62 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Haha hetzelfde hier! Ik denk inderdaad ook dat het de baby is, we hebben so ...
Ik heb ook al een flinke buik ja. Savonds helemaal opgezet en opgeblazen en merk overdag dat als ik zittend iets wil oprapen dat ik bijna niet "gewoon" naar voren kan buigen 馃槄 Ik had met 8-9 weken ook echt al een duidelijke buik en snapte toen niet hoe dat kon maar schijnt dus met de (snel groeiende) placenta te maken hebben die aan de voorkant duidelijker zichtbaar is dan wanneer die achter ligt.

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Ik heb ook al een flinke buik ja. Savonds helemaal opgezet en opgeblazen en ...
Hebben wij even geluk ;) ik ben er blij mee hoor!

4 jaar geleden

Sinds 14+5 de eerste plopjes gevoeld. Afgelopen zaterdag hebben mn vriend en dochter het ook al heel goed gevoeld, toen 17+6. Gezellig is het weer hoor! 馃グ

4 jaar geleden

Gisteren denk ik dat ik voor 't eerst de kleine heb gevoeld! Ben nu 17+2

4 jaar geleden

Vandaag 18 weekjes en helaas nog niks gevoeld.. Of ik herken het niet. Ik heb alleen veel krampjes maar dat zijn echt mn darmen die vervelend doen denk ik. Hoop ook snel wat te voelen lijkt me geweldig 馃檲

4 jaar geleden

Het kunnen voelen is ook echt fijn, alleen als het dan even niet voelt, geeft dat bij mij ook wel onrust, ook al weet ik dat bij deze termijn ook niet hoeft...

4 jaar geleden

Ja ik! Mijn placenta ligt een beetje ver naar onderen (hopelijk trekt deze nog mee naar boven met de groei) vorige week voelde ik echt bubbeltjes maar nu echt trapjes

4 jaar geleden

18+1 en nog niets gevoeld馃ズ Een keer een geplopt belletje, dat was met 15.5 week. Daarna was het 'stil'.

4 jaar geleden

Reactie op Babyboy072020

18+1 en nog niets gevoeld馃ズ Een keer een geplopt belletje, dat was met 15.5 ...
Hier 18+3 en sinds gisteravond af en toe een kriebeltje binnen in mn buik maar net onder mn navel.. Naar mijn idee erg hoog gezien ze heel laag lag op elke echo. Komt van zelf!! Ik wil t ook heel graag duidelijk voelen haha.. Afwachten.

4 jaar geleden

Sinds een weekje of 2 voel ik de 2. Voornamelijk helemaal onderin. Op de echo ook gezien dat beide dames met hun voetjes onderin liggen. Hopelijk kan m'n vriend het binnenkort ook voelen 馃槏!

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNW

Hier 18+3 en sinds gisteravond af en toe een kriebeltje binnen in mn buik m ...
Haha ik ook, dat geeft me ook gewoon bevestiging dat alles goed met 'm gaat ofzo. Duurt lang馃槣

4 jaar geleden

17+3 en voel nog helemaal niks. Ook geen plopjes of wat dan ook, het is doodstil daarbinnen. Maak me er soms wel wat zorgen over.

4 jaar geleden

Reactie op Mariek83

17+3 en voel nog helemaal niks. Ook geen plopjes of wat dan ook, het is doo ...
Hoi! Ligt jouw placenta toevallig voor? Die van mij wel, voelde het toen ook nog niet. Ben nu 19,2 en ik voel het sinds een paar dagen heel licht!

4 jaar geleden

Ik voel heel af en toe iets. (19 +2) Ik heb de placenta aan de voorkant liggen, hierdoor is de kans groot dat ik nog even moet wachten voor ik ons meisje goed voel.

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Hoi! Ligt jouw placenta toevallig voor? Die van mij wel, voelde het toen oo ...
Ik heb geen idee, daar heeft ze niks over gezegd bij de termijnecho en sindsdien geen echo meer gehad. Hoop dat dat het is!

4 jaar geleden

Ik voel onze baby sinds een paar weekjes. In het begin was het een gefladder en nu meer kleine schopjes die ik allen nog kan voelen. 2de baby waarschijnlijk daardoor 馃槉

4 jaar geleden

Sinds vandaag flinke plopjes tikjes kriebeltjes, echt bizar馃槉 op de vorige echo's en controles was al een flink actief meisje te zien en die voel ik nu haha geeft beetje geruststelling voor de 20 weken echo van volgende week.

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Hoi! Ligt jouw placenta toevallig voor? Die van mij wel, voelde het toen oo ...
Mijn placenta ligt ook voor maar m'n eigenwijze mannetje ligt links onderaan waar je duidelijk een bolletje voelt. Daar voel ik hem ook regelmatig verschuiven en doen. 馃馃惢鉂わ笍

4 jaar geleden

Ik voelde het de 1e keer heel zachtjes met 15 weken. Daarna alleen als ik in bed lag heel soms. Maar wist niet zo goed of het nou rommelende darmen waren of het kindje. En nu bijna dagelijks! Alleen als ik rustig zit of lig. Maar heel duidelijk niet meer mijn darmen. Ben nu 17+ 4.

4 jaar geleden

Ik voel het sinds 17,5 week en gisteren kon mijn man de plopjes ook van buiten voelen. Heel bijzonder!