72 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 39 en nu 6 weken zwanger van mijn eerste kindje

4 jaar geleden

En hier iemand van 41 die 6 weken zwanger is. 😊 We hebben er erg lang op moeten wachten en geloofden er niet meer in, maar tadaaa 💕

4 jaar geleden

Hi dames. Vanochtend weer een positieve zwangerschapstest. Mijn vriend (37) en ik (35) verwachten hopelijk ons 1e kindje. Afgelopen september een missed abortion met 7 weken. Duimen dat het nu goed gaat. Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die wat ouder zijn :-)

4 jaar geleden

Ik ben 33, 34 als ik beval. Ook zwanger van ons eerste kindje. Vandaag 7 wkn 😍

4 jaar geleden

Als eerst gefeliciteerd allen.. Ik ben 35 en 6+1 weken zwanger via ivf. Ook ik heb een missed abortion gehad, bij de 9 weken echt klopte het hartje niet meer. 31 dec hebben we onze eerste echo. Ben de dagen echt aan het aftellen en durf nog niet echt te genieten.. zo’n bang dat het weer fout gaat

4 jaar geleden

35 en zwanger van de eerste na een traject in het ziekenhuis met hormonen en uiteindelijk iui 🙃 17 augustus uitgerekend!!

4 jaar geleden

Reactie op YvonneOToole

35 en zwanger van de eerste na een traject in het ziekenhuis met hormonen e ...
Wat leuk, wij ook op de 17e!

4 jaar geleden

Toen ons eerste kind geboren werd, was ik nog 34. Ik raakte opnieuw zwanger toen ik 35 was. Helaas was dat een zogenaamd windei, na 10 weken een miskraam gehad. Inmiddels ben ik 36 en weer zwanger. Ik ben waarschijnlijk nog net 36 als dit kindje geboren wordt. (Eind augustus uitgerekend en ben zelf begin september jarig) Mijn man is net zo oud als ik. Nou ja, is anderhalve maand ouder dan ik. Hij is wel al 37 als ons 2e kindje geboren wordt. Gelukkig lukte het wel makkelijk om zwanger te raken ondanks we boven de 30 zijn, maar de miskraam was wel even heftig. Maar goed, dat overkomt jongere dames net zo goed. Ik ga er maar niet vanuit dat het komt doordat we iets ouder zijn.

4 jaar geleden

Hi dames is ben 36 en me vriend 38 Na 5 jaar ivf en 2 bbz nu 6 +2 dagen zwanger Maandag onze 1ste echo zo spannend allemaal vooral omdat we al op leeftijd zijn. Maar bid elke dag voor een goede afloop deze keer.

4 jaar geleden

Hoi dames hier nog een dertiger 😃 nu nog 35 bij de geboorte 36. Na een eerdere miskraam nu super zenuwachtig. Mijn man is 37. Op dit moment ben ik 5 weken zwanger. Op 30 december hebben wij de eerste echo. Ben voornamelijk erg moe en zeer gevoelige borsten. Verder voel ik mij eigenlijk heel goed. Ik gok rond 16-8 uitgerekend te zijn. Succes allemaal.

4 jaar geleden

Ik ben 34, maar precies even ver zwanger en op dezelfde du de echo en intake...

4 jaar geleden

Reactie op MamavanLeviChez

Hoi dames hier nog een dertiger 😃 nu nog 35 bij de geboorte 36. Na een eer ...
Spannend! Wij hebben ook 30 december de eerste echo. Nog 1 keer naar Gent en hoop dat het de laatste keer zal zijn. Dan zouden we ongeveer tegelijk uitgerekend zijn :)

4 jaar geleden

Ik ben francina ik ben 39 jaar en volgens mijn berekening ben ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger maar als alles goed blijf gaan zal dit me 3 kindje worden ik heb al 2 zonen van 10 en 16 jaar

4 jaar geleden

Geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Ook ik ben bijna 38 en m'n vriend is 43. Bij de tweede maand was het bij ons raak en verwachten onze eerste kindje op 17 augustus. Super spannend allemaal. Ook om de verhalen te lezen van anderen. Wij blijven iig positief. M'n lichaam voelt ook echt zwanger en m'n vriend en ik kunnen er erg om lachen. Geniet van dit mooie wonder!

4 jaar geleden

Reactie op MamavanLeviChez

Hoi dames hier nog een dertiger 😃 nu nog 35 bij de geboorte 36. Na een eer ...
Ik ook! 17 augustus uitgerekend 🙃 Hoop dat alles goed gaat!!! Wij mogen pas 7 jan komen voor de echo 😕 Waar woon je??

4 jaar geleden

Hai hai heerlijk om te lezen dat er 30 plussers zijn die ook zwanger zijn. Ik ben 36 en mijn liefhebbende partner is 37 jaar. Dit wordt mijn 3e kindje maar ik merk wel dat iedere zwangerschap anders is. Ik voel me nu wel een opgeblazen vrouw met een buik. Ik ben 7+5 weken en voel me wel goed. Spannend he dames!!!!

4 jaar geleden

Reactie op YvonneOToole

Ik ook! 17 augustus uitgerekend 🙃 Hoop dat alles goed gaat!!! Wij mogen pa ...
Net boven Adam. Wij hebben de 1e echo 27 januari. Spannend!

4 jaar geleden

Hoiii, Ik ben 32, bijna33 en m'n vriend 35... Niet de oudste hier, maar toch 30ers :) Iedereen gefeliciteerd :) Wij zijn, als onze berekening klopt, 15aug uitgerekend Groetjes

4 jaar geleden

Hoi allemaal Ik ben 41 jaar en 5 + 3 zwanger van de vierde

4 jaar geleden

Ik ben na 12 jaar met de 5e poging ivf in het buitenland zwanger geraakt. Mijn kans was toen 1%. Hij is inmiddels 5 jaar oud. Nu ben ik 43 en ben er onlangs achter gekomen dat ik op de natuurlijke manier zwanger ben geraakt van de tweede. Deze kans was nog kleiner dan 1%.