268 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Ik heb vooral heel veel zin in magnums, die krokante chocolade met nootjes, heerlijk! 馃檲 Warme maaltijden kan ik eten, maar kleinere porties, tenzij het gebraden worst is met ajuintjes en mosterdsaus. Daar kan ik dubbele porties van eten. Is men favoriet op dit moment 馃憣馃ぉ. Een soepje gaat er ook goed in. Joghurt en melk gaan, maar achteraf ben ik er misselijk van. Heb het ook al gehad met water. Drink nooit koffie, en bijna nooit fruitsap. En frisdranken probeer ik zoveel mogelijk te mijden, maar ja water.... Brrrr maar ja we kunnen niet hele dagen alcoholvrije Cava drinken e 馃檲 Schelletjes kaas kan ik niet meer eten.

4 jaar geleden

Reactie op Evelinevdw

Hey! Ik heb vooral heel veel zin in magnums, die krokante chocolade met noo ...
En alles van patatjes e, dat smaakt ook. Nog nooit zoveel gegeten, vooral gratin dauphinois, gebruneerde patatjes, kroketten, frietjes mmm

4 jaar geleden

Reactie op Femke82

Haha heerlijk dit. Ik heb ineens mega veel zin in sinaasappelsap en mandari ...
Sinaasappelsap is Hemels!!!! 馃崐馃崐馃崐馃槏馃槏馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Stephanie_R

Sinaasappelsap is Hemels!!!! 馃崐馃崐馃崐馃槏馃槏馃槏
Jaaaa. Sinaasappelsap (verse!!!) en tosti鈥檚 馃檴 of van die baguettes met kruidenboter er al in

4 jaar geleden

Nu specifiek nog niet maar mijn vorige zwangerschap dozen vol met appelflappen en tompoucen 馃槀馃槀馃槀馃槀 ben benieuwd of dat nog komt! Nu bijna 8 weken. En vanmorgen voor het eerst vrienden gemaakt met villeroy boch.馃槀馃槀馃槀馃

4 jaar geleden

Jaa. Pizza, pizza en nog meer pizza maar ook mandarijnen, druiven, cola, kroketten. Maar beter dan bij mijn zoontje. Daar moest ik taart, koek en snoep en frisdrank. Was ook wel te zien aan het einde en na de bevalling 馃ぃ

4 jaar geleden

Geroosterd broodje met mayonaise, geitenkaas en paprika 馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Geerdina Van Baaren

Ik heb nog weinig last van cravings. Ik moet alles in kleine porties eten e ...
Dit heb ik ook! Geen last van cravings, juist weinig trek. Eet ook kleine porties en met opstaan staat er nu een cracotte met kaas anders zo n leeg en akelig gevoel met opstaan wat dan gehele dag duurt. Heel vervelend voor als je moet werken

4 jaar geleden

Ik heb heeel veel zin in kroketten.. Vandaag aan toe willen geven, maar de snackbar was dicht 馃槄. Verder heb ik een enorme afkeer tegen kip 馃あ

4 jaar geleden

Vers sinaasappelsap en vooral melk! Kan er liters van drinken (doe ik niet haha).. Verder wisselt het bij mij elke dag. Ik kan ineens onwijs zin hebben in iets, de dag erna heb ik er dan geen trek meer in.

4 jaar geleden

Koude melk, kaasstengels van onze bakker, frikandelbroodjes, chocolade en de hele tijd zin in nasi van de Chinees en loempia's (aan laatste nog maar niet toegegeven) 馃槀 En enorme afkeer van tomatensoep, vis, vlees, kaas ui stokbrood (voorheen dol op), rauwe ei en zelfs van normaal water wordt ik misselijk (dus nu suikervrije siroop om vocht op peil te houden). Oja, avondeten was eerst mn favoriet, maar nu echt niet meer.

4 jaar geleden

Loempia鈥檚 en melk!!

4 jaar geleden

Sinaasappels, broodje hagelslag, melk en neutraal eten. Ik hou normaal gesproken heel erg van veel kruiden en knoflook maar als ik er nu aan denk 馃あ. Pizza word ik ook naar van als ik eraan denk terwijl dat m鈥檔 lievelingseten was 馃槀. Zalm vond ik ook lekker maar nu echt goor. Ik lust bijna niks meer, van vrijwel al het avondeten draait m鈥檔 maag om. Ik eet nu broodjes hagelslag en kaas. Ik eet 鈥榮 avonds groenten uit de grilpan zonder kruiden of iets en salade. Eigenlijk weinig vlees en vis.

4 jaar geleden

Fristi!!! En hartige dingen, kaas is wel favoriet 馃お

4 jaar geleden

Reactie op NKLG

Loempia鈥檚 en melk!!
Haha jij ook loempia's! Ik heb daar de hele dag ook zo'n zin in! 馃槈

4 jaar geleden

Fristi en noodelsoep en de verboden dingen maar dat eet ik ni

4 jaar geleden

Hele dunne crackers met heksenkaas en tomaatui bikken vd ah, met boerenkaas. Hmmmm

4 jaar geleden

Door de misselijkheid eet ik de gekste dingen. Ik ben opeens helemaal in to karnemelk. Drink ik voorheen nooit! 馃槀 Ook verslind ik opeens komkommers om het leven en hou ik opeens van (vega) sushi terwijl ik er voorheen niks aan vond. Haha! Zoete trek is volledig weg. Thee trek ik niet. Hartig it is. Hormonen doen gekke dingen met je...

4 jaar geleden

Reactie op Femke82

Haha heerlijk dit. Ik heb ineens mega veel zin in sinaasappelsap en mandari ...
Metoo! Heerlijk versgeperste sinaasappelsap, rij er elke dag voor naar de plus. Verder echt heel misselijk heel de dag door. Heb moeite met iets vinden wat door me keel gaat heel de dag

4 jaar geleden

Reactie op nouka1986

Hele dunne crackers met heksenkaas en tomaatui bikken vd ah, met boerenkaa ...
Bollen bedoel ik