11 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar.. maar geen tips of al naderende bevalling. Doch hoop ik erop

3 jaar geleden

Beginnende (been)weeën? Voorweeën? Misschien even bellen met je arts?

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik heb dit ook. Vreselijk gevoel vind ik het. Ik heb het nu ruim een week. Ben nu 39 weken zwanger. Mede hierdoor slaap ik ook nog amper. Want ik weet niet hoe ik moet liggen

3 jaar geleden

Had het van de week ook in de avond. Vanmorgen even met VK over gehad, maar waren bij mij voorweeen die bij mij (helaas) niet doorzette

3 jaar geleden

Heb t vooral als ik in bed lig!

3 jaar geleden

Ik heb dit ook steeds heel erg gehad, en inderdaad vooral in bed in een liggende houding. Ik neem nu twee paracetamol in voor het slapen, en slaap nu met de Voedingskussen tussen knieën en enkels in.Ook wandelen we steeds een half uurtje per dag. Dit helpt mij tegen de pijn .

3 jaar geleden

Dat klopt, ik heb dat ook al een tijdje. Het beste is om een kussen aan het einde onder je matras te doen, zodat je bloed terug stroomt naar je hart. Benen hoog houden ! Of met koud water van beneden voeten naar je boven been met de sproeier van je douche. Laat je vent je masseren van je voet naar je boven been.

3 jaar geleden

Dat van mij is niet alleen in bed. Ik heb de hele dag rondgelopen met deze pijn. Zouden het beginnende beenweeen/voorweeen kunnen zijn inderdaad? Ook tot je kuiten???

3 jaar geleden

Ik heb het ook, maar in mijn geval voortkomend vanuit bekkeninstabiliteit (wat officieel niet meer zo heet). Bij mij loopt het alleen niet tot in mijn onderbenen. Wel schietende en zeurende pijnen van heup tot knie. Bij mij geeft een bekkenband fijne ondersteuning.

3 jaar geleden

Misschien tekorten aan vitamines/mineralen? Ik had het ook, totdat ik magnesium en vit-d bij ben gaan slikken. Nu gaat het veel beter

3 jaar geleden

Ik smeer magnesium olie op mijn kuiten👍🏻