196 Reacties

4 jaar geleden

Hallo allen, hier ook zwanger van ons eerste kindje via icsi, na een lange weg eindelijk een positieve test. Net berekend dat ik 14 aug uit geteld zou zijn? Geen idee of dat klopt. Ik voel me prima op wat vermoeidheid en krampjes na vleugje misselijkheid.

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van de 1e, 8 augustus. Hadden het zelf nog niet zo snel verwacht. Af en toe last van maagzuur, gevoelige borsten en gisteren wat trillerig maar na iets eten ging het weer

4 jaar geleden

Hier ook zwanger van de 1e. 3 augustus uitgerekend. Was niet gepland maar inmiddels aan het idee gewend. Wel gigantisch veel last van misselijkheid. En mega gevoelige borsten.

4 jaar geleden

Hier ook voor het eerst zwanger van ons 1e kindje. Ongeveer 13 Aug uitgerekend (zelf berekening) ik vind t allemaal erg spannend ! Klachten vallen bij mij ook reuze mee nog.....

4 jaar geleden

Hier ook in verwachting van ons eerste kindje!! Voel me eigenlijk nog heel goed. Op af en toe een krampje of beetje misselijk vrijwel geen klachten nog. Deze maand had ik helemaal geen voorgevoel. We zijn best lang bezig geweest (ruim 1,5 jaar) en had meestal van te voren al wel het gevoel dat het niet gelukt zou zijn. Deze maand was dat er niet, maar ook geen overtuiging dat het wel gelukt zou zijn. Morgen bellen voor een eerste afspraak 🥰 volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 11 augustus!

4 jaar geleden

Ik ben 1 augustus uitgerekend. 17 dec heb ik mijn eerste echo. Wel wat spannend! Hier misselijk (eigenlijk heel de dag met vlagen) en pijnlijke borsten.

4 jaar geleden

Reactie op Cabelona

Ik ben 1 augustus uitgerekend. 17 dec heb ik mijn eerste echo. Wel wat span ...
Omg me eerste echo is ook 17 december. Wat leuk:)

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Hoii, Ik ben vandaag 5 wkn zwanger van ons eerste kindje. Ik ben 9 aug uitg ...
Ik herken je verhaal! Ik had in sept een mk. Ben nu meer nerveus dan de vorige x. Hopen dat t nu goes gaat

4 jaar geleden

Ook in verwachting van onze eerste kind. Sneller dan verwacht, want ik ben pas 2 maanden geleden gestopt met de pil. Maar erg blij en ik vind het nog erg spannend tot de eerste echo. Volgens onze eigen berekening ben ik 9 augustus uitgerekend. 24 december hebben we de intake bij de verloskundige en 31 december de eerste vroege echo. Kan niet wachten, misschien ben ik dan wat meer gerust gesteld. Tot nu toe erg last van mijn borsten (daarom ging we ook testen), opgeblazen buik en af en toe misselijk.

4 jaar geleden

Wij zijn op 3 augustus ook uitgerekend van ons eerste kindje. Tot nu toe vergaatachtig, heel emotioneel en s avonds misselijk. Oh en laten we mijn gigantisch opgezette borsten niet vergeten hahaha

4 jaar geleden

Hier ook voor het eerst zwanger van ons 1e kindje. Ongeveer 13 Aug uitgerek ...
wat leuk! een beetje hetzelfde als bij mij.. 16e denk ik uitgerekend te zijn. heb je 't al veel mensen verteld? en jij geen krampen ook? ik voel niks behalve krampen en veel gerommel in mn buik..

4 jaar geleden

Dit weekend de test gedaan! Was positief, de test zegt 1-2weken zwanger. Net zelf een berekeningetje gemaakt en ik ben, als alles goed gaat, uitgerekend rond eind augustus. Ik vind het spannend omdat ik in mijn omgeving een aantal miskramen heb meegekregen. Ik duim iig voor een gezond kindje. Het wordt ons eerste kindje. Het hele weekend al wat lichte krampen onderin m'n buik. Afgelopen week erg moe. Hebben jullie dat ook? X

4 jaar geleden

Ik krijg ook mijn eerste kindje wss eigen berekening 15 augustus 😍 . Tweede zwangerschap (3 maand geleden een miskraam gehad). Ik merkte eigenlijk niet veel. Alleen meer vermoeid. Nu wat meer last van krampjes en blauwe aderen op de borsten.

4 jaar geleden

Wij verwachten ook ons eerste kindje, 11 augustus uitgerekend, kan het nog steeds niet geloven!! Zo onwerkelijk! We kunnen niet wachten tot de eerste echo. Wel veel last van m'n borsten, opgezette buik, krampjes, ontzettend moe en misselijkheid. Zooo spannend allemaal 🤗

4 jaar geleden

Reactie op anoniempjee

Ik krijg ook mijn eerste kindje wss eigen berekening 15 augustus 😍 . Tweed ...
Oja inderdaad... de blauwe aderen niet te vergeten !

4 jaar geleden

Reactie op Tannnnie

Oja inderdaad... de blauwe aderen niet te vergeten !
Die blauwe aderen zorgen er bij mij nu voor dat ik bij familie (vooral mijn schoonzus die een neus voor zwangerschap heeft) kleding met een hoge nek draag 😂.

4 jaar geleden

Reactie op 1999

Omg me eerste echo is ook 17 december. Wat leuk:)
Leuk! Ik heb ook m'n eerste echo op de 17e 😊! Kijk er enorm naar uit 🥰

4 jaar geleden

Wij verwachten ons eerste kindje halverwege augustus. Ik weet al 11 jaar dat ik PCOS heb en hierdoor onder andere verminderd vruchtbaar ben. We hebben de keuze gemaakt om niet meteen een medisch traject in te gaan, maar het eerst een half jaar zelf te proberen. Door de PCOS is mijn cyclus niet regelmatig, daarom ovulatietesten gebruikt. Meteen een duidelijk piekvruchtbaarheid gemeten (gaf veel vertrouwen in het ‘kunnen’ van mijn lichaam). Week later kreeg ik een bloeding van 3 dgn, maar ik wist zeker dat dit geen menstruatie kon zijn (bleek om innesteling te gaan). 10 dagen later een vroege detectietest gedaan en wat bleek: Zwanger! Meteen met de eerste ronde! Ik zit nu in de fase van het ongeloof en het gevoel dat het te makkelijk gaat, want: ik ben toch verminderd vruchtbaar? Hierdoor geniet ik er nog niet zo erg van, ik vind het nog te spannend. Verder geen last van kwaaltjes, behalve wat vermoeider en lastige darmen. 27 dec de eerste echo, dan ben ik 7wk+1dg. Nu 4wk+4dg.

4 jaar geleden

Hoiiii Proficiat allemaal!!!❤️ Ook ik ben begin augustus uitgerekend. Ik ben een beetje angstig omdat ik een traagwerkend schildklier heb(echter zijn mijn waardes wel goed) Ik heb eigenlijk vanaf het begin al enorm gevoelige borsten! Verder ben ik soms moe en rond de middag/avond krijg ik misselijkheid/maagzuur Vorige week had ik last van lichte krampjes die zijn gelukkig zo goed als weg🥳

4 jaar geleden

Op 5 december had ik mijn positieve test in handen. Dit is mijn 2e zwangerschap dit jaar. Helaas ging het de eerste keer niet goed met de groei van de baby en stopte het hartje met 8 weken. Na medicatie was een toch een curritage nodig. Nu is het wachten tot 30 december om er achter te komen of deze zwangerschap wel goed gaat. Op dit moment ben ik daar wel wat gespannen voor.. maar gelukkig heb ik wel al zwangerschapskwaaltjes, waardoor het iets echter voelt dan de vorige keer.