47 Reacties

3 jaar geleden

Die van mij lag ook met 27+6 in een stuit

3 jaar geleden

Toevallig vanochtend ook met 27 weken groeiecho gehad, die van ons ligt ook lekker tegendraads. Volgens de vk op dit moment voor de baby een normale ligging, zag ze relatief vaak zei ze. :-)

3 jaar geleden

Hee, mijn baby lag ook in stuit met 27 weken, maar ik ben nu 29 weken en hij is alweer gedraaid. Ik denk dat het nog elke kant op kan gaan

3 jaar geleden

Hey! Toevallig ben ik ook net thuis van me groei echo ben ook 27 weken en mijn kindje ligt ook nog in een stuit. Ik heb dit bij me vorige zwangerschappen ook gehad en die lagen pas met 32&34 weken goed.. dus k zou me niet heel druk maken ookal heb ik nu zelf ookal beetje zenuwen haha 😋
De baby heeft nog alle tijd om te draaien 😉 26+1 controle gehad en lag nog in stuit . Geen probleem 😉 tegen 32-33 weken liggen de meeste goed 😉

3 jaar geleden

27+5 en de kleine lag ook in stuit. Nog tijd genoeg om te draaien volgens de gyn

3 jaar geleden

Ze kunnen nu echt nog alle kanten op, dus zorgen maken hoeft niet :) mocht je het toch fijn vinden iets 'te doen' kun je altijd je kindje vragen om als het tijd is te draaien en met het hoofdje naar beneden te gaan liggen :)

3 jaar geleden

Die van mij ligt met 31 weken dwars 🤣

3 jaar geleden

Ja hoor! En dwars, en weer ij hoofd. Geen zorgen!

3 jaar geleden

Die van mij veranderd elke dag van positie wel 6 keer. Maak je vooral niet druk.

3 jaar geleden

Hier zie je het hoofdje met 28.6 weken 😍

3 jaar geleden

Ze hebben nog alle ruimte om te draaien. Dat doet de mijne ook nog volop! Laatst bij de verloskundige lag hij met z'n kopie naar beneden. Een week daarna (28weken) lag hij weer met z'n koppie naar boven.

3 jaar geleden

Op 26 weken dwars, met de voetjes op mijn blaas 😅... vanmorgen aan de monitor gelegen (28+2) en nu ligt ze dubbel geplooid met zowel de voetjes als het hoofdje naar mijn middenrif 🙄. Koppig als de papa 😅

3 jaar geleden

Mijn eerste heeft zich gedraaid op 34 weken, op oudejaarsdag! Nu te vroeg om conclusies te trekken denk ik...

3 jaar geleden

Zwanger van een tweeling en Anna (foetus aan de linkerkant) lag de gehele zwangerschap in stuit. Met 28 weken voelde ik haar draaien (niet heel comfi meer voor mij, het is natuurlijk daarbinnen iets krapper) en nu liggen ze beide koppies naar beneden. Kennis van mij die ook een tweeling had, had er een die nog ging draaien met 34 of 36 weken... Dus zelfs dat kan. Geen zorgen maken want kan nog alle kanten opgaan 😉

3 jaar geleden

Mijne ligt ook in stuit nu 29 weken zwanger. En ook mijn vk zegt dat hij nog alle kanten op kan draaien. Vind het zelf vooral vervelend omdat hij op mijn blaas trapt de hele dag door.

3 jaar geleden

Ik ben nu 28+5. Onze meid ligt ook nog in stuit. Omdat dit ons 2e kindje is kan het nog tot de 36 weken blijkbaar. Eerste moeten ze volgens mij met 32 weken goed liggen

3 jaar geleden

Ik moet elke week naar een echo en elke week ligt ze weer anders. Vorige week lag ze ook ik stuit. Gelukkig kunnen ze nog veel draaien in deze periode ! :)

3 jaar geleden

Mijne lag dinsdag ook in stuit was toen 27.6 moest me geen zorgen maken ☺️ zei ze nog alle tijd om te draaien maar ik denk dat deze dwars ligger niet meer gaat draaien 🤣

3 jaar geleden

Bij mijn laatste controle (gisteren met 28+2) lag die van ons toevallig goed (ondanks een laagliggende placenta), maar voel ook regelmatig trappen tegen m'n blaas dus volgens mij draait hij/zij nog lekker in het rond. Ze hebben zoals hier eerder gezegd nu echt nog alle ruimte dus zou me nu nog niet druk maken