39 Reacties

3 jaar geleden

32 weken en we twijfelen over 3 namen, ik hang meer naar de een, mijn man naar de ander😅. Maar het maakt me inderdaad onrustig!

3 jaar geleden

Hier ook twijfel tussen 3 namen, komen er maar niet uit, ene week vinden we de ene mooi, andere week weer de andere 😬 Ondertussen 33 weken zwanger en word er ook een beetje zenuwachtig van.....

3 jaar geleden

Wij hebben met 33 weken de knoop doorgehakt 😁

3 jaar geleden

36 weken en we twijfelen nog tusse 2 namen. We gaan ervan uit dat we de knoop pas zulle doorjakkenbij de geboorte. Ik vind het ook soms beetje lastig, maar mijn man denkt dat we een beter gevoel zullen hebben wanneer we baby in onze armen hebben dus hij zit er niet zo mee in. 🤨🤔🙄

3 jaar geleden

Bij de eerste wisten we het al voor we zwanger waren! Dat was stiekem wel heel fijn. Nu hebben we ook een naam en tegen elkaar en tegen de buik gebruiken we deze ook al maar stiekem heb ik af en toe toch twijfels. Zullen de hormonen wel zijn🤷‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben gisteren de knoop doorgehakt😊😊 33 weken zijn we onderweg. Ik heb het meteen laten vastleggen op het geboortebord 😂😂

3 jaar geleden

Ik was er als kind altijd van overtuigd dat de naam pas na de geboorte kwam! Zo van, “dit is een echte ...”. Wij hebben de naam al maar als je meerdere opties hebt, kun je ook kijken/voelen wat er bij je baby past straks? Vind ik ergens ook wel mooi!

3 jaar geleden

Wij hebben nu 3 namen. Maar neigen heel erg naar 1 gelukkig. Samen even voor zitten en een lijstje maken? Des noods het lijstje ophangen en doorstrepen waar je teveel over twijfelt. Het zien bij de geboorte geloof ik niet zo in. Zo’n opgevouwen propje 🤣🙈

3 jaar geleden

Reactie op MamavanD

Hier aanstaande zaterdag 33 weken en nog helemaal niks😭🙄🙊 ik word er gek ...
Hooii ik ben maandag 33 weken ik heb al een naam me moeder heeft met Kids hun namen gegeven wanneer ben je uitgerekend en wat word het

3 jaar geleden

Voor een meisje hebben we de naam al ruim 2 jaar (nog van de vorige, toen wisten we ook het geslacht niet) maar begin nu toch te twijfelen. Vind het een hele mooie naam, maar heb het gevoel dat het niet past bij deze baby.... dus gaan daar nog naar kijken. Nu 33+2. Voor een jongen wisten we het heel lang niet, maar zijn we sinds een maand of 2 over uit.

3 jaar geleden

Wij hadden al namen bedacht 1 voor jongen en 1 voor meisje voordat ik in verwachting was😂 waren het er super snel over eens

3 jaar geleden

Hier 39 weken en we zijn er nog steeds niet uit 🤭 wij hebben allebei een andere voorkeur. Zal bij ons wel zo’n gevalletje zijn, als het er is welke naam het beste klinkt

3 jaar geleden

Ik ben ruim 33 weken en we hebben ook nog steeds geen naam 🙈

3 jaar geleden

Zo fijn om te lezen dat er nog meer mensen zijn die er nog niet uit zijn. Hier 35 weken. Voor een meisje hebben we deze week de keuze gemaakt, jongen nog niet.

3 jaar geleden

Wij zijn er eindelijk uit:) eerst een hele lijst gemaakt. Toen een grens gezet van dan en dan mag er niks meer bij. Volgende grens moesten we er llebei 5 van de lijst favoriet maken en gingen e rustig aan strepen. Eerst alleen namen, daarna in combinatie met de achternaam en daarna met elkaar (tweeling). Werkte bij ons heel goed zo waren we er uiteindelijk vrij snel uit

3 jaar geleden

Voor de geslachts echo met 16 weken hadden we voor zowel meisje als jongen al een naam bedacht. Waren het vrij snel met elkaar eens.

3 jaar geleden

Hier ook nog steeds niet eruit! Vandaag 32 weken, ik heb het idee dat het een “gevoel naam” wordt bij de geboorte!

3 jaar geleden

Bij ons was het met 9 weken al raak. Een naam die gelijk goed voelde en nogsteeds 😁

3 jaar geleden

Voor de zwangerschap hadden we al toevallig over verschillende namen dus heel snel wisten we hoe dat we haar gingen noemen. Nu noemen we haar al met haar naam elke keer😃...