196 Reacties

4 jaar geleden

Wij verwachten ons eerste kindje in augustus 🥰. Heb op dit moment alleen zere borsten en af en toe wat steekjes maar voorderest is het rustig :) ik probeer ervan te genieten!!

4 jaar geleden

Goedemorgen! Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik had een week voor mijn 'ongesteldheid' al een positieve test! Op dat moment had ik nog geen symptomen. Later die week kreeg ik wat buikpijn en soms kramp. Nu al een week enorm gevoelige borsten. Verder gelukkig nergens last van dus het valt mij tot nu toe alles mee! Ben nu 5+4 en heb 31 dec eerste echo (dan 8+6). Heel spannend allemaal, maar ook leuk! Ben soms wel onzeker maar probeer ook te genieten! Hoe gaat het met jou?

4 jaar geleden

Wij verwachten ons eerste kindje halverwege augustus. Op wat buikkrampjes ( soort menstruatiekrampjes) na ,voel ik me nog niet anders ofzo .. geen voorgevoel gehad ook ...ging testen met in me achterhoofd 'het zal wel weer een negatieve test zijn'..#gelukkigTochNiet!🥰

4 jaar geleden

Hallo, wij verwachten ook ons eerste kindje. Volgens berekeningen 5 augustus. Op 13 dec de eerste afspraak bij de verloskundige. Wij hebben in augustus 2018 besloten te stoppen met de pil. Toen bleek in augustus 2019 dat ik PCOS heb en hiervoor geen eisprongen had. Ik heb altijd al het idee gehad dat het niet makkelijk zou gaan. Opgelucht en met een plan verder gegaan. Na 3 rondes clomid 50 mg nu zwanger. Voel nog weinig symptomen. Eén dag gevoelige borsten gehad in week 5, meer niet.

4 jaar geleden

Goedemorgen. Ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Echt genieten doe ik nog niet, ben erg benieuwd naar de eerste echo dat is 23 december, hoop dat alles goed is i.v.m pcos. Ook ben ik gelijk gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was. Heb heel veel last van hormonen, en het niet roken ! Mijn man wordt nu al gek. Maar het gaat allemaal goed komen.

4 jaar geleden

Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, ik had al zo’n voorgevoel een week voor de positieve test, helaas kon ik niet echt genieten van mijn eigen vreugde omdat de vader is afgehaakt ( de man met wie ik meer dan drie jaar samen ben en een huis mee gekocht heb ).. dus ik sta er nu alleen voor, ik probeer ervan te genieten maar verdriet neemt het ook vaak over.. maar al bij al ben ik ontzettend dankbaar voor dit kleine wondertje, hoe onverwachts het ook was.

4 jaar geleden

Hier 4e kindje was al 1.5 week misselijk en toen dacht ik het zal toch niet? En jawel dus!! Moest even bezinken maar nu vinden we het super tof!!💙❤

4 jaar geleden

Wij verwachten ook ons eerste kindje in augustus. Totaal niet gedacht nu zwanger te zijn, dus pas 4 dagen na verwachte menstruatie een test gedaan & die bleek positief 🥰! Eigenlijk niet heel veel last nog. Alleen slecht slapen/vroeg willen slapen, iets meer trek dan normaal en af en toe misselijk en gevoelige tepels. Ben nu 5+4. Hebben de 17e de intake + eerste echo 👶🥰!

4 jaar geleden

Ook ik ben zwanger van onze eerste 5+4wkn. Eerste paar dagen was ik extreem moe, dat valt nu wel mee. Ik had/heb de pech dat ik al 2 wkn heel erg hoest en nog een zware allergische reactie op iets kreeg daardoor zo beroerd gevoeld dat de zwangerschapskwaaltjes een beetje wegvielen. Maar ik heb nu af en toe dat ik heel slecht tegen bepaalde geuren kan, wel wat last van zere borsten en af en toe wat krampjes in de buik. Verder voel ik mij best wel goed.

4 jaar geleden

Hoi wij verwachten ook ons eerste kindje in augustus. 😍 na meer dan 4 jaar bezig te zijn geweest in ziekenhuis onder andere iui 3 miskramen vorig jaar bbz. En afgelopen oktober operatie aan endomitriose is het ons nu spontaan gelukt waardoor ik zo blij ben maar het nog niet kan bevatten. Krijg 11 dec onze eerste echo om te kijken of het allemaal op de goede plek zit. Ik heb al wel wat klachten had 2 weken voor mijn nod al hevige pijn aan me borsten tot nu toe nog steeds buikkrampen af en toe misselijk en het gevoel hebben dat je zwanger bent dat allemaal voor mijn nod🍀🤞 waren jullie testen ook allemaal dik posetief voor nod

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ook hier zwanger van ons eerste kindje. We denken rond 8 augustus uitgerekend te zijn. Voel me wel degelijk anders. Veel krampen wat soms erg spannend is.met vlagen beroerd en hele gevoelige borsten. Maar super blij dat het gelukt is!

4 jaar geleden

Wij verwachten ons 1e kindje rond 2 Augustus. Ik ben nu 6 weken en heb een vroege echo gehad ( i.v.m. eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap) waar we ook een piep klein hartje zagen knipperen. 🍀🙏💓 Ik had getest toen ik 1 dag overtijd was. Mijn borsten waren toen ook erg gevoelig. Nu nog meer en af en toe dat drukkende gevoel in mn onderbuik, soms ook steekjes. Ook sneller moe en regelmatig plassen..... maar kan ook omdat ik zoveel water drink 😂

4 jaar geleden

Goedemorgen gister hebben wij een test gedaan en duidelijker kan haast niet. Wij verwachten ons kindje rond 28 augustus. Durfde eerst de test niet te doen, bang voor een negatieve test. Omdat ik toch wat gevoelige borsten toch gedaan. Nu super blij, zenuwachtig kan niet wachten om het tegen iedereen te vertellen.

4 jaar geleden

Reactie op Chloe85

Wij verwachten ons 1e kindje rond 2 Augustus. Ik ben nu 6 weken en heb een ...
Met hoevel weken heb je de echo gedaan😅🙈 Moet de 20e ben dan 5+6 vandaar

4 jaar geleden

Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje, ik had al zo’n voorgevoel een ...
Hallo lottex Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een ingrijpend verhaal. Ik weet niet goed wat ik hierop kan /moet zeggen. Ik wens je heel veel sterkte.

4 jaar geleden

Reactie op DiamantjeeXv

Met hoevel weken heb je de echo gedaan😅🙈 Moet de 20e ben dan 5+6 vandaar
5+5 weken en vruchtje 2,1 mm 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Chloe85

5+5 weken en vruchtje 2,1 mm 🤗
Gefeliciteerd was nieuwsgierig hihi🙈 Mooie echo! Zo weet ik eem beetje wat ik kan verwachten

4 jaar geleden

Wij verwachten ook onze eerste in augustus. Ik ben nu 6+1 dag. Heb vooral last van gevoelige borsten en vermoeidheid. Verder ben ik vooral heel erg blij! We waren nog niet 100% aan het proberen dus nog wel een verassing, maar echt super gewenst! 23 augustuseerste echte echo dus heel benieuwd! Vorige week al een echo gehad met 5+3 omdat ik wat bloedverlies had, dat bleek niks bijzonders te zijn, maar wel al het vruchtje op de echo gezien

4 jaar geleden

Hooi! Wij verwachten ook ons eerste kindje, ik ben uitgerekend op 1 augutus. Dus het kan ook juli worden! Ik ben momenteel 6+1. We waren sinds januari gestopt met de pil, en we hadden zoiets we zien wel wanneer het raak is! Nu had ik al een paar keer het idee dat ik het was alleen toen kwam de ongesteldheid. Nu was ik al bijna een week over tijd en dacht ik, ik ben toch niet zwanger. Alleen hij was positief! Had het niet verwacht en mijn vriend ook niet! Wel heb ik veel last van mijn borsten maar dat had ik ook tijdens mijn ongesteldheid, dus dit was voor mij niet echt een nieuw symptoom. Alleen nu is het continue! Ik ben wel heel misselijk de hele dag door... weinig eetlust en mijn darmen zijn erg van slag van het nieuwe hormoon in mijn lichaam. Voor de rest genieten we er onwijs van!! 💖💙 24 december hebben we onze eerste echo! Net voor de kerst en dan willen we het ook tegen onze familie zeggen! 🥰

4 jaar geleden

Hai Janita, wij verwachten ook een mooi cadeautje in augustus.. Vandaag ga ik de 5e week in. Super spannend! Ik zeg cadeautje, omdat het een beetje onverwachts kwam. Desondanks meer dan blij mee! ❤.. Ik heb vooral veel gerommel wat ik hoor in mijn buik en ook voel. Ook slaap ik ineens niet lekker meer op mn buik, heel gek... En jij?