17 Reacties

3 jaar geleden

Rond de 8 maanden hebben ze een sprong en slaapregressie. Wij zitten d'r nu ook midden in.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 maanden slaap ook slecht. Vanmorgen net een uurtje. Was 10 uur wakker ga zo maar weer proberen en soms is hij helemaal wakker tot 18 uur.

3 jaar geleden

Ook als ik ga wandelen, auto rijden valt hij niet in slaap

3 jaar geleden

Reactie op Mama1998boy

Mijn zoontje is 9 maanden slaap ook slecht. Vanmorgen net een uurtje. Was 1 ...
Zo hey!Dus je bedoelt van ochtend tot 6 uur in de avond?

3 jaar geleden

Zo hey!Dus je bedoelt van ochtend tot 6 uur in de avond?
Jaa

3 jaar geleden

En maak niet uit wat ik doe. Kamer heel donker maken. Knuffel. Zn buik is altijd vol qls ik hem weg leg maar hij doet het gewoon niet. Maar wel huilen in de box en kinderstoel

3 jaar geleden

Reactie op Mama1998boy

Jaa
Oh wauw! Jaa die van mij houd nooit vol rond 11/12 uur. Dan valt ie gwn zelf om haha, meestal slaapt ie in de autostoeltje als ie tv kijkt of wilt dan extra borst als troostmiddel want hij drinkt dan niet echt veel merk ik. En valt als een blok in slaap. Meestal slaap ik dan ook met hem, zoals nu is ie ook aan het slapen. Meestal duurt het halfuurtje of een kwartier. Het zijn wel korte dutjes. De tweede is om rond half 4. Maar zoals jullie allemaal zeggen het kan idd de slaapregressie zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Mama1998boy

En maak niet uit wat ik doe. Kamer heel donker maken. Knuffel. Zn buik is a ...
Oh jeetje :( heeft ie ergens last van? Iets wat ie wilt vertellen maar het hem niet lukt?

3 jaar geleden

Ik weet het echt niet. Hij krijg al geen melk en lactose geen gluten. Geen kleurstoffen

3 jaar geleden

Nu net ook maar weigert gewoon. Zo maar weer proberen. Ik word er heel moe van. Heb geen moment rust

3 jaar geleden

Eerst maandje getobt hij had reflux heel veel spugen. Niet eten en niet drinken. Nu gaat dat goed en nu slaap hij weer niet terwijl hij heel moe is

3 jaar geleden

Maanden bedoel ik sprry

3 jaar geleden

Reactie op Mama1998boy

Ik weet het echt niet. Hij krijg al geen melk en lactose geen gluten. Geen ...
Hij heeft allergieen?

3 jaar geleden

Reactie op Mama1998boy

Nu net ook maar weigert gewoon. Zo maar weer proberen. Ik word er heel moe ...
Ik voel echt de vermoeidheid al! Ik kan alleen maar zeggen, strong mama you can do it. Het is alllemaal waard❤ Hopelijk slaapt je kleine straks beter, zodat jij ook meer rust hebt. Dat is je gegund💎

3 jaar geleden

Jaa

3 jaar geleden

Ja ik hoop het ook. Bedankt voor je lieve woorden. Dat heb je soms gewoon even nodig.

3 jaar geleden

Zeker bij je eerste alles is onbekend en nieuw.