28 Reacties

2 jaar geleden

Jeetje. Hier schrik ik van! Dit mag en kan gewoon echt niet!!!! Ik zou morgen toch even bellen of erlangs gaan. Wat erg zeg. Beterschap

2 jaar geleden

Zelf werk ik in de kinderopvang maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Dit is iemands waardevolste bezit en dat dit kan gebeuren snap ik niet. Hoe kan een ander kind bij jouw baby komen? Ik zou het hoger oppakken! Zulke dingen mogen niet gebeuren Stertke voor je kindje ❤❤

2 jaar geleden

Verschrikkelijk! Het feit dat je niet eens bent gebeld en dat er niets over in zijn dagverslagje staat zou ik al opzoek zijn naar een andere opvang!

2 jaar geleden

Jeetje wat heftig!! Meteen foto’s maken en een klacht indienen bij de opvang via de mail zou ik doen. Echt heel veel sterkte en beterschap aan je zoontje! 🥺❤️❤️

2 jaar geleden

Jeetje ik begrijp je helemaal, ik zou heel dat kinderdagverblijf verbouwen als het mijn dochter was! Ik zou morgen zeker even bellen en een hogerop een klacht indienen. Sterkte met je zoontje ❤️

2 jaar geleden

Ik ga zeker morgen bellen, ik vind t schandalig. Zit nog steeds te janken😢 Ik snap een krasje, een ongelukje tijdens het spelen, kan altijd gebeuren, maar in z'n BEDJE?? Ik heb zo met m te doen, is toch gewoon traumatisch voor zo'n jonge baby???

2 jaar geleden

Zeker foto's nemen, op mail zetten en er naartoe gaan. Als ze er licht over gaan, dan zou ik meteen verdere stappen ondernemen. Een ongelukje kan gebeuren, maar zoals je dit verteld is geen ongelukje meer. En inderdaad, ze moeten jou meteen bellen, het moet in het dagrapport staan en ze moeten dit met jou bespreken.

2 jaar geleden

Huh maar hoe is deze verklaring dan? Zelf altijd in kinderopvang werkzaam geweest. Je kindje is 8 maanden? Hoort hij niet bovenin in een afgesloten bedje te liggen? Sws worden die bedjes afgesloten dus lijkt mij een appart verhaal opzich..

2 jaar geleden

Reactie op Miep27

Huh maar hoe is deze verklaring dan? Zelf altijd in kinderopvang werkzaam g ...
Ow sorry las verkeerd 9 maandjes:)

2 jaar geleden

Reactie op Miep27

Huh maar hoe is deze verklaring dan? Zelf altijd in kinderopvang werkzaam g ...
Ze liggen op kamers in ledikantjes met matras op de laagste stand, zodat ze er zelf niet uit kunnen kruipen. Hoe het kan dat een ouder jongetje bij hem in bed komt is mij nu ook een raadsel. Ik ga uiteraard verhaal halen!!

2 jaar geleden

Reactie op LOL11

Ze liggen op kamers in ledikantjes met matras op de laagste stand, zodat ze ...
Daarom. Ik vind het een appart verhaal en sws is het zo dat ze dan gestommel van in het bedje kruipen en of gehuil of iets op de babyfoon gehoord moeten hebben

2 jaar geleden

Reactie op Miep27

Daarom. Ik vind het een appart verhaal en sws is het zo dat ze dan gestomme ...
Protocol is ook dat ze iedere 15 minuten in de kamer kijken bij de slapers.. Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zal dit nog aan jullie nog terugkoppelen zodra ik een reactie van ze heb.. Dank iig voor het medeleven allemaal.. 😞

2 jaar geleden

Reactie op LOL11

Protocol is ook dat ze iedere 15 minuten in de kamer kijken bij de slapers. ...
Dat is inderdaad het protocol, maar in praktijk helaas anders;) Sterkte met het verwerken!

2 jaar geleden

Wat een vreselijk naar verhaal. Eens met alle tips hiervoor, beeld vastleggen en verhaal halen. Arme jongen! Veel sterkte en beterschap!

2 jaar geleden

Jeetje wat heftig voor jullie. Succes met het verloop. Hoe gaat het nu met je zoontje? Misschien ook even langs de huisarts voor zijn oogje? Sterkte ermee!

2 jaar geleden

Wat vreselijk voor je baby en voor jullie. Plaatsvervangend in shock hier. Ik zou aangifte doen. Het had nog erger kunnen zijn. Welke opvang was dit?? hoe heet deze club? Ik denk dat we deze allemaal willen vermijden!!

2 jaar geleden

Verschrikkelijk.... Wat ik zou doen is morgenochtend bellen, met spoed (morgen nog) een gesprek eisen met de leiddingevende.. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Cin24

Jeetje wat heftig voor jullie. Succes met het verloop. Hoe gaat het nu met ...
Onze jongen is verder wel rustig gaan slapen gelukkig, hij kon ook gewoon weer lachen, en hij lijkt er verder okay onder (unlike his Mommy!) Heb z'n lijfje nog goed gecheckt maar niets bijzonders gezien, het is vooral z'n gezichtje.

2 jaar geleden

Reactie op LOL11

Onze jongen is verder wel rustig gaan slapen gelukkig, hij kon ook gewoon w ...
Fijn dat hij is gaan slapen en weer kan lachen. Hopelijk lukt het jou ook om te slapen vannacht. Mijn man reageerde ook verbaasd op je verhaao

2 jaar geleden

Als ze zo'n situatie niet eens rapporteren wat noteren ze dan wél! Mijn vragen aan de leiddingevende zouden heel kritisch zijn en o.a. - Hoe is het mogelijk dat een ander kindje in zijn bed terrecht komt? - Waarom ontbrak er voldoende toezicht om dit te voorkomen? - Hoeveel leidsters waren er in dienst en wat deden zij t.t.v. het toetakelen. - Hoelang is er geen toezicht geweest fysiek en via de babyfoon waarin deze situatie heeft kunnen ontstaan. - Waarom ben ik hier niet persoonlijk en eerder over gebeld nadat het gebeurde en moet dit tijdens een onrustige overdracht eind vd dag (even vlug) verteld worden? - Mijn kostbaarste bezit word toegetakeld en dit lees ik nergens terug, wat word er dan wél netjes gerapporteerd? - Hoe is de wond in zijn gezicht verzorgd vlak nadat het gebeurd is? - Door wie is beoordeeld dat hij niet direct een huisarts moest zien? Altijd iets aandikken, hoewel dit alles al rot genoeg is! Succes ermee en gelukkig is je ventje nu blij en in veilige armen... extra verwennen komende dagen!