17 Reacties

3 jaar geleden

Dat kan zeker. Je buik hangt steeds meer in je banden. Ik vond de indalings weeën lijken op menstruatie krampen alleen vond ik ze wat feller. Liefs

3 jaar geleden

Dit heb ik ook heel veel gehad, zal waarschijnlijk bandenpijn zijn indd.

3 jaar geleden

Indalingspijn vind ik idem vergelijkbare met eerste dags ongesteldheid. Het moment dat je denkt van ohh daar zijn ze 😅 ook vaginale steken. Misschien dat de kleine een felle beweging maakte en bandenpijn 🤷‍♀️

3 jaar geleden

dank jullie wel allemaal😊

3 jaar geleden

Ik heb begrepen van de verloskundige dat de pijn van indalings weeën voelt als messteken ter hoogte van de vagina. Banden pijn voelt meer zeurderig, althans bij mij.

3 jaar geleden

Reactie op Mary83

Ik heb begrepen van de verloskundige dat de pijn van indalings weeën voelt ...
dit voelde wel als een messteek

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, ben morgen 36 weken zwanger, alleen blijft het dagelijks voorkomen. Bij de vorige controle zei de verloskundigen dat ze al aardig aan het indalen was met haar hoofdje, en afgelopen donderdag was dat weer niet zo. Onze dame heeft een klein hoofdje en ik vermoed dat ze dus continu nog beweegt en zakt 😩 doet best pijn vind ik zelf haha

3 jaar geleden

Ik had vooral laat van menstruatiepijn en heb maar 1 of 2 keer een korte steek gevoeld. De eerst volgende controle bleek ze ingedaald te zijn.

3 jaar geleden

De messteken komen door bot (hoofdje baby) op bot (schaambot moeder). Dit geeft een hele gemene steek, aldus mijn verloskundige. Ik heb ze ook dagelijks

3 jaar geleden

Reactie op vvlt

De messteken komen door bot (hoofdje baby) op bot (schaambot moeder). Dit g ...
Maar dat is niet echt een indalingswee dan? Of wel een teken dat de baby ingedaald is of aan het indalen is?

3 jaar geleden

Reactie op Eli891

Maar dat is niet echt een indalingswee dan? Of wel een teken dat de baby in ...
Is idd een teken dat de kleine aan het indalen of al ingedaald is. Ik heb de steken dagelijks, sinds onze kleine is ingedaald met 33 weken. Liefs

3 jaar geleden

Heb dit ook al sinds een week of 3 dagelijks. Zijn inderdaad hele gemene steken. Mijn kindje is inmiddels volledig ingedaald. Volgens mijn vk komt dat idd doordat de baby nog verder in het bekken zakt en daar druk uitoefent.

3 jaar geleden

Ben overigens 39 weken.

3 jaar geleden

Is idd een teken dat de kleine aan het indalen of al ingedaald is. Ik heb d ...
Ik heb ze sinds 4 a 5 weken ook af en toe, niet dagelijks. Nu 37 weken en lijkt wel langer en meer te worden. Baby was 1.5 wk geleden nog niet helemaal ingedaald dus?hopelijk teken dat hij nu dan toch ingedaald is. Ik lijkt de baby ook vaak in mijn lies te voeleb. Soort van vergelijkbaar met dat je been 'op slot' zit maar dan in je lies. Niet heel pijnlijk ofzo, eerder vervelend. Herkennen anderen dat ook?

3 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik heb ze sinds 4 a 5 weken ook af en toe, niet dagelijks. Nu 37 weken en l ...
Jep hier ook heel vaak in m’n lies☺️ zit af en toe beetje raar .. en de afgelopen Dagen heel veel steken in m’n liezen en onderkantje 😏

3 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik heb ze sinds 4 a 5 weken ook af en toe, niet dagelijks. Nu 37 weken en l ...
Wel de laatste week pijn in liezen bij het omdraaien of recht op komen zitten. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik heb ze sinds 4 a 5 weken ook af en toe, niet dagelijks. Nu 37 weken en l ...
Dat van die lies is voor mij ook super herkenbaar! Schijnt er allemaal maar weer bij te horen 🤣