76 Reacties

4 jaar geleden

Voor de bierliefhebbers: er zijn tegenwoordig ook echt wel goede alcoholvrije biertjes. Mijn favoriet is de alcoholvrije IPA van Van de Streek ❤

4 jaar geleden

Reactie op Talina

Voor de bierliefhebbers: er zijn tegenwoordig ook echt wel goede alcoholvri ...
Ja die is super lekker, maar Die heeft 0.5 en mag je dus niet drinken!

4 jaar geleden

Reactie op Krieniemienie

Ja vreselijk hè ! Wat je allemaal niet mag joh... Nog ff 8 maandjes doorbij ...
Ah, top! Dank je wel! Dan heb ik meteen een vraag :) de alcoholvrije bubbels van Gall n gall, mag het of niet ?

4 jaar geleden

Heb voor mijn 7 weken zwangere vrouw 2 feestelijk verpakte flessen alcoholvrije wijn onder de kerstboom gezet😉 En voor oud en.nieuw al fles alcohol vrije bubbels. Als ik het haar vraag zegt ze toch: hoeft niet. Maar wil haar zo graag beetje verwennen❤

4 jaar geleden

Reactie op Lighth 12

Oh goed om te weten, dat wist ik niet. Dank je wel, Krieniemienie... moet t ...
Dit schijnt een hardnekkige fabel te zijn 😊 Ik drink zelf ook vaak gin tonic dus dacht al gewoon tonic te drinken, valt niet op. Verschillende zwangerschapswebsites en ZwangerHap geven aan dat tonic veilig is.

4 jaar geleden

Ik gooi het op de kater, want jongens ik voel mij nu net alsof ik een kater heb! (Bedankt zwangerschap, bedankt sesamzaadje)

4 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Ik gooi het op de kater, want jongens ik voel mij nu net alsof ik een kater ...
Hier hetzelfde! 🙋🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Hbr93

Ik gooi het op de kater, want jongens ik voel mij nu net alsof ik een kater ...
Heb al een week een kater, zo voel ik me tenminste! (Zwangerschap tot nu toe niet echt leuk) Nu maar foto geplaatst op insta van ijsthee in een wijnglas anders valt het zo op dat ik niet drink😅

4 jaar geleden

Hebben jullie er ook zo veel moeite om het verborgen te houden voor familie en vrienden met deze dagen? Gelukkig beide dagen rond 12u een brunch waardoor het niet opvalt dat ik niet drink. De uitgaans- avondjes met vriendinnen zijn erg lastig. Afgelopen zaterdagavond ' hoofdpijn gespeelt. Dus wel uitgeweest maar alleen fris gedronken. Vanavond het uitgaan maar weer afgezegd met een goede smoes😅 Iemand nog goede tips/ ideeën? Ook met je moeder/ familie aan tafel te zitten en zo'n mooi geheim/ wonder voor je te moeten houden....

4 jaar geleden

Reactie op Soof30

Heb al een week een kater, zo voel ik me tenminste! (Zwangerschap tot nu to ...
Wat vervelend dat je je zo slecht voelt! Ik heb idd ook gisteravond een glas op Snapchat geplaatst..ze moesten eens weten!

4 jaar geleden

Ik heb alcohol vrije wijn meegenomen en etiketten verwisseld 😄! 2 glazen op en er is niets gezegd of gevraagd! Morgen neem ik dezelfde mee 😉

4 jaar geleden

Reactie op Bo-tje

Hebben jullie er ook zo veel moeite om het verborgen te houden voor familie ...
Morgen wordt de echte uitdaging voor mij! Dan hebben we de hele dag familie plannen. Verder iedereen maar af en toe even kort gezien dus dan kom je overal wel mee weg..

4 jaar geleden

Alcoholvrij is hier gelukt, moet toch iemand rijden en ben behoorlijk verkouden. Alleen met eten wel heel iets gesmokkeld, voorgerecht bestond bijna alleen maar uit rauwe gerechtjes. Anders viel het wel heel erg op

4 jaar geleden

Haha heb het vandaag verteld aan mijn fam. (Iedereen natuurlijk dol enthousiast) Maar na het eten pas, bij de cadeautjes. Toen we het hadden verteld zei mijn oom meteen: ik wist het want je wilde niks drinken! Toch door de mand gevallen terwijl ik bij mijn familie niet eens altijd wijn drink... morgen bij de schoonfam. dus wel aan de alcoholvrije wijn want daar drink ik wel altijd rode wijn ;)

4 jaar geleden

Nou zijn er hard ingetrapt, is alleen jammer dat ik het totaal niet naar mijn zin heb..., terwijl het in mijn huis is. Kan dus ook gewoon niet vluchten..

4 jaar geleden

We zijn al 2 dagen doorgekomen om ons mond te houden, alleen zit ik nog met oud en nieuw in mn maag... We gaan naar vrienden en zijn met een grote groep... we hebben ook een hond en zijn bench moet ook mee, plus wat schalen appelbeignets enzo. Dus ik gok dat ik het daar maar op gooi... Al zouden we eerst met mensen meerijden, maar hoe kom ik daar nou zo makkelijk onderuit?! Zeggen dat we teveel spullen hebben om mee te moeten nemen?! Help!

4 jaar geleden

Reactie op Jbx92

We zijn al 2 dagen doorgekomen om ons mond te houden, alleen zit ik nog met ...
Misschien kun je zeggen dat je eerst nog ergens anders heen moet, dus dat meerijden onhandig is?

4 jaar geleden

Reactie op Jbx92

We zijn al 2 dagen doorgekomen om ons mond te houden, alleen zit ik nog met ...
Ik zou zeggen dat mijn hond in de rui is en ik niet wil dat iemand zijn auto onder de haren komt en stinkt naar hond/appelbeignets? (Mijn hond heeft haaruitval, vandaar dat ik deze sowieso nooit in iemand anders zijn auto zet 🤭)

4 jaar geleden

Reactie op Cherrie

Ik zou zeggen dat mijn hond in de rui is en ik niet wil dat iemand zijn aut ...
Of je hond is wagenziek en kan evt alles onderkotsen of - kwijlen 😬. Als je hond wat ouder is zou ie ook nog incontinent kunnen zijn 😉