44 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Heel veeel aardbeien Verse sinasappelsap Afbak crossantjes alle 4 in 1 keer ...
Blij om te lezen dat ik niet de enigste ben 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Heel veeel aardbeien Verse sinasappelsap Afbak crossantjes alle 4 in 1 keer ...
Ik wilde er eerst niet aan omdat ik de aardbeien nog te duur vond maar ze waren van de week onder de 3 euro gezakt en gelihk doosje gekocht. Nu is mijn favo kraam langs de weg open met de beste aardbeien dus dat word een doosje per dag nu 🤣😁🍓🍓🍓

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Ik wilde er eerst niet aan omdat ik de aardbeien nog te duur vond maar ze w ...
Het zijn vaker waterbeien dan van die lekkere zoete maar met suiker enn slagroom gaan ze er heerlijk in hoor of op een wit puntje met wat boter ook jummy ja Maeve.. Ze zitten vol vitamine C daar heb je extra behoefte aan bij een jongeb zeggen ze teminste..

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Het zijn vaker waterbeien dan van die lekkere zoete maar met suiker enn sla ...
Die aan de kant van de weg zijn gelukkig zo zoet dat suiker niet meer nodig is. Maar mijn twee meiden zijn gewoon gek op aardbeien. Hiervoor was het weken lang mango 🤣

3 jaar geleden

Ik kan geen vlees meer zien, ruiken of proeven momenteel. Alleen voor op het brood eet ik nog vleesbeleg. Ben nu verslaafd aan fruit. Vooral aarbeien en druiven.

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Die aan de kant van de weg zijn gelukkig zo zoet dat suiker niet meer nodig ...
Weet niet in welk durp jij zit maar aan de kant van de weg zie ik alleen verkeersborden stonden er maar aarbeien langs de weg Dan was ik Pac-Man 🍓🍓🍓😋

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Weet niet in welk durp jij zit maar aan de kant van de weg zie ik alleen ve ...
In Castricum staat er wel een kraam langs de weg. Zijn aardbeien van volle grond (met kas er boven dat wel). Zijn echt heerlijk!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Het zijn vaker waterbeien dan van die lekkere zoete maar met suiker enn sla ...
Wacht... Meer cravings fruit is jongen? Hebben ze nou dan 3x een verkeerde 20 weken echo bij mij gedaan dan #meisjs😅❓

3 jaar geleden

Wacht... Meer cravings fruit is jongen? Hebben ze nou dan 3x een verkeerde ...
Ik heb er zelfs 2 en ook veel zin in fruit. Eerst mango en nu aardbeien maar ook appels zijn deze week favoriet.

3 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Ik heb er zelfs 2 en ook veel zin in fruit. Eerst mango en nu aardbeien maa ...
Jaaaa appels!! Heb ik al vanaf het begin. Ik gebruik ze vooral als tussendoortje en avond snack.

3 jaar geleden

Jaaaa appels!! Heb ik al vanaf het begin. Ik gebruik ze vooral als tussendo ...
Een vriendin at zo een hele pot zilver vlies uitjes leeg van haar dochtertje zwanger (rare craving) En alleen maar sinasappelsap bij de zwangerschap zoontje. Dus biecht maar op wat is jouw rare craving #teammeisje.. 🤣🤗

3 jaar geleden

Jaaaa appels!! Heb ik al vanaf het begin. Ik gebruik ze vooral als tussendo ...
Ik heb periodes dat ik er niet zo goed tegen kan. Gelukkig is die nu weer even voorbij en toen ik daar achter kwam was ging ik los 😂

3 jaar geleden

Reactie op ldrivewood

Nee joh, niet onzeker van zijn!! En die cravings zijn er ook niet voor niet ...
Ik geef ook meestal toe aan m’n cravings, vandaag nog gehoord van m’n verloskundige dat ik nog steeds op t randje van ondergewicht zit ((24-weken) dus ik probeer wel gezond aan te komen, maar nu in quarantaine is t moeilijker om bijvoorbeeld die pot nutella te laten staan ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Een vriendin at zo een hele pot zilver vlies uitjes leeg van haar dochtertj ...
Appels🙋‍♀️ verder niets. 😅

3 jaar geleden

Ik kan geen vlees meer zien, ruiken of proeven momenteel. Alleen voor op he ...
Ik heb dit dus ook. Alleen stukjes gehakt in bijv spaggettie en hele kleine stukjes kip in bijv nasi gaat nog en inderdaad broodbeleg. Verder staat vlees me ook ontzettend tegen. Ik had toestraks een broodje warme kipfilet van bufkes. Nou de kip heb ik er heel snel af gehaald🤦‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Zijn er ook dames die niet hetzelfde eten als voor hun zwangerschap? Ik mer ...
Bij mij is het ook niet hetzelfde hoor. Aan het begin kon ik bijna Niks eten ivm misselijkheid. Nu ben ik sinds week 23 gestopt met medicatie en ik heb me toch een honger. Om 07.00 eet ik muesli met chocolade en melk. 8 uur een appel of koekje. 10 uur 2 broodjes of koekje. 12 uur 2 broodjes of een salade. 15 een koekje en 19.00 warme maaltijd. De avond ga ik graag los in koekjes, snoepjes en ijs hahaha Alleen krijg ik er nu maagzuur van dus daar probeer ik af te blijven. Ik ben nu een week thuis omdat we eigenlijk gisteren naar Turkije zouden gaan en merk dat m’n eten dan veel slechter is. Lekkere hapjes etc binnen handbereik dus moet mezelf echt tegen houden haha Je mag mij ook echt wakker maken voor magnums, bloemkool met groentesaus en phddingsbroodjes 🤤

3 jaar geleden

Ik ben zoals voor mijn zwangerschap, gezond blijven eten. Of er toch op blijven letten. Soms moeilijk met die hormonen om gezonde keuzes te maken :p 's Morgens eet ik vaak yoghurt met vers gesneden fruit en wat havermout of granola OF 2,3 sneetjes brood met (mager) beleg 's Middags eet ik vaak soep met brood OF een vers slaatje dat ik zelf maak met verse groentjes, quinoa, feta, olijfjes, tomaatjes, ansjovis etc (ik gooi wat bij elkaar, wat ik heb liggen) OF brood met (mager) beleg) OF overschotje van avondeten van dag ervoor 's Avonds eet ik vaak gewoon standaard avondeten. Vlees, aardappelen en groeten. OF pasta (gevarieerd qua saus en stijl) OF iets ongezonds/afhaal (dat is maar 1x per week) De hele dag door drink ik (bruis)water (met citroen of diepvriesframbozen) en bij het avond eten drink ik 1 glas frisdrank. Tussendoor eet ik vaak groentjes uit het vuisje of fruit of een koekje Zo probeer ik toch een gezond evenwicht te vinden en toch een beetje te "snoepen" of "toegeven" aan de zwangerschapshormonen :p

3 jaar geleden

9u - 2 sneetjes brood met jam 11u - fruit 12.30 3 sneetjes brood met beleg, (kipfilet, kaas, sandwich spread) of salade. (Wel zelf maken 14.00 koekje of tomaat/komkommer 17.00 avondeten En dan s'avonds vaak nog een bakje chips, ijsje of popcorn

3 jaar geleden

Knap 😄 Ik eet waar ik zin in heb! Eet gezond maar ook veel zoete dingen! Denk aan chocolade snoep enz😛

3 jaar geleden

Ik kan op het moment mogelijk vlees en brood verdragen dus kijk vooral even mee ter inspiratie en tot nu toe mijn dag menu: Ontbijt 9.30u: cruesli noten met magere yoghurt en een handje blauwe bessen & cappuccino met volle melk Lunch 13.15: salade (ijsbergsla en rucolamelange) met gebakken zonnebloempitten en gebakken achterham. En een krentenbol met light Philadelphia. Daarnaast een halve liter water met klein beetje grenadine. Vanavond eten wij wraps met gehakt, zwarte bonen, sla en feta. Savonds crave ik fruit. Zo koud mogelijk 😁 dus vanavond nog een portie druiven voor het slapen gaan! Qua drinken doe ik veel siroop drinken, thee en 2 kopjes koffie per dag