47 Reacties

3 jaar geleden

Yes ze lag bij mij ook in stuit bij 27 weken en drie dagen later toen we een pretecho gingen maken lag ze weer met haar hoofdje naar beneden. Dus die draait nog wel in het rond hoor 😄

3 jaar geleden

Ik ben nu bijna 30 weken, en deze week lag die voor het eerst een paar keer met hoofdje omlaag... Hopelijk gaat ie dat ook blijven doen😍😍😍

3 jaar geleden

Nu 27-2 en ze ligt dwars hebben ook nog alle ruimte in de buik dus draaien vanzelf wel

3 jaar geleden

Met 27 weken kan je kindje nog alle kanten op 🤷🏽‍♀️ Zal vast meerdere keeren op een dag draaien. No stress.

3 jaar geleden

Reactie op ilses-24

Met 27 weken kan je kindje nog alle kanten op 🤷🏽‍♀️ Zal vast meerdere kee ...
Jaaa waarschijnlijk veeeeel te vroeg om conclusies te trekken idd! Het woordje “stuit ligging” door de vk trok even al m’n aandacht. Over drie weken bij de controle zal het vast anders zijn!

3 jaar geleden

Reactie op Flien

Jaaa waarschijnlijk veeeeel te vroeg om conclusies te trekken idd! Het woor ...
Dat snap ik, het liefst geen stuitligging natuurlijk. Ze zeggen dat een babybell-ketting helpt of een kop warme thee/koffie boven op je buik zetten dagelijks dat ze daar heen “zemmen”. Zelf (nog) geen ervaringen mee, dus kan niet zeggen dat het echt werkt haha.

3 jaar geleden

Reactie op Rebeccarebecca

Hier zie je het hoofdje met 28.6 weken 😍
Mooi 😍

3 jaar geleden

Hier met 30 weken ook in stuit (Groeiecho gehad 2 dagen geleden). Merkte het al een aantal weken, vanwege het “harde stuk” boven mijn navel - zijn hoofdje dus haha. En het cooooontinue naar de wc moeten, omdat ie in mijn blaas trapt. We zien bij de volgende echo wel weer hoe die dan ligt, maak me niet druk 🤪

3 jaar geleden

Mijn vorige kindje lag al vanaf week 20 in stuit. Hij is ook niet meer gedraaid. Ik had te weinig vruchtwater om hem te laten draaien. Ik heb dus een stuitbevalling gedaan en het viel mij reuze mee. Nu volgende week een echo en ben benieuwd hoe deze baby ligt. Aan gezien ik beide heb gehad stuit en hoofd maakt het mij niet uit. Als het maar natuurijk kan, want wil absoluut geen keizersnee.

3 jaar geleden

Stelt me gerust om te horen dat meerdere kindjes nog gewoon lekker aan het zwemmen zijn haha! Dit is ons 4de kindje, en alle drie de andere kinderen lagen altijd met het hoofdje naar beneden. Dit kindje zal wel gewoon extra ruimte hebben! Komt vast goed!

3 jaar geleden

Ook in stuit op 28 weken. Gynaecoloog zei ze kan nog draaien. Maar had het niet bij de vorige kindjes dus ben benieuwd of ze op 32 weken nu wel gedraaid zal zijn.

3 jaar geleden

Mijn kindje ligt in een onverkomen stuit heeft nog alle tijd om te draaien zei de gynaecoloog Hoop ook echt dat ze dat doet want zoals ze nu lig is geen pretje hahaha

3 jaar geleden

29 weken en op 28 gedraaid. En dat heb ik mogen voelen! Amaai! Dacht even dat ik ging bevallen.

3 jaar geleden

Afgelopen week met 29+3 weer een groeiecho gehad en toen lag hij in stuit. Iets waar ik me absoluut niet druk om hoef te maken. Nog alle tijd om te draaien. De week ervoor met de pretecho lag hij wel goed. Hij draait dus gewoon nog goed.

3 jaar geleden

26 weken en een dwarsligger 😅 gynaecoloog zei er niet direct iets slecht van.

3 jaar geleden

Bij mij ligt ze er al helemaal klaar voor.. nu 29 weken. Maar daarvoor lag ze altijd anders.

3 jaar geleden

Ik ben 31 weken en mevr ligt hier ook nog lekker in stuit.. :/

3 jaar geleden

Van de week had ik ook een echo met 27 weken en hij lag ook lekker in de stuit. Was geen probleem zei ze! Wel vervelend dat ik al dat geschop beneden voel...😅

3 jaar geleden

Ik juist tegenovergestelde. Kopje van kleine man steeds zo diep tegen blaas dat bijna 24/7 gevoel heb te moeten plassen. Maaaar kwam wel dit tegen. Want ze kunnen natuurlijk nog alle kanten op. Miss goed om te weten van te voren. Mits je ervoor openstaat natuurlijk

3 jaar geleden

Mocht je ervoor open staan. Geen ervaring zelf. Maar als het natuurlijk kan en zonder 'geweld'. Proberen waard denk ik dan dat draaien kan behoorlijk indruk maken. Lijkt me best heftig