148 Reacties

3 jaar geleden

30 weken echo? Niet gehad... alleen bij 35 w een liggingsecho in de planning..

3 jaar geleden

Nou meneertje werkt niet meer mee! Vanaf 20 weken zie ik zijn gezicht al niet meer. 馃ゴ Ik heb extra echo's voor de groei

3 jaar geleden

Ik krijg morgen de 30 weken echo in ziekenhuis (ben alleen 31 weken, haha) Maar heb vorige week wel een pretecho gedaan馃槂 hoewel ze al ingedaald was en dus moeilijk een kiekje te maken was.. is het toch redelijk gelukt. En de navelstreng zat er steeds voor, hahaha. Blijft zo apart.. heerlijk gewoon. Je kan er zo van genieten!

3 jaar geleden

Wij hebben ook pas een 34 weken echo

3 jaar geleden

Bij 20 weken

3 jaar geleden

Hier de mogelijkheid gekregen om te mogen gaan rond 30 weken zonder indicatie (en vergoed!)! Super fijn, morgen even bellen voor een 2 of 3D echo in te plannen. Nu 27+5.

3 jaar geleden

Reactie op Tinkerbellos

Ik krijg morgen de 30 weken echo in ziekenhuis (ben alleen 31 weken, haha) ...
Wat een mooie foto en al duidelijk te zien zeg haar gezichtje. Heel leuk. 鉂わ笍 Hoelaat moet je morgen?

3 jaar geleden

Krijg ik ook 30 weken echo zonder medicatie?

3 jaar geleden

Indicatie* sorry haha

3 jaar geleden

Hier nog 3 dagen 馃挋 Laatste keer was met 19 weken

3 jaar geleden

Vorige week dinsdag groeiecho gehad met 30+1 Babyboy wordt geschat op 1860 gram. Met alle metingen ligt hij voor, wel netjes op zijn eigen lijntje. Met 34 weken weer op controle.

3 jaar geleden

Krijg ik ook 30 weken echo zonder medicatie?
Nee, helaas niet. Of je moet er natuurlijk zelf 1 doen (en dus betalen)..

3 jaar geleden

Hier ook geen 30 weken echo. Ik krijg een echo rond de 34 weken, een liggings echo. Zonder medische indicatie hebt tijdens je zwangerschap recht op 2 echo's. Dat zijn de termijn echo (tussen de 10 en 12 weken) en de 20 weken echo. De rest krijg je en is een service van de verloskundige praktijk/ gynaecoloog. Maar zijn dit niet verplicht. Liefs.

3 jaar geleden

馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋馃挋

3 jaar geleden

Foto van afgelopen woensdag, toen 30+2. Ons kleintje gaat lange benen krijgen (wij zijn beide boven de 1.80), dus dat is geen verassing. Rest van de groei is net bovengemiddeld. Al met al, mooi gezond kindje馃槉

3 jaar geleden

Ik ben met 29 en 30 weken geweest voor een 3D 馃挋

3 jaar geleden

Woensdag 30 weken echo gehad op 30+5. Alle metingen lekker in het gemiddelde en mooi op zijn lijntje. Onze jongen wordt op 1959 gram geschat. Hij bewoog veel en was voor de verloskundige niet gemakkelijk om amles goed te zien.

3 jaar geleden

Wij hebben maandag de 30 weken echo bij 32 weken. Dit omdat ze dan beter kan zien hoe de placenta voor de opening ligt.... spannend dus! Maar dan eindelijk na 12 weken weer een echo馃槏 ik kan niet wachten om mn mannetje weer te zien!!!

3 jaar geleden

Reactie op Liefschimi

Nou meneertje werkt niet meer mee! Vanaf 20 weken zie ik zijn gezicht al ni ...
Hier werkt onze dame ook niet mee. Ik moet iedere week voor een echo en iedere week proberen we ook een mooie echo te maken maar helaas ze wil niet op de foto 馃槄

3 jaar geleden

Hier gisteren een echo gehad, ben nu 29 weken. Krijg nog een echo met 32 en 35 weken. Dit omdat ik kleine kindjes heb. Nu schijnt deze er goed op gewicht te zijn. Ligt wel weer in stuit, net als zijn broer. Als die met 35 weken nog steeds zo ligt moet ik naar de gyn. Niet beste foto aangezien meneer lekker dwars ligt