148 Reacties

3 jaar geleden

Gisteren een pretecho gekregen met 29⁵ weken. Eindelijk werkte hij mee 😍💙

3 jaar geleden

Deze foto kregen wij mee met de 30wkn groeiecho. Als je goed kijkt zie je rechts op de echo de voorkant van zijn gezichtje met een armpje links boven erlangs.

3 jaar geleden

Gisteren pretecho gehad😍 zijn nu bijna 28 weken zwanger. Over 2 weken mogen we zelfs terug komen voor betere foto's.. ze ligt tegen de placenta aan! Terwijl wij dit al prachtig vinden! Dus 2 weekjes aftellen om ze weer te mogen bewonderen.. geniet er van allemaal!!

3 jaar geleden

Groeiecho met 29+5 weken. Onze boy ligt in stuit dus foto maken was vreselijk moeilijk van z’n gezichtje. Hier dus zij-aanzicht met moeite 🤪 Ze kon gek genoeg wel alle metingen goed doen, we konden ook mooi het hartje zien en de hersenen.. Kindje loopt nog steeds een week voor en gewicht is boven het gemiddelde, maar hartstikke goed!

3 jaar geleden

Ik krijg hem volgende week. Afgelopen dinsdag wel een pretocho gehad ook (4d)

3 jaar geleden

Dit was het eerste wat wij zagen bij de 4d pretecho met 26 weken. Handje voor zijn gezichtje. Wij hebben over 11 dagen de 30 weken echo. Zo mooi iedere keer weer naar je kindje te mogen kijken. 🥰

3 jaar geleden

💙💙💙💙💙💙💙
Hij lachttttt te schattig 😍

3 jaar geleden

Reactie op Yvette1984

Ik ben met 29 en 30 weken geweest voor een 3D 💙
Wauw wat een duidelijke, welke stad is dit en bij de vk of pret echo?? 😍👀

3 jaar geleden

Reactie op Mamav8

Gisteren een pretecho gekregen met 29⁵ weken. Eindelijk werkte hij mee 😍💙 ...
Ook heel duidelijk gelukt welke stad is deze studio als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op AmyS

Deze foto kregen wij mee met de 30wkn groeiecho. Als je goed kijkt zie je r ...
Het is net een schedel sorry hoor geintje maar ik heb ook een paar echo foto's erbij zitten die perongeluk scary zijn uitgevallen! Misschien een leuke topic om te beginnen hihihi. Echo's gone wrong... 😱😱😜😜

3 jaar geleden

Hier maandag de 30 weken echo en suikertest🤞🏻

3 jaar geleden

Dit was afgelopen woensdag, groeiecho met precies 31 weken. Over 4 weken krijg ik er nog een. Kleine meid is nu 40 cm en ong 1600 gram😊 eerste keer een 3D beeld gezien!! Heb al redelijk wat echos gehad(medisch) Heel bijzonder om dan ineens 3D te kunnen kijken

3 jaar geleden

Mochten jullie partners er al wel weer bij zijn? Ik heb maandag een echo maar mijn man mag nog steeds niet mee en dit is als het goed is de laatste echo

3 jaar geleden

Reactie op henderbokken

Mochten jullie partners er al wel weer bij zijn? Ik heb maandag een echo ma ...
afgelopen woensdag wel, medische echo die normaal in week 32 gedaan word, maar die over 4 weken niet. Alhoewel, de assistentes aan de balie zeggen allemaal nee, en ik neem hem gewoon alsnog mee want de echoscopist, de gynaecoloog en de verloskundige zeggen ja...

3 jaar geleden

Reactie op henderbokken

Mochten jullie partners er al wel weer bij zijn? Ik heb maandag een echo ma ...
Hier mag de man ook niet mee daarom doen we morgen een pretecho daar mogen man en kinderen wel mee

3 jaar geleden

Ik mag dinsdag voor een groeiecho - dan 32 weken +2. Partner mag niet mee

3 jaar geleden

Reactie op henderbokken

Mochten jullie partners er al wel weer bij zijn? Ik heb maandag een echo ma ...
Bij ons mogen partners weer mee naar echo’s. Controles niet 😅

3 jaar geleden

Weet iemand of partners in België al meemogen?

3 jaar geleden

Pretecho bij 25 weken. Ze wilde eerst niet goed mee werken maar op het laatst toch nog deze foto weten te krijgen

3 jaar geleden

Ik mag donderdag (27w) voor de groei echo, en mijn man mag gewoon mee.