28 Reacties

3 jaar geleden

Is normaal.. 😬

3 jaar geleden

Ik ben 31 weken en ik heb het nog steeds niet gevoeld!!

3 jaar geleden

Hier ook sinds een week heeft hij elke dag de hik. Soms wel 2 keer per dag. De ene keer iets langer dan de andere keer. Is niks ergs gelukkig!🙂

3 jaar geleden

Ja soms wel 3 keer op een dag!! Bijna 31 weken zwanger

3 jaar geleden

Hier 28 weken en 5 dagen zwanger en gisteren had mijn baby ook 2 keer de hik zo een 10 minuten aan een stuk 🥰

3 jaar geleden

Mijn vorige had ook heel vaak de hik. Is toch een vrij normaal kind uit gekomen, hoort erbij dus!

3 jaar geleden

Hoe voelt dat? Geen idee of mijn kleine dat heeft?

3 jaar geleden

Reactie op judith85

Hoe voelt dat? Geen idee of mijn kleine dat heeft?
in het midden van mijn buik voel ik constant en tikje en die duurt ongeveer 10 min.

3 jaar geleden

Hier ook dagelijks, soms meerdere keren per dag. 😊😊

3 jaar geleden

Hier dagelijks zo’n 5 keer en ook zeker 5 tot 10 minuten lang. Ik ben nu 31 weken, maar voel het zeker al 10 weken 👶🏻. Placenta ligt ook achter, dus ik denk dat ik het daarom zo goed voel. Ze ligt nu laag met haar hoofd, dus de hik voel ik nu echt helemaal in mijn onderkantje 😂✌️ niet chill haha

3 jaar geleden

Dat is omdat ze leren ademhalen dus dat is goed. Ik ben nu ook 30 weken zwanger maar heb het nog niet gevoeld.

3 jaar geleden

Hier ook! Schrok me dood de eerste keer 😂 maar is dus normaal, ook als het even duurt. Mn verloskundige zei dat sommige elke dag op een vast tijdstip de hik krijgen omdat ze dan wakker zijn.

3 jaar geleden

Die van mij heeft ook een paar keer per dag de hik. Niet zo lang, meestal maar een minuutje of twee, maar wel een vrij snel ritme (ongeveer anderhalf seconde tussen elke hik) is het bij jullie ook zo snel?

3 jaar geleden

Reactie op Roslyn

Die van mij heeft ook een paar keer per dag de hik. Niet zo lang, meestal m ...
Yep!

3 jaar geleden

Ik heb het 2 of 3 x gevoeld, maar het zoontje van m'n vriendin had het elke dag wel meerdere keren. En sinds de geboorte ook nog, maar het is verdr niet erg. Hooguit een beetje irritant voor jou 😊

3 jaar geleden

Elke dag!

3 jaar geleden

Haha ja hoor, wordt er soms ook wakker van.

3 jaar geleden

Reactie op Sokkie

Mijn vorige had ook heel vaak de hik. Is toch een vrij normaal kind uit gek ...
Haha prachtig antwoord!

3 jaar geleden

Ik voel vanalles maar ik kan me totaal niet bedenken wat hij allemaal aan het doen is. Enige wat ik denk thuis te brengen is dat hij zucht soms volledig omdraait ( koprol ofzo) maar dat zal hij wel niet lang meer kunnen doen.

3 jaar geleden

Hier 30 weken zwanger en de kleine man heeft zeker 4-5 keer per dag de hik. Is normaal😊