11 Reacties

3 maanden geleden

Zagen ze wel verdikt baarmoeder slijmvlies? Het is echt nog heeel vroeg om iets te kunnen zien. Eigenlijk zie je pas iets 2 weken na je NOD. Bij mij zagen ze een week na mijn NOD ook nog niks op de inwendige echo. Alleen een ""gespreid bedje" zoals de vk zei.

3 maanden geleden

Ik krijg zo'n vroege echo, omdat ik ooit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad en ze nu snel willen kijken of het op de goede plek zit

3 maanden geleden

Bij mij zagen ze ook nog niks. Ben 4 week 4 dagen. Het is te vroeg om iets te zien werd er tegen mij gezegd. Ook buitenbaarmoederlijke kunnen ze niet zien. Alleen verdikst slijmvlies. Ik moest ook heen omdat ik veel pijn heb. Maar ik zou toch echt nog 2 weken moeten wachten voor ik weet of t goed zit

3 maanden geleden

Ik heb twee weken geleden echo gehad was toen 4 weken en 3 dagen zwanger bij mij zagen ze het wel. Is bij iedereen verschillend denk ik

3 maanden geleden

Is je hCG waarde getest?

3 maanden geleden

Bij ,4 wkn zagen ze bij mij al n hartslag en het vruchtzakje.. ik denk dat je nog even moet wachten binnen een week is wel heel vroeg

3 maanden geleden

Zelfde situatie, check mijn topic! https://community.24baby.nl/forum/fertiliteitstraject/positief-zwangerschap-test-buikpijn-en-ziek-dmp7jvk

3 maanden geleden

Reactie op Empress_

Bij ,4 wkn zagen ze bij mij al n hartslag en het vruchtzakje.. ik denk dat ...
Dit lijkt mij sterk… hartslag is pas vanaf week 6 zichtbaar… of bedoel je 4 weken na bevruchting?

3 maanden geleden

Reactie op Eknein92

Dit lijkt mij sterk… hartslag is pas vanaf week 6 zichtbaar… of bedoel je 4 ...
Ben ik ook benieuwd naar!

3 maanden geleden

Kan soms buiten zijn, of kan er een vroege miskraam onderweg zijn, heb ik laatst ook gehad

2 maanden geleden

Hoe is dit afgelopen??❤️