31 Reacties

3 jaar geleden

Als je zo ongerust bent lijkt een doppler wel een goed idee niet?

3 jaar geleden

Doppler is inderdaad een goeie tip. Ik gebruik die vooral om mijn oudere kids de baby te laten horen (pretecho ging vanwege Corona niet door). Ik ben bijna 26 weken nu zwanger en heb nu al halve dagen een beurse en pijnlijke buik van al het getrap. Das niet zo grappig meer, maar niks voelen en ongerust zijn is helemaal niet fijn. Via Marktplaats heb ik bij mn vorige zwangerschap een doppler gekocht.

3 jaar geleden

Ik heb bij mn vorige zwangerschap idd ook placenta voor gehad en weinig gevoeld tijdens de gehele zwangerschap. Had toen de doppler die me gerust stelde door de hartslag elke dag even te luisteren. Bij deze heb ik placenta juist achter en voel ik echt bijna alles, wat een verschil!

3 jaar geleden

Ik ben nu 30 weken en mijn placenta licht voor de uit gang maar ik voel de kleine ook elke dag heel goed bewegen...

3 jaar geleden

Reactie op Gianlay

Ik ben nu 30 weken en mijn placenta licht voor de uit gang maar ik voel de ...
Ik denk dat er een groot verschil zit tussen de placenta aan de voorkant te hebben of bij de baarmoedermond qua voelen.

3 jaar geleden

Ik heb ook placenta voor maar io voel haar echt sterk schoppen en bewegen ook van die hobbels dat ze alle kanten op gaat

3 jaar geleden

mijn placenta ligt aan ook de voorkant, ik voel mijn kleine soms ook een paar dagen niet en soms ook weer heel goed

3 jaar geleden

Ik ben morgen 29 weken. Placenta ligt voor. Soms voel ik t de hele dag door flink trappelen maar soms een of twee dagen wat minder.

3 jaar geleden

Reactie op jolandak88

Ik ben morgen 29 weken. Placenta ligt voor. Soms voel ik t de hele dag door ...
Ik heb precies het zelfde

3 jaar geleden

Ook mijn placenta ligt voor en ik voelde vanaf +/- 24 weken wat kleine schopjes/tikjes maar sinds een week voel ik echt veel meer qua duwen, draaien etc. maar zeker niet heel de dag want een baby slaapt ook gemiddeld 18 uur in de baarmoeder, vergeet dat niet en ik ben nu 29 weken.