38 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op lauren32

Soms lijkt het net alsof je voor de bevalling de baby nog niet hebt. En je ...
Ja dat is ook zo! Alhoewel ik soms inderdaad wel het gevoel heb straks met een 'cadeautje' naar huis?te komen. Eigenlijk is hij daar al die tijd al geweest. Ook zo bijzonder om zoveel van een mensje te houden die je nog nooit 'ontmoet' hebt. 💕

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Maandag ook 38 weken zwanger van de 1e, wordt ook een jongetje🙈 vind het allemaal spannend worden nou. Wij zitten nu ook echt af te wachten...🤭

3 jaar geleden

Zoooo herkenbaar!! Nu 40+1 en het ene moment zit ik te huilen omdat ik dr zo graag wil ontmoeten en dr in m’n armen wil hebben (en ook enorm benieuwd hoe we de bevalling gaan ervaren). Het andere moment is ze zo enorm beweeglijk dat ik echt nog niet wil dat dat stopt en het nog lekker wij tweeen tegen de wereld is.. 💕

3 jaar geleden

Nu 40+2, en morgen mag ik me laten strippen mocht ik dat willen zeiden ze vorige week.. Maar nu slaat de twijfel toe, ons vriendje zit nog zo lekker in de buik, moet ik de natuur verstoren alleen omdat ik zelf zo nieuwschierig ben? 🤔🤭 Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht.. fysiek en mentaal voel ik me nog prima, en dan hoop ik dat de baby gewoon uit zichzelf komt.. ❤ En dus maar gewoon verder met wachten, de nieuwschierigheid onderdrukken, en zoals mijn vader steeds zegt: er is er nog nooit een blijven zitten dus hij zal vast een dezer dagen komen 😑 Daar maar van uit gaan.. 🤪

3 jaar geleden

Reactie op BENDS

Ohhh wat spannend. Dus volgend weekend zijn jullie een gezin, leuk vooruitz ...
Nog niet een gezin want mijn man is niet op tijd voor bevalling, hij zit in Indonesië 😢. Vandaag mijn laatste controle gehad en heb nog geen ontsluiting maar wel indalingsweeen....Nog 4 dagen en dan mag ik haar in mijn armen sluiten 😍

3 jaar geleden

Reactie op NineNarraina

Nu 40+2, en morgen mag ik me laten strippen mocht ik dat willen zeiden ze v ...
Ik herken dit zo... nu 40+3 en m’n vriend en ik twijfelen ook zo. Ik mag morgen opnieuw naar VK en m’n vriend gaat mee, kijken of ik gestript kan worden. Maar twijfel of ik daar nu goed aan doe, verstoor ik het ‘proces’ van m’n kleine en moet ze nu dus komen omdat ik dat zo nodig wil.. iedere avond is het zooo spannend nu, bij ieder ‘pijntje’ denk ik ooooooh het begint, waarna weer loos alarm😂

3 jaar geleden

Reactie op Aaltje7

Nog niet een gezin want mijn man is niet op tijd voor bevalling, hij zit in ...
Oh dat is balen, hoop dat hij binnenkort bij jullie is💙 successs

3 jaar geleden

Reactie op AvdS89

Ik herken dit zo... nu 40+3 en m’n vriend en ik twijfelen ook zo. Ik mag mo ...
En hoe ging het? Bij was het een makkie want ze "kon" nog helemaal niet strippen dus ik hoefde ook niet te kiezen! 😅 Nu voor a.s. donderdag weer een afspraak en dan laat ik me wel strippen als dat kan, dan ben ik 40+5..

3 jaar geleden

Reactie op NineNarraina

En hoe ging het? Bij was het een makkie want ze "kon" nog helemaal niet str ...
Spannend!! Ik mag zometeen naar VK!

3 jaar geleden

Reactie op BENDS

Oh dat is balen, hoop dat hij binnenkort bij jullie is💙 successs
Dank je wel! Ja, erg balen maar het is wat het is...Focus nu maar op as vrijdag en hopen dat alles goed verloopt. Daarna zien we wel verder...Eergisteren nacht naar het ziekenhuis geweest met weeen, moest daar slapen ter observatie. Zette het niet door 🙈...Mocht ik in de middag weer naar huis...Blijft spannend zo de laatste loodjes!

3 jaar geleden

Reactie op NineNarraina

En hoe ging het? Bij was het een makkie want ze "kon" nog helemaal niet str ...
Ik heb precies hetzelfde, geen ontsluiting dus niet strippen 😂 ik mag vrijdag weer en dan gaat ze ook weer verder kijken. Eerst dus maar vandaag en morgen doorkomen (én misschien komen ze vanzelf!💕)

3 jaar geleden

Zoals het er nu naar uitziet sluiten wij vrijdag ons meisje in onze armen.💗💗💗 Morgen ga ik ingeleid worden

3 jaar geleden

Reactie op BENDS

Oh wat spannend maandag al. Succes en geniet van jullie weekend!
Uiteindelijk is het uitgesteld tot vandaag 😣 sinds vanmiddag de ballon nu is het wachten geblazen

3 jaar geleden

En ineens... zijn we mama's... vol verwachting wachten, rmmelt al dagen, met 39.3 naar de verloskundige... ze zei nog: 1e kindjes komen meestal na 40 weken, over een week maken we een plan voor wat als het er met 41 weken nog niet is. Dus vol berusting gaan slapen, het gaat nog wel even duren! En dan om 6 uur ''s ochtends wordt mijn vrouw met echt wel weeën. Die steeds sterker worden. Om 12 uur 3 cm ontsluiting. Verloskundige komt om 16 uur terug. Bevalbad staat klaar, maar nog net te vroeg om erin te gaan. Douche dan maar. Ook niet. Staand en leunend op aanrecht. Weeenstorn en spugen. Toch maar in het bad. Dat helpt. Ook gebeld en om 14 uur veroskundige. Maar 4 cm bij hevige weeën. De verloskundige blijft en breekt na een uur de vliezen. Dat maakt de weeen beter te doen. Al snel 7 cm. Dan komt er persdrang. Die mijn vrouw dik een half uur moet wegzuchten omdat er nog maar 8 cm is. Om 16.30 mag ze eindelijk meepersen. En om 17.12 is onze zoon Jippe er! Zooo trots op mijn vrouw! Het was een pittige bevalling maar prwcies zoals we zo graag wilden, thuis en in bad!

3 jaar geleden

Reactie op Karinmaria

En ineens... zijn we mama's... vol verwachting wachten, rmmelt al dagen, me ...
Gefeliciteeeeerd moeders!

3 jaar geleden

Morgen ga ik mijn kleine man ontmoeten! Om 6:00 uur melden in het ziekenhuis voor het breken van mijn vliezen! Poeh! De zenuwen stijgen behoorlijk..... mennnnn😅

3 jaar geleden

Morgen ga ik mijn kleine man ontmoeten! Om 6:00 uur melden in het ziekenhui ...
Heeel veel succes en een fijn vooruitzicht om morgen de kleine te kunnen knuffelen!! 😀

3 jaar geleden

Reactie op Deen1993

Heeel veel succes en een fijn vooruitzicht om morgen de kleine te kunnen kn ...
Thanks!🙏🏻❤️☺️