43 Reacties

3 jaar geleden

Hier mogen sinds kort ook weer 2 mensen bij de bevalling zijn. Zowel thuis als in het zkh. Ik ben er blij mee, nu kan m’n moeder ook de derde keer aanwezig zijn bij de bevalling ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Kimkramersen

Hier mogen sinds kort ook weer 2 mensen bij de bevalling zijn. Zowel thuis ...
Jaa hier komt ook mijn mama erbij. Zij is echt een giga steun. Een aangezien ik waarschijnlijk een 2e stuitbeballing ga doen heb ik dat wel nodig.

3 jaar geleden

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe vandaag bevalling alleen

3 jaar geleden

Geen idee. Woon jn friesland. Maar liefst willen ze ook nog steeds dst je alleen naar controles komt in zh. En ik heb er liever alleen mijn man bij de bevalling. Ik kan goed met mijn moeder maar dat hoeft dan even niet🤣😇

3 jaar geleden

Volgens mij mag het bij ons nog steeds niet. Ik ga bevallen in rijnstate Arnhem.

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe van ...
Oehhh super spannend! Heel veel sterkte💐💪

3 jaar geleden

Ik ga in het cwz in Nijmegen bevallen en daar mag ook partner + 1 iemand anders

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe van ...
Heel veel succes! Je kan het! 🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe van ...
Zo jammer, ik zou echt mijn partner er bij willen. Kan ze niet bij een tante ofzo?

3 jaar geleden

Hier mag het ook weer sinds 2 weken. Wil er zelf niemand anders bij hebben naast mijn man, maar ben wel enorm blij dat mijn zoontje op bezoek mag komen zodra zijn zusje er is. Het was hier namelijk zo dat je 1 pers per dag mocht laten komen ongeacht leeftijd😔

3 jaar geleden

Hier ga ik dat vrijdag vragen of er iemand extra mee mag naar mijn keizersnede ben heel benieuwd 🙈

3 jaar geleden

Hier thuis wel, in ziekenhuis niet. Mijn vrouw wil heel graag haar beste vriendin erbij, dus duimen dat we thuis kunnen blijven!

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe van ...
Een buurvrouw? Moeder van vriendinnetje van school? Ik zou alle opties langs gaan hoor

3 jaar geleden

In Haarlem mag idd 2e persoon erbij zijn. Mijn moeder en zusje zullen mij ondersteunen. Zelf kiezen we wel voor om de beurten ondersteunen, om de drukte in de bevalkamer beperkt te houden. Wel fijn dat 't weer mag.

3 jaar geleden

Hier in alkmaar mag het nog niet, daarom wil ik thuis bevallen, vandaag 37 weken dus vanaf nu mag dat ook

3 jaar geleden

Hier in Ede ook gelukkig! Zo blij mee als dit zo blijft

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe van ...
Dat lijkt me dus verschrikkelijk! Ik heb dus exact hetzelfde probleem. Mijn ouders die gaan over 1.5 week lekker op vakantie; ik ben dan 36.2 zwanger. Zij blijven 4 weken weg en gaan daarna 2 weken in quarantaine. Mijn nicht komt de 21e vn aug pas trg maar moet ook eerst twee weken in quarantaine. Mijn vriendinnen wonen elders in het land op een na die zelf dan 25 weken zwanger is. Mijn zusje is nog wel hier in waalwijk, 45 min afstand. Zij gaat mijn dochter opvangen maar heeft 0.0 ervaring met kinderen. Laat even weten hoe je het hebt ervaren aub? Ik zit er dus ook aan te denken om het alleen te doen zodat mijn man thuis voor ons dochter kan zijn

3 jaar geleden

Ik ben van België, hier mag enkel de partner,al heb ik geluk dat mijn partner zijn zus vroedvrouw is in het ziekenhuis en zo mag ze er ook bij zijn Voor bezoek in het ziekenhuis mag mijn partner gans de dat en mijn dochter een maal per dag en anders niemand

3 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Hier ga ik dat vrijdag vragen of er iemand extra mee mag naar mijn keizersn ...
Met keizersnee is volgens mij altijd maar 1 persoon

3 jaar geleden

Dat lijkt me dus verschrikkelijk! Ik heb dus exact hetzelfde probleem. Mi ...
Jeetje dat lijkt me vreselijk zeg. Ik zou dat echt niet willen. Er is toch wel iemand in de buurt waar je aanspraak op kan doen. Hoop dat je wat kan regelen.