43 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Naans

Volgens mij mag het bij ons nog steeds niet. Ik ga bevallen in rijnstate Ar ...
Ik ook Rijnstate Arnhem. Ze zijn hier erg ‘streng’..

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe van ...
Wat vervelend!! 😢 Heel veel succes iig 🍀

3 jaar geleden

In Leiden hoorde ik een maand geleden al dat er een tweede persoon bij mag zijn voor ondersteuning. Ik hoop dat dat zo blijft en mijn moeder er straks bij mag zijn voor ondersteuning (vriend is er iig bij) 🤞

3 jaar geleden

Als je op instagram 'vroedvrouw margot' volgt en op Facebook 'geboortebeweging' kun je veel informatie vinden over een 2e persoon bij de bevalling. In ons ziekenhuis mocht het ook niet, maar wil per se onze geboortefotograaf bij de geboorte van onze tweeling hebben. Via deze kanalen heb ik hulp gevraagd en zij verspreidt brieven die je zelf aan kunt passen en naar je ziekenhuis kunt sturen. Ik heb dan ook meerdere acties ondernomen en sinds een aantal weken is het gelukt in ons toch wel strenge ziekenhuis, om met goede argumenten ervoor te zorgen dat het nu wel mag. Nooit opgeven, het is jouw bevalling!

3 jaar geleden

Sinds 6 juli mag hier ook een tweede persoon erbij zijn (Amphia Breda). Mijn man sowieso en mijn moeder roep ik in de laatste fase van de bevalling erbij als tweede begeleider. Wil niet de hele bevalling van begin tot eind met mijn moeder erbij en je mag elkaar ook niet afwisselen, eenmaal erbij is erbij blijven en in principe niet meer de kamer uit om daarna weer terug te komen. Dus dan los ik het zo op die manier op.

3 jaar geleden

Bij een natuurlijke bevalling mag het hier wel. Met keizersnede alleen partner. Bezoek na keizersnede is niet toegestaan, behalve partner en evt biologische kinderen.... 🙄 Had graag mijn moeder gezien. Dit geldt voor st Jansdal Harderwijk / Lelystad .

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe van ...
Heel veel succses🍀🍀, en dat je een vlotte bevaling mag hebben en snel weer naar je gezin mag

3 jaar geleden

Reactie op HAILIE21

Hier niet en jammer genoeg kon niemand op men dochter passen dus ik doe van ...
Heel veel succes! Zet ‘m op en weet dat we aan je denken. Je kunt het!!!

3 jaar geleden

Mijn moeder en man waren bij de bevalling, was heel fijn. 🤗

3 jaar geleden

Reactie op Teddy0901

Ik ook Rijnstate Arnhem. Ze zijn hier erg ‘streng’..
Ik ook. We zijn bijna gelijk, zie ik :) spannend.

3 jaar geleden

Reactie op atr

Heel veel succes! Zet ‘m op en weet dat we aan je denken. Je kunt het!!!
Heftig. Succes !

3 jaar geleden

In ikazia mogen er 2 bij. Mijn partner is er dan bij. Word ik nog begeleid door de vk dan is zij de 2de persoon en anders een kennis die ik als moeder beschouw (geen contact met eigen ouders meer)

3 jaar geleden

Reactie op Alinda55

Ik ook. We zijn bijna gelijk, zie ik :) spannend.
Ohja!! Spannend zeg! Heb jij wel is over nagedacht om naar een ander zkh te gaan?

3 jaar geleden

Wij gaan naar het ziekenhuis in een andere stad, daar mogen er wel 2 personen bij zijn. Of het nou poliklinische bevalling is of een medische. Bij het ziekenhuis in onze stad mag er maar 1 persoon aanwezig zijn! Die 10 min extra kunnen we ook wel rijden, denk ik dan maar! 😊

3 jaar geleden

Reactie op Teddy0901

Ohja!! Spannend zeg! Heb jij wel is over nagedacht om naar een ander zkh te ...
Nee, vanaf begin eigenlijk gekozen voor Rijnstate. We wonen in Duiven, dus dan zou Doetinchem evt. een andere optie zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Alinda55

Nee, vanaf begin eigenlijk gekozen voor Rijnstate. We wonen in Duiven, dus ...
Wij hebben ook gekozen voor Rijnstate. Mocht die vol zijn dan wordt het Slingeland Doetinchem. Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij kennen we elkaar van de cursus. Succes met de laatste loodjes!🍀

3 jaar geleden

Reactie op J_89

Wij hebben ook gekozen voor Rijnstate. Mocht die vol zijn dan wordt het Sli ...
(Jill)

3 jaar geleden

Reactie op J_89

Wij hebben ook gekozen voor Rijnstate. Mocht die vol zijn dan wordt het Sli ...
Dat klopt idd, toevallig :) Jij ook succes met de laatste loodjes!

3 jaar geleden

Reactie op Gerda62

In Haarlem mag idd 2e persoon erbij zijn. Mijn moeder en zusje zullen mij o ...
In het spaarnegasthuis zuid?

3 jaar geleden

Iemand enig naar het beleid in het MMC in Veldhoven?