268 Reacties

4 jaar geleden

Nooit gek op maar heb ineens gigantisch veel zin in kaas en komkommer 🤣

4 jaar geleden

Het enige wat ik me kan bedenken is pasta. Houd er sowieso wel van maar zou het nu elke dag willen eten! En elke dag een coolbest sapje bij het ontbijt. Straks gaan we naar de bios en kan me nu al verheugen op de popcorn! Normaal ontbeet ik altijd met kwark en muesli maar kan nu echt niet denken aan kwark bleh 🤢 ik eet nu elke dag loops met melk. Moet wel wat anders gaan bedenken want dit is niet het alles beste ontbijt natuurlijk

4 jaar geleden

Ik heb niet echt cravings.. hoewel ik 1x bij het gezin waar ik oppas, kerst tompoucen had gezien en die MOEST ik echt hebben. ‘S avonds/ ‘s nachts ga ik naar beneden voor een glas melk. Verder, als iemand ergens over begint wil ik het vaak wel. Zoals nu net lees ik iets over magnums met nootjes en nu moet ik het hebben .. :(

4 jaar geleden

Ben 10 weken zwanger maar ook 5kilo zwaarder 🤭 Gelukkig (volgens de verloskundige) heb je vooral vreetbuien in het eerste trimester. Ennn het laatste trimester 😆 Koek, cake, chips, snoep, avond eten(vooral worteltjes) en broodjes pindakaas met hagelslag kan ik ook erg moeilijk laten staan 😅 Ik eet mij helemaal misselijk af en toe.

4 jaar geleden

Melk is echt wel een veel voorkomende craving 😅. Ik heb tot nu toe niet echt dingen die ik moet eten. Wel een afkeer van thee gekregen (warme dranken in het algemeen trouwens). Moet wel steeds aan de 1 euro burger denken van de mac, maar heb er niet een in het dorp dus ook nog niet gehaald.

4 jaar geleden

Reactie op 88Sabine88

Dit heb ik ook! Geen last van cravings, juist weinig trek. Eet ook kleine p ...
Dat verwoorden jullie goed.. ik ben de hele dag een beetje naar sinds 2 weken. Geen trek meer, dus met moeite worden er crackers gegeten op de dag. ‘S avonds laat krijg ik dan weer eetlust.. helaas 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Fristi en noodelsoep en de verboden dingen maar dat eet ik ni
Oja noodelsoep!! Laatst 4 pakjes achter elkaar weg gegeten😂

4 jaar geleden

Grappig om te lezen hoe iedereen trek heeft in iets anders! Ik lust ineens geen vis meer, terwijl ik er normaal echt gek op ben. Ben nu 8 weken en vorige week was ik nog erg misselijk. Deze week is dat een heel stuk minder en merk ik dat ik meer honger krijg! Ik hoop dat ik de eetbuien de baas kan blijven. Hoe "streng" zijn jullie hierin? Geven jullie je over aan de cravings of houden jullie dit goed onder controle? En hoe dan?

4 jaar geleden

Sinaasappels, broodje hagelslag, melk en neutraal eten. Ik hou normaal gesp ...
Ik ook.. heb echt geen zin in het avondeten.. mn maag gaat meteen raar doen als ik aan avondeten denk. Ook pizza vind ik niet meer zo lekker.. Maar tomatensoep en kip zijn het heftigst dat kan ik niet meer verdragen.. Zelfs de tomatensoep van mn schoonmoeder niet, terwijl ik daar altijd enorm gek op was

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Fristi en noodelsoep en de verboden dingen maar dat eet ik ni
Broodje filet americain 🤤🤤🤤

4 jaar geleden

Vers bruin brood met hartig beleg, koekjes, chips.. Patat en pannekoeken wel zin in maar geef er niet aan toe. Van de geur van pindakaas ga ik kokhalzen, maar heb dan ook pinda allergie.. Soms denk ik ergens zin in te hebben en dan heb ik 't maar krijg 't m'n strot niet door...

4 jaar geleden

Broodje filet americain 🤤🤤🤤
Ik las dat je die van de vegetarische slager (bij de AH bijv) heel lekker is! Die mag je gewoon eten omdat het geen vlees is 🥰

4 jaar geleden

Ik las dat je die van de vegetarische slager (bij de AH bijv) heel lekker i ...
Wat een fantastische tip 😍😍 morgen direct halen’ bedankt!!!

4 jaar geleden

Reactie op Aj1993

Grappig om te lezen hoe iedereen trek heeft in iets anders! Ik lust ineens ...
Ok heb kwa cravings vooral salades en fruit dus ik geef zeker toe aan mijn cravings maar probeer wel mijn eten erop aan te passen. Eten we bijvoorbeeld lasagne dan pak ik een half portie en daarnaast nog wat salade. Al ging vandaag echt enorm mis! Vreetbui tot de max!!! Avondeten was kip met aardappeltjes en witlofsalade. Ik heb 2 stukjes kip.en salade op. Ik krijg al weken geen aardappel of rijst meer door mijn strot. Daarna is er nog een volledige bos radijs doorheen gegaan en iets van 10 lychee's. En alles binnen anderhalf uur. En ik heb nog steeds honger dus ben bang dat de bananen en mandarijnen het ook niet gaan overleven.

4 jaar geleden

Broodje filet americain 🤤🤤🤤
Omg ja 😍 of broodje cappacio, ik eet nu sushi maar dan helaas zonder de rauwe vis 😂

4 jaar geleden

Eerst was het kaas en hartige dingen nu alleen maar zin in suiker zoals lolly’s etc

4 jaar geleden

Reactie op Ilja1988

Oja noodelsoep!! Laatst 4 pakjes achter elkaar weg gegeten😂
Owja heerlijk is dat, ik eet t de hele dag en elke dag maar dan wel indo mie kipsmaak 😍

4 jaar geleden

Reactie op eefke92

Eerst was het kaas en hartige dingen nu alleen maar zin in suiker zoals lol ...
Ken t had ik in week 6 ook last van en sinds week 8 zoete dingen en hartig door elkaar maar ik eet bijna geen eten meer wat ik voorheen wel at

4 jaar geleden

Sinaasappelsap!!!!!!

4 jaar geleden

Mac Donalds , brood met kaas en tomaat en donuts met een laagje glazuur er over heen!! en ga zo maar door een fruit smaakt ook prima hahaha