69 Reacties

3 jaar geleden

Antagel halen bij de apotheek. Is een drankje, werkt heel goed hoor ik bij de zwangeren om me heen.

3 jaar geleden

Omeprazol helpt mij heel erg.

3 jaar geleden

Ja antagel!! Ik heb er ook enorm veel last van. Soms branden, soms een soort brok in m鈥檔 keel, soms steken. Rennies helpen niet maar antagel wel! Het is veilig voor zwangeren. Heb het bij de apotheek nagevraagd. Succes 馃槝

3 jaar geleden

Mijn huisarts heeft me een bijzondere maar erg goede tip gegeven; bed schuin zetten! Dus bij het hoofdeinde alvast de klossen (7cm) eronder en bij het voeteneinde nog niet. Antagel en rennies hielpen bij mij niet meer en werd elke nacht paar keer wakker van die vieze oprispingen. Nu eindelijk weer hele nachten kunnen doorslapen! (Ben 34+3)

3 jaar geleden

Reactie op leeuwac

Mijn huisarts heeft me een bijzondere maar erg goede tip gegeven; bed schui ...
Heb je nu je bed zo staat niet meer last van vocht in je voeten? Gewoon nieuwsgierig 馃槈

3 jaar geleden

Ja, antagel! Maar probeer ook eens vanille vla of vanille ijs. Werkt verzachtend. Ik zit na t eten standaard aan een mini magnum ijsje :). Een zure appel werkt ook nog wel eens. En ja, rechtop slapen :( Succes! En hopelijk is het minder als de baby is ingedaald. Ik zit nu in week 36+3. Nog ff volhouden 馃槄

3 jaar geleden

Het is echt vreselijk!!!! Ik heb een tijdje Gaviscon geprobeerd, dat verlicht het een beetje. Nu sinds een paar dagen echt een aantal keer 鈥榮 nachts wakker worden van de maagzuur. Na het drinken van wat melk zakt het weer. Het is denk ik echt volhouden tot het voorbij is 馃槙馃槬

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Leuk weetje.. 馃き
heb ook last van maagzuur en gister met 33 weken bleek op echo inderdaad ook duidelijk haar te zien..

3 jaar geleden

In de categorie huismiddeltjes: hap havervlokken en een paar slokken melk. Dit geeft bij mij verlichting zodat ik weer kam slapen. Sterkte!

3 jaar geleden

Had ik ook. Ik heb Omeprazol 20 mg voorgeschreven gekregen. Werkt geweldig, sindsdien nergens meer last van 馃憣

3 jaar geleden

Omeprazol. 馃槄 dat was een hele opluchting. Had ik eerder aan moeten beginnen.

3 jaar geleden

Reactie op wondertjes

Heb je nu je bed zo staat niet meer last van vocht in je voeten? Gewoon nie ...
Nee gelukkig niet 馃榿 .. maar heb ook veel over voor een goede nachtrust haha

3 jaar geleden

Ja omeprazol! Werkt perfect!

3 jaar geleden

Een heel eind Rennies genomen, zonder echt (lang) resultaat. Sinds een week Omeprazol, zalig 馃檲

3 jaar geleden

Ik heb er ook veel last van... Moet wel zeggen dat ik geen medicatie gebruik. Ondanks alle tips over zuivel triggert dit bij mij juist heel erg... Niet te kort voor het slapen eten en niet gaan liggen kort na/met eten (ook niet half onderuitgezakt op de bank) is bij mij het enige dat een beetje helpt.

3 jaar geleden

Bij mij helpen citroen snoepjes of citroenwater, wel tijdelijk maar geeft wel verlichting. Net als kaas en waterijsjes. Wat ik als tip kreeg is 1x per dag venkelthee te drinken, maar heb ik nog niet geprobeerd omdat het nog wel onder controle is.

3 jaar geleden

Omeprazol via huisarts of verloskundige. Ik kan ook niet zonder!

3 jaar geleden

Bij mij helpen een paar happen yoghurt al! Als ik merk dat ik er snachts last van krijg dan neem ik een paar happen yoghurt of een glaasje melk. Wellicht voor jou ook鈽猴笍

3 jaar geleden

Ik heb net gaviscon gehaald ben benieuwd 馃ゴ

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Aub neem geen rennie! Rennie is echt kankerverwekkend en totaal niet goed v ...
Heb je hiervan een bron?