23 Reacties

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde... nu ook 37 weken zwanger en herken dit ook echt... denk zelf dat het door het indalen van de baby komt?

3 jaar geleden

Hier ook 37 weken en precies hetzelfde alleen ligt de baby niet in een stuit

3 jaar geleden

Die van mij (34 +3) is ook mega druk. Eigenlijk altijd wel. Moet ook een stuk vaker naar de wc maar kan ook door mijn ijzertabletten komen. Sinds gister steken en hevige krampen soms maar ik denk dat het indalen is!

3 jaar geleden

Ik ben nu 36+4 en heb precies hetzelfde alleen ligt hij niet in stuit.

3 jaar geleden

Hoi, hier ook 37 weken en de kleine meid de hele dag en avond heel erg druk. Daardoor ook veel harde buiken en doet soms zelfs pijn. Volgens de verloskundige alleen maar een goed teken. Een teken dat de baby zich fijn voelt.

3 jaar geleden

Heb beetje de zelfde dingen alleen nu 35+5 weken en de kleine ligt nier in stuit

3 jaar geleden

Ooo gelukkig ben ik niet de enige. Krijg zowiezo een geplande keizersnee over 2 weken omdat ze niet meer gaat draaien vanzelf en de versie ook niet gelukt is. Maar mijn gevoel zegt toch dat ze eerder komt dus ben benieuwd

3 jaar geleden

Ik ben nu 34 + 5 weken en heb hetzelfde. Ze ligt in stuit en onwijs bewegelijk. Sinds gisteren erge rugpijn en harden buiken. Volgens vk indalingsweeen.....geen pretje 🙈

3 jaar geleden

37+4 . Kindje is al goed ingedaald maar ook ontzettend druk in de buik.

3 jaar geleden

Hier ook een drukte maker met 37 weken. Geen stuitligging overigens. Wel veel harde buiken maar die heb ik al 3 maanden 🥴

3 jaar geleden

33 weken en een heel hevige. Sinds 2 weken ook veel pijn gehad vermoedelijk indaling. Vorige controle lag ze wel al mooi met haar hoofdje naar onder.

3 jaar geleden

Hier ook een drukte maker maar nog geen harde buik gehad en oefen weeën waren tot iets van 3 weken geleden.. bleek ze in een stuit is gaan liggen, ik ben er maandag achter gekomen en vandaag in het ziekenhuis een versie gekregen, kon kiezen tussen versie of keizersnee, het meisje is succesvol gedraaid, nachte slapen en morgen weer kijken.. ik ben morgen overigens 39 weken.. hopelijk komt het nu natuurlijk opgang.. Heb over een week weer een controle.. veel sterkte allemaal

3 jaar geleden

Haha hier ook precies hetzelfde 37 weken en 2 dagen! Baby ligt in stuit ook. Moet ook mega veel naar het toilet. Maar denk idd indalen want heb ook al paar keer harde buiken, krampen en pijnlijke bandenn

3 jaar geleden

Reactie op M19-88

Ooo gelukkig ben ik niet de enige. Krijg zowiezo een geplande keizersnee ov ...
Hoeveel weken ben je heen??

3 jaar geleden

En ze is ook mega druk! Zodra mijn hand van mijn buik gaat, gaat ze trappen!

3 jaar geleden

Reactie op Lorea

Hoeveel weken ben je heen??
Ik ben nu 37 weken

3 jaar geleden

Klinkt heel herkenbaar allemaal. Is heel normaal geen zorgen

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, alleen niet in stuit. Ook een hele drukke baby die mij zelfs gekneusde ribben heeft bezorgd. En waar ik normaal blij was met 1x poepen per dag, ga ik nu gerust 2x per dag en ook rommelende darmen. en inderdaad ook meer harde buiken en krampjes!

3 jaar geleden

Yep herkenbaar, hier 36 en 4 dgn en heel druk. Pijnlijke ribben en moet echt rennen naar toilet voor nummer twee als meneertje aan het boksen is.

3 jaar geleden

Hier 35 weken zwanger en ook een stuit baby. Ik ga ook meerdere keren per dag. En baby is lekker actief en dan te bedenken dat die dubbel ligt 🤣