58 Reacties

2 maanden geleden

Hm heeft zwangerschapskleding, ook op de website

2 maanden geleden

Bonprix heeft ook echt wel mooie zwangerschaps broeken! Heb er 2 besteld, ben benieuwd ;)

2 maanden geleden

H&M heeft veel leuks

2 maanden geleden

H&M, C&A, Prenatal. Sowieso winkels waar je kleding kan passen.

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Hm heeft zwangerschapskleding, ook op de website
Bijna niet meer in de winkels helaas gaat er uit en ook alleen nog maar online :(

2 maanden geleden

H&M heeft leuke broeken. Ik kom er achter dat veel winkels alleen skinny broeken verkopen voor zwangere maar de H&M heeft meer opties.

2 maanden geleden

Ik ga gewoon naar een grote kringloopwinkel en vind daar meestal wel wat ik nodig heb tegen redelijke prijs

2 maanden geleden

Zeeman heeft volgens mij ook zwangerschapskleding.

2 maanden geleden

Je hebt ook vaak in boetiekjes van die pakken met wijde broeken en dan een wijd shirt erop. Weet niet of je daarvan houd. Maar deze kun je vaak in je zwangerschap een tijdje aan maar ook erna nog! Ik vind het namelijk zonde om veel zwangerschapskleding te hebben die ik daarna niet meer aankan 馃榿

2 maanden geleden

Hier koop ik het vooral op Vinted of ook kringloop. Prenatal heeft inderdaad ook wel wat hangen.

2 maanden geleden

Ik volg even. Zelf kwam ik justfavorites.nl tegen (:

2 maanden geleden

Prenatal

2 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap het een en ander bij de Van Asten en bij Bon Prix gekocht

2 maanden geleden

Ik heb bij H&M exht hele leuke broeken en shirtjes gekocht.. verder heeft bonprix inderdaad ook leuke dingen. Op Zalando heb ik heerlijke trainingsbroeken gekocht voor in huis

2 maanden geleden

Zelfde situatie! Ik heb bij hm een fijne gevonden, een die echt tot het einde wel zal passen maar nu al lekker zit en niet afzakt. En hm divided vond ik een flare soort leggings die wat dikker waren maar niet van dat jogging stofje, echt 茅茅n die ook voor een gewone of zelfs redelijk nette broek door kan. Het was er toch eentje met een vrij zacht stofje, flared model dus en in de kleuren grijs(beetje antraciet) en donkerbruin (purechocola?), met eenhele zachte soepele broekband die 茅茅n slag naar binnen zit gevouwen. Was ook maar zestien euro en minder met member dinges (goh je moet overal member van worden tegenwoordig..). Ben er echt heel blij mee voor voorlopig en begin komende winter en daarna voor na de zws sowieso weer te dragen.

2 maanden geleden

Oh en ff manlief zijn kast raiden, vooral zijn sportbroeken en zijn t shirt lade en tzt ook zijn onderbroeken 馃構. Zie ik kraamvrouwen echt altijd doen haha. Eerlijk zullen we alles delen!

2 maanden geleden

Reactie op TinyTao25

Oh en ff manlief zijn kast raiden, vooral zijn sportbroeken en zijn t shir ...
Haha helaas is mijn vriend een stuk dunner dus helaas voor mij 馃槶馃槀..

2 maanden geleden

Iemand tips voor goede bh鈥檚? Ik merk, nu ze een behoorlijke cup gegroeid zijn, dat niks stevig genoeg is en ze gewoon zeer doen als ik normaal loop 馃槶

2 maanden geleden

Reactie op Netje87

Iemand tips voor goede bh鈥檚? Ik merk, nu ze een behoorlijke cup gegroeid zi ...
Ik heb in mijn eerste zwangerschap van de bonprix gehaald. Wel de voedings bh want die kon ik daarna ook gebruiken. Nu er alweer bij gepakt is zitten heel fijn.

2 maanden geleden

Iemand tips voor zwangerschapsbroeken die lang genoeg zijn voor iemand van 1.81 meter? Alles komt bij mij tot ver boven mijn enkels, echt geen gezicht 馃槄 dus ben nu vooral afhankelijk van jurkjes en rokken maar met mijn werk vind ik dat niet heel fijn.