69 Reacties

3 jaar geleden

Voor vanavond, heb je vanille vla in huis? Dit verzacht vaak eventjes. Morgen even je huisarts bellen. Ik heb had er ook heel veel last van. Vanalles geprobeerd Rennie's, Gaviscon drank, Antigel drank enzo. Niks hielp meer. Van de huisarts Pantropazol (maagbeschermer/ maagzuurremmer) voorschreven gekregen, sinds dien nergens last meer van. Veel vrouwen hebben ook baad bij Omaprazol, dit is zelfde soort medicatie. En deze is ook vrij verkrijgbaar bij de apotheek en drogist. Liefs.

3 jaar geleden

Bekertje lauwe/warme melk. Pepermuntjes. Heb er zelf ook erg last van. Neem elke avond voor het slapen een bekertje warme melk.

3 jaar geleden

Voor vanavond, heb je vanille vla in huis? Dit verzacht vaak eventjes. Morg ...
Heb toevallig net een bakje op, maar op t moment dat ik het doorslik komt het ook weer omhoog馃槀 moet woensdag weer naar de verloskundige.. zal haar ook eens vragen wat ze aanraad. Ik slik medicatie dus ik mag een hoop andere medicatie niet innemen.馃槴 thanks voor je tips!

3 jaar geleden

Appels eten voor het slapengaan, paprikasoep eten, en suikers beperken

3 jaar geleden

Suikers beperken, kleine porties eten en antagel halen bij de apotheek. Volgens mijn huisarts kun je dat beter gebruiken dan Rennies. Bij mij werkt het heel goed. Succes!

3 jaar geleden

Ik gebruik rennie duo werkt bij mij wel heel goed, super smerig maar dan kan ik tenminste wel goed slapen zonder elke keer een slokje water te nemen

3 jaar geleden

Bij het liggen op de linkerzijde liggen, zo ligt de opening van de mond bovenaan

3 jaar geleden

Omeprazol gewoon bij de Kruidvat. Mag gewoon en doet wonderen hier

3 jaar geleden

Oohh dit heb ik ook heel erg gehad! Even een recept van dit vragen bij de verloskundige of huisarts! Ik heb nu nergens last van als ik dit neem. Zodra ik het vergeet heb ik weer hele erge last. (Omeprazol)

3 jaar geleden

Als je zit met bepaalde medicijnen zou ik echt een beker warme melk met honing nemen! Ik heb omeprazol van de huisdokter gekregen maar die warme melk met honing doet ook echt wonderen voor je maag 馃

3 jaar geleden

Ik pak hier 2 rennies voor het slapen en 1 omeprazol doet wonderen. Warme melk wordt het bij mij alleen maar erger van 馃檲 en maar kleine beetjes drinken helpt bij mij ook, als ik een glas drinken leeg drink komt het ook gelijk omhoog.

3 jaar geleden

Aub neem geen rennie! Rennie is echt kankerverwekkend en totaal niet goed voor je.. laat staan als je zwanger bent. Probeer aub kleine slokjes water te drinken als je het weer hebt of recht op te gaan zitten, is vervelend ik weet het.. heb het ook. Maar is even niet anders! 馃槼

3 jaar geleden

Huismerk van kruitvat maagzuurremmers met fruitsmaak slaan veel beter aan bij mij dan rennies zelf

3 jaar geleden

The struggle is real!馃槱 het is idd echt gruwelijk vervelend.. bij mij komt het er soms wel (vrij opeens, en heel heftig) uit.. daarna is het wel over馃槣 nog een paar weken volhouden..!

3 jaar geleden

Troebele appelazijn. Een slok nemen of 1 el mengen met wat water. Daarbij ook minimaal 2,5 liter water per dag drinken. Voor mij echt een redder

3 jaar geleden

Omeprazol! Echt doen!

3 jaar geleden

Ik had ook erge last, kreeg Gaviscon van huisarts verschrikkelijk vies en hielp mij niet, nu heeft de gynaecoloog Omeprazol Sandoz voorgeschreven en helpt geweldig heb geen last meer! Vraag die, succes!

3 jaar geleden

Ohja iets eten of drinken wat veel geadviseerd word is ook niet goed want dan maak je juist meer maagzuur aan om het te verteren. Echt even bellen en aan de omeprazol! 馃榿

3 jaar geleden

Leuk weetje.. 馃き

3 jaar geleden

Ik heb echt baat bij de maagbeschermend en een glas koude melk voor het slapen gaan