9 Reacties

één maand geleden

Hai, ik wil ook zwangerschapsyoga gaan doen. En woon ook in de buurt van Tilburg. Naar welke yogaschool ga jij? Je kunt het beste soepel vallende kleding aandoen waarin je goed kan bewegen. Wat jij omschrijft klinkt goed.

één maand geleden

Ik wil dit ook gaan doen! Maar moet nog rondzoeken bij mij in de buurt.. Normale yoga overal te vinden, maar zwangerschapsyoga veel minder. Nadeel van wonen in een boerendorp 😂

één maand geleden

Zwangerschapsyoga is heel rustig, dus trek loszittende, fijne kleren aan waarin je goed kunt bewegen. Laagjes zijn een goed idee voor mocht je het warm krijgen maar aan het einde juist weer veel stil ligt en je het koud kunt krijgen.

één maand geleden

Vanaf hoeveel weken doen jullie zwangerschap yoga? Ik weet niet of 11 weken nog ‘te vroeg’ is, en vanaf welke week mensen overstappen van normale yoga naar zwangerschap yoga

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Hai, ik wil ook zwangerschapsyoga gaan doen. En woon ook in de buurt van Ti ...
Ik ga vanaf 7 oktober naar https://www.ingeborgcoppens.nl/ op maandag avond.

één maand geleden

Vanaf hoeveel weken doen jullie zwangerschap yoga? Ik weet niet of 11 weke ...
Ik ben als ik begin 16 weken... Aangeraden word tussen 3e en 5e maand te beginnen.

één maand geleden

Vanaf hoeveel weken doen jullie zwangerschap yoga? Ik weet niet of 11 weke ...
Ik deed voor mijn vorige zwangerschap 6x pw aan yoga en heb geen zwangerschapsyoga hoeven doen, omdat ik prima meekon met de gewone lessen (ik deed wel steeds rustigere lessen). Naar mijn idee is zwangerschapsyoga iets wat voor iedereen die zwanger is, ook zonder ervaring, toegankelijk is. Als jij het met 10 weken al graag wilt doen, moet je dat lekker doen. Als je nog gewone yoga wilt blijven doen is dat ook prima. Als je onzeker bent over aanpassingen, en wat je bijvoorbeeld niet meer mag op een gegeven moment, dan kun je het beste overstappen vanaf het tweede semester waarschijnlijk. Gewone yoga is sowieso niet meer mogelijk zonder aanpassingen zodra je niet meer op je buik kan liggen.

één maand geleden

Reactie op Prax

Ik deed voor mijn vorige zwangerschap 6x pw aan yoga en heb geen zwangersch ...
ja precies.. ik ben al een tijdje gestopt met yoga (hatha) door vermoeidheid maar nu begin ik langzaam weer zin te krijgen in beweging. Misschien yin combineren met zwangerschap yoga zat ik aan te denken maar ik ga het overleggen met mijn yoga school. Ik was stiekem bang dat er allemaal vrouwen zijn met een bolle buik terwijl ik pas 11 weken ben maar dat slaat natuurlijk nergens op 😟

één maand geleden

ja precies.. ik ben al een tijdje gestopt met yoga (hatha) door vermoeidhei ...
Haha, nou die bolle buik valt bij mij ook nog heel erg mee hoor. 😂 Die komt vanzelf