9 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees ff mee... 😁 Heb t ook, gaat n beetje richting misselijkheid gevoel. En mijn ribben zijn volgens mij gewoon gekneust omdat er continu een voet in loopt te trappen 😂

3 jaar geleden

Reactie op LS24

Ik lees ff mee... 😁 Heb t ook, gaat n beetje richting misselijkheid gevoel ...
Haha dat van de ribben herken ik volledig denk dat ze goed gekneusd zijn hoe ver ben je nu ?

3 jaar geleden

Ik herken de tinteling op de plek van mn maag. Vooral is ik een beetje voorover zit dan voel ik het daar tintelen. Heel raar

3 jaar geleden

Heb ik ook eigenlijk al sinds 20 weken (ben nu 34wk) en daarbij een beetje een verdoofd gevoel op die plek. Ik heb het aan mijn verloskundige gevraagd; het schijnt de aanhechting van de rib naar de bovenste buikspier te zijn. Kan geen kwaad, maar helaas ook niets waarmee je het kan verhelpen. Als je het echter niet vertrouwt zou ik gewoon even de vk bellen.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Als ik achterover leun trekt het langzaam weer weg. Als ik in bed op m'n linker zij lig heb ik het ook...

3 jaar geleden

Ik ben 35 weken en heb gekneusde ribben van het trappelen, geloof me dat tintelt niet, verre van!! 😅🙈 Kan zijn dat je je spieren/zenuwen wat afknelt, probeer wat “achterover” te leunen, kan wel helpen! Ik heb de laatste weken ook minder en minder een bh aan, urgh alles begint te knellen 😅

3 jaar geleden

Reactie op Debby04

Haha dat van de ribben herken ik volledig denk dat ze goed gekneusd zijn ho ...
36!

3 jaar geleden

Reactie op LS24

36!
Ik ook bijna 36 weekjes :)

3 jaar geleden

Reactie op Snoepertje20

Ik ben 35 weken en heb gekneusde ribben van het trappelen, geloof me dat ti ...
Oh nee een bh moe ik aan hebben andersd heb ik nog meer last van mijn ribben en de 'melk' die er uitloopt 😅