkenbaar, ik ontvolg ook topics ovee miskramen en kansen enzo ook als ik ze toch een keer heb geopend. Scheelt spanning die niet nodig is. Net als geen journaal kijken, raad ik ook iedereen aan! Het meest relevante bereikt je steevast alsnog via je omgeving.

één maand geleden

Reactie op nps89

Ik heb morgen mijn 1ste echo, ineens gieren de zenuwen door mijn lijf. Hier ...
Veel plezier! Let wel op, ke zal op deze termijn een hartje zien kloppen, maar horen komt pas bij de teemijnecho mits i.p. inwendig, en pas rond de 12 weken doen alle vks standaard hartje luisteren via de doptope op je buik, omdat het eerder met die methode gewoon nog moeilijk oo te vangen is en dus meer false negatives geeft en onnodige stress ;).

één maand geleden

Zo leuk om te horen hoe bijzonder jullie dat eerste moment vinden, krijg ik nog meer voorpret van! Vrijdag mag ik ook, nog vier nachtjes slapen xD

één maand geleden

Eind de middag 1e echo, zo spannend! Vandaag 6 weken volgens eigen berekening

één maand geleden

Reactie op HappyMother2023

Eind de middag 1e echo, zo spannend! Vandaag 6 weken volgens eigen berekeni ...
Hoe is het gegaan?

één maand geleden

Reactie op Moosss

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad 😍 Alles was goed! Met een mooi klopp ...
Wat fijn dat alles goed was! Wat word precies bedoel met de termijn echo?

één maand geleden

Reactie op Momtobe26april

Wat fijn dat alles goed was! Wat word precies bedoel met de termijn echo? ...
De termijnecho wordt meestal met 12 weken gedaan en is vaak de eerste echo die je krijgt als je geen vroege echo hebt.

één maand geleden

Vandaag echo gehad bij 6 weken. Kloppend hartje gezien 🥰

één maand geleden

Zojuist eerste echo gehad! Tot grote verassing tweeling met beide een gezond kloppend hartje

één maand geleden

Reactie op Twinssssss14

Zojuist eerste echo gehad! Tot grote verassing tweeling met beide een gezon ...
gefeliciteerd! ik ben daar stiekem een beetje bang voor, ik heb al een tweeling (7j) namelijk! 🙈

één maand geleden

Ik heb 10 september pas mijn eerste echo als het goed is dan 8 weken zwanger. Duurt zooooo langgg…

één maand geleden

Reactie op sheey

Ik heb 10 september pas mijn eerste echo als het goed is dan 8 weken zwange ...
Ik ook pas 10-09 de eerste, wat duurt het allemaal lang hè.

één maand geleden

Heb net m'n eerste echo gehad, was super nerveus. Maar het viel me mee. De verloskundige legde alles uit en was rustig dat hielp ook wel. Ik ben nu geschat op 7+4 een weekje korten dan we dachten. Maar een mooi kloppend hartje gezien😍