7 Reacties

3 jaar geleden

Ow, ik ben 37+3 dagen vandaag

3 jaar geleden

Haay ja ik snap het helemaal! Ik zat laatst 4 dagen in het ziekenhuis, met beginnende weeën. Was toen 33 weken, en ben nu 35 weken en deze week word ik 36. Er was alleen 1 cm ontsluiting, en ze hebben mij weeënremmers gegeven en longrijping want als was baby prematuur geboren. Eergisteren weer naar ziekenhuis omdat ik heftige krampen had. Nog steeds 1cm ontsluiting, baarmoedermond ofzo wel verkort of korter zoiets. Heb vaker pijn, maar zit me echt af te vragen wanneer weet ik nou dat de bevalling doorzet.. is ook me eerste zwangerschap. Snap de frustratie😅🤣

3 jaar geleden

* want anders was baby prematuur geboren met 33 weken.

3 jaar geleden

Haay ja ik snap het helemaal! Ik zat laatst 4 dagen in het ziekenhuis, met ...
Oeeh voor jou dan wel heel fijn dat ze nog bleef zitten. Mijn zus had dat ook enkel hebben jullie dus beide weeën remmers gehad. Ik helemaal niks en ik zit op een termijn dat ze gewoon mag komen. Best gek toch dat je lichaam dan even beslist van 'ja, we gaan bevallen, ow nee toch niet xD'

3 jaar geleden

Reactie op Rebeccarebecca

Oeeh voor jou dan wel heel fijn dat ze nog bleef zitten. Mijn zus had dat o ...
Haha jaa klopt, ze zeiden ook al het is een kleine boef! Hij schopt nu niet meer zoals veel maar word ook krap voor hem. Jaa snap ik, hopelijk duurt het niet zo lang meer voor je! Is je zus nog steeds zwanger? En is ze al bevallen? Ik ben ook zo nieuwsgierig wanneer me kleine prins komt😅.

3 jaar geleden

Haha jaa klopt, ze zeiden ook al het is een kleine boef! Hij schopt nu niet ...
Ja, me zus heeft er 3 haha! Maar dit was van haar eerste zo. Zij was er heel vroeg bij met kinderen. Ik vond 25 jaar wel een mooie leeftijd.

3 jaar geleden

Reactie op Rebeccarebecca

Ja, me zus heeft er 3 haha! Maar dit was van haar eerste zo. Zij was er hee ...
Ooh zo ahahah jaa precies! Is een mooie leeftijd ja! Ik ben nu 21 jaar en in verwachting, word eind dit jaar 22 jaar. Wou altijd al wel vroeg kinderen minimaal voor me 25ste 1 kindje. We hadden het niet gepland, maar we waren zeer blij om de zwangerschap.