67 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook precies 36 weken vandaag Over 2 weken een geplande keizersnede dus word echt spannend nu....het aftellen is begonnen

3 jaar geleden

Hier 38 weken en kijk enorm uit naar de bevalling. Mijn vorige bevalling was echt ondanks dat het totaal anders was dan mijn bevalplan een top bevalling. Dus probeer zo min mogelijk aan vast te houden. Ik ben wel enorm benieuwd hoe ons zoontje gaat reageren op zijn zusje. Dat vind ik het aller spannendste, en natuurlijk hoe ze eruit ziet 🤗. Hopelijk hoeven we niet meer lang te wachten en hebben we allemaal een droom bevalling ♡ heel veel succes dames

3 jaar geleden

Ben nu 35 plus. Vandaag hebben we geboortplan bespreking. Ben benieuwd ook hoe ze ligt. Gisteren was ze super druk aan t doen. Hoe ziet een slijmprop eruit?

3 jaar geleden

Hier nu 36,1weken. En kan haast niet. Beseffen dat met ongeveer 4 weken onze meid in de armen heb. Thuis is alles er klaar voor. Verder nog alles rustig. Wel 3 tot 4 keer per dag een harde buiken. Ik/ we kijken onzettend uit naar de komst van de kleine. Ben er redelijk rustig onder. Vind het wel heel spannend de bevalling, maar niet bang ofzo. Liefs

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ben nu 35 plus. Vandaag hebben we geboortplan bespreking. Ben benieuwd ook ...
Kijk via zoekfunctie daar zie je foto's of op Google. Bij mij was het echt heel weinig

3 jaar geleden

Ja, wordt spannend dan he! Ik vandaag 37+2. En volgende week maandag geplande keizersnede. Als ik eraan denk, krijg ik al kriebels 🤣😅

3 jaar geleden

35+1 vandaag, super spannend maar ik kijk er heel erg naar uit ! Mijn voeten zijn sinds gister constant dik dus ik hoop dat het niet te warm gaat worden komende weken !!

3 jaar geleden

Reactie op Blutz

Gisteren 37 wkn, ook eerste kindje, alleen word ik ingeleid dus gaat ineens ...
Wanneer word je ingeleid? Momenteel ben ik 35+6 en met 37 weken word ik ook ingeleid. Bij ons ook eerste kindje.. Het gevoel dat je omschrijft is heel herkenbaar..

3 jaar geleden

Hier nu 36.4 weken zwanger. Vanmiddag verloskundige geweest en ze is volledig ingedaald. Wel heb ik al vanaf 5 uur soort van menstruatie krampen denk dat het voorweeën zijn. Ben erg benieuwd wanneer ze gaat komen en toch vind ik het ook spannend omdat je niet weet wat je kan verwachten. Vanaf volgende week elke week langs de verloskundige.

3 jaar geleden

Ik kijk niet op tegen de bevalling, maar sinds 37 weken is er wel een knop om! Het besef dat hij nu officieel mag komen en ik mogelijk morgen met een baby thuis kom.. Ik heb het de hele zwangerschap nog niet gehad, maar ik droom er nu dagelijks over! Ik hoop toch dat dat wachten een beetje gaat wennen..

3 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Ik kijk niet op tegen de bevalling, maar sinds 37 weken is er wel een knop ...
Morgen? Heb je keizersnee

3 jaar geleden

Hoe kan iedereen een geplande keizersnede hebben? Door een medische noodzaak of ...

3 jaar geleden

Ik ben nu 36+1 en begin het echt spannend te vinden. Ik ben nog druk met schoonmaken en wassen. De onzekerheid over wat je te wachten te staat m.b.t. de bevalling en de periode daarna geven stress. We kijken natuurlijk wel erg uit naar de komst van ons kindje, maar vind het ook echt spannend!

3 jaar geleden

Hoe kan iedereen een geplande keizersnede hebben? Door een medische noodzaa ...
Hier gepland, omdat ik er om gevraagd heb. Ik verwacht twinnies en als ze niet eerder uit zichzelf komen, wordt het een ks. Je mag ook inleiden hoor, maar ik heb gewoon de ks gevraagd en dat is geen probleem.

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Morgen? Heb je keizersnee
Nee, maar tussen de 37 en 42 weken kun je in principe bevallen. Dus in theorie zou vannacht de bevalling kunnen starten en kan ik morgen een baby thuis hebben. Statistisch gezien is de kans groter dat hij nog even blijft zitten, maar dat hele besef vind ik heel raar!

3 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Hier gepland, omdat ik er om gevraagd heb. Ik verwacht twinnies en als ze n ...
Oke ja met een tweeling snap ik dat dat mag. Hier willen ze het volgens mij echt niet dat de baby eerder gehaald word. Pas na 40 weken. Al ben ik er zelf wel aan een bevalling toe. Die laatste weken lijken me vreselijk...

3 jaar geleden

Oke ja met een tweeling snap ik dat dat mag. Hier willen ze het volgens mij ...
Ik denk niet dat je dat aan kan geven bij een gewone, normale, goed lopende, etc. zwangerschap voor week 40. Daarna heb je wel een keuze. Althans een vriendin van mij wilde ook niet ingeleid worden na 40 weken en kon ook voor een ks kiezen🤷‍♀️..

3 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Ik denk niet dat je dat aan kan geven bij een gewone, normale, goed lopende ...
Inderdaad lijkt mij ook sterk hoor. Iemand nog tips om de laatste paar weken sneller voorbij te latej gaan ? Haha

3 jaar geleden

Bijna 36 weken nu, maar probeer echt heel bewust te genieten van de laatste weekjes zonder kleine. Natuurlijk heb ik er zin in als onze knul er is, maar mijn leven zal dan nooit meer hetzelfde zijn. Ik ben bewust met 34 weken met verlof gegaan, zodat ik echt de tijd heb om nog even ‘geen moeder’ te zijn😉 nu mag ik ook niet klagen qua zwangerschap dus plan ik een hoop leuke uitjes nu😁

3 jaar geleden

Hoe kan iedereen een geplande keizersnede hebben? Door een medische noodzaa ...
Ik krijg een geplande keizersnede omdat ik een zoon heb die met de geboorte een hersenbloeding heeft gehad dus ik wil geen druk op het koppie.....en ze waren het volledig met mij eens