38 Reacties

3 jaar geleden

Sterkte met de laatste loodjes en heel veel geluk straks met jullie knulletje. Wachten duurt soms lang he...? 😁

3 jaar geleden

I know the feeling ☺️ Ik ben morgen 38 weken en ook voor de 1e keer. Ik heb as vrijdag een geplande keizersnede dus over een week heb ik haar al in mijn armen....Zo onwerkelijk allemaal. Ze zit nu nog in mijn buik te bewegen maar over een week in mijn armen 🥰 Geniet nog maar lekker van je prinsje in jouw buik!! ♥️

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Maandag 39wkn ook van onze eerste (wij weten niet of het een jongen of meisje gaat zijn). Maanden zijn redelijk voorbij gevlogen en nu duurt het zo lang. Dadelijk ineens mama.. vooral genieten van het getrappel

3 jaar geleden

Ik snap je helemaal 🥰 wij worden maandag ingeleid dus we hebben ons meisje of jongentje heel snel in onze handen 😍 heel raar idee dat dit ons laatste weekend met zijn tweeën is 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Gerda62

Sterkte met de laatste loodjes en heel veel geluk straks met jullie knullet ...
Bedankt. Jij ook! De tijd vloog deze maanden en nu gaat het ineens heeeeel traag haha

3 jaar geleden

Reactie op Aaltje7

I know the feeling ☺️ Ik ben morgen 38 weken en ook voor de 1e keer. Ik heb ...
Ohhh wat spannend. Dus volgend weekend zijn jullie een gezin, leuk vooruitzicht🤩

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, dinsdag ben ik 40 weken en dan wordt ik ook ingeleid, je hebt zolang om je zelf voor te bereiden op het iedee maar toch is het niet hetzelfde als dat de datum dichtbij komt. Ik vind het zo spannend dat we dadelijk eindelijk ons kleine ventje bij ons hebben, ik ben zenuwachtig maar kijk er ook enorm naar uit

3 jaar geleden

Reactie op Cin24

Heel herkenbaar! Maandag 39wkn ook van onze eerste (wij weten niet of het e ...
Spannend, zo dichtbij! Voor we het weten hebben we onze baby naast ons ipv in onze buik. 😇

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem__001

Ik snap je helemaal 🥰 wij worden maandag ingeleid dus we hebben ons meisje ...
Oh wat spannend maandag al. Succes en geniet van jullie weekend!

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, dinsdag ben ik 40 weken en dan wordt ik ook ingeleid, je he ...
Ik heb precies hetzelfde. Het wordt steeds meer "echt" maar we zullen het pas echtttttt voelen als de baby er daadwerkelijk is. Zo benieuwd hoe het zal zijn.

3 jaar geleden

Ik heb het zelfde vandaag 39 weken. Zo spannend, het is voor ons ook de eerste en weten ook niet wat het word. Ik vind het ergste dat je niet weet wanneer het komt en wat je te wachten staat. Zo klaar om de kleine spruit vast te houden 💙💓

3 jaar geleden

Ja bizar hè. Nu 37+2 maar ze mag wel komen hoor. Me moeder is nu ook bij mij om voor ons te zorgen zodat ik meer rust kan pakken

3 jaar geleden

Heel herkenbaar ik ben 38,5 week ook van de 1ste. Je zit nu een beetje in de ‘wachtkamer’ heel apart. En mijn man heeft vakantie zodra de bevalling begint dus hij weet nooit wanneer zijn laatste werkdag is dat vind hij ook apart. Nog eventjes volhouden het zit er bijna op 🤰

3 jaar geleden

Heel veel sterkte met de laatste loodjes allemaal. Dat is zo'n fijn gevoel om dit voor het eerste mee te maken. Voor mij is het al de 3e keer en blijft spannend en onwerkelijk. ❤🤗. Ik verwacht de baby deze week, heb zo'n vermoeden

3 jaar geleden

Morgen 38 weken. We zitten bijna letterlijk te wachten. We willen heel graag ons meisje ontmoeten! 💗💗 Ben niet bang voor de bavalling. Vind het wel allemaal heel spannend. Spannend denk ik omdat ik niet weet wat er komen gaat. Heb een prima zwangerschap achter de rug, maar merk nu wel dat ik er lichamelijk 'klaar' mee ben. Liefs

3 jaar geleden

Pff 39+2 en heb ook echt het besef niet dat het zo dichtbij nu is 🤣 ook iedereen om me heen droomt steeds dat ik aan het bevallen ben of ga bevallen dus krijg de hele tijd appjes terwijl voor mijn gevoel zit de kleine meid heerlijk en is ze nog niet van plan zich te gaan laten zien 🙈 maar het kan zomaar gebeuren natuurlijk...... 🥰

3 jaar geleden

Sinds woensdag moeder ook van onze eerste! Verbaast me hoe snel je je eigen kindje kent, zo bizar! We hebben nu al door wat voor huiltje waarvoor is, koet wel even wat tijd en goede observatie! Maar gaat steeds makkelijker hier. We slapen sinds vanacht ook weer uurtjes dus dat is mega fijn! Ik ben veel afhankelijk van mijn partner vanwege mijn KS. Maar samen komen we eruit! 💖

3 jaar geleden

Heeel herkenbaar! Ene moment denk ik: nouuuu wanneer komt hij nu ik ben er helemaal klaar voor en hij mag nu wel komen. Het andere moment besef ik dat ieder moment het laatste moment kan zijn dat mijn vriend en ik met zn tweetjes zijn en zo van dag tot dag kunnen leven en vind de schopjes in mijn buik voelen nog steeds bijzonder en geniet ik daar nog enorm van. Mijn vriend vraagt ook iedere dag: wanneer komt hij nu? Zo bizar om niet te weten wanneer je leven compleet gaat veranderen en je zo te hebben voorbereid en tegelijkertijd geen idee te hebben hoe het precies zal gaan zijn. Al zal het straks raar zijn om te beseffen dat het ooit anders was 💕

3 jaar geleden

Ja, wat herkenbaar allemaal! Ik ben 39+3 en heb 3/8 (maandag) een ks. Zo spannend!!! Hoe zal de operatie gaan, en daarna, en ons kindje..hoe zal ze eruit zien?! We worden elke dag overspoeld met berichtjes en belletjes van nieuwsgierige familie en vrienden. Heel lief, maar pff..💖

3 jaar geleden

Soms lijkt het net alsof je voor de bevalling de baby nog niet hebt. En je de baby ‘krijgt’ in het ziekenhuis en dan mee naar huis neemt, maar de baby is al thuis geweest, en is continue dichtbij jou en je partner. Blijft een gek besef 😅 Je gaat iemand ontmoeten die uit je eigen lichaam komt.