26 Reacties

3 jaar geleden

Ik snap het wel dat je hem zwart wilt. Ik heb hetzelfde soort interieur en ook een tweedehands witte box die ik zwart wil haha. Ik ga hem schilderen, wordt vast een heel karwei, maar ach houdt me van de straat ;)

3 jaar geleden

Dan word me vriend helemaal gek denk als ik weer een nieuwe wil kopen hahah ...
Hahaha 😂 Het valt oprecht mee zie ik nu op Google (zwarte box intypen). Rond de 100€ heb je er al 1, zo te zien. Maar dat moet je smaak zijn. Die van ons was ook prijzig.

3 jaar geleden

Dit is mijn interieur. Het is niet dat ik het lelijk vind wit, maar denk zw ...
Ik zou ook voor zwart gaan, staat inderdaad stoerder! Dit is ook heel mooi maar ik snap wel wat je bedoelt!

3 jaar geleden

Haha ik had precies t zelfde, heb m geverfd en het ziet er niet uit. Heeel lelijk geworden, gelukkig was die niet heel duur, maar toch zonde van het geld. Je zou m dan beter kunnen laten spuiten. Misschien dat je wel goed kan verven, maar zou dan eerst een stuk proberen. Heb uiteindelijk bij van asten een box in de aanbieding gekocht 100 euro en super blij mee.

3 jaar geleden

Reactie op Elmoo

Haha ik had precies t zelfde, heb m geverfd en het ziet er niet uit. Heeel ...
Nu word ik wel wel een beetje bang, met mijn eigen schilderplannen.... heel lelijk geworden? Heb je een idee hoe dat kwam?

3 jaar geleden

Reactie op 2345

Nu word ik wel wel een beetje bang, met mijn eigen schilderplannen.... heel ...
Er staan gewoon kwast strepen op. Ik denk niet goed geschuurd, maar zie hier ook een foto waar t er heel mooi uitziet! Dus laat je niet afschilderen (haha) met mijn kunsten. Probeer een stukje wat niet zichtbaar is. De verf is we belangrijk denk ik, omdat je kindje het toch in de mond kan krijgen?