32 Reacties

3 jaar geleden

Leuk, Den Haag! Ik kom oorspronkelijk uit Den Haag maar woon nu een paar jaar in Leiden. Ben 31 jaar en nu 30 weken zwanger van de eerste!

3 jaar geleden

Rotterdam geboren en getogen. Ik ben 34+2 en we verwachten een jongen.

3 jaar geleden

Reactie op seessept20

Leuk, Den Haag! Ik kom oorspronkelijk uit Den Haag maar woon nu een paar ja ...
Leuk een Leidenaar in de groep. Lopen ongeveer beetje gelijk 馃榾

3 jaar geleden

Ik woon in Zwijndrecht en ik ben 30 jaar. Momenteel 35+3 zwanger van mijn babyboy

3 jaar geleden

Reactie op mommyofnoah

Spannend, van Limburg naar Den Haag. Ik vond van Leiden naar Alphen aan den ...
Ik mag echt niet klagen! Momenteel wel kortademig maar ik heb me erdoor heen geslagen 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op mommyofnoah

Spannend, van Limburg naar Den Haag. Ik vond van Leiden naar Alphen aan den ...
En die van jou?

3 jaar geleden

Reactie op Reneecmx

Ik mag echt niet klagen! Momenteel wel kortademig maar ik heb me erdoor hee ...
Oei dat is vervelend. Ik heb een hele fijne zwangerschap, heb ook niet ergens last van. Wel wat meer vermoeid maar that鈥檚 it eigenlijk!

3 jaar geleden

Dorpje in omgeving Leiden/alphen. 32 jaar, dik 31 weken. Veel succes met de laatste loodjes, weken, kwalen en nachtelijke 'feestjes'! 馃槬馃コ

3 jaar geleden

30 jaar zwanger van ons eerste kindje. Een meisje. Woon in stompwijk. Dorpje tussen Zoetermeer en Leiden. Oorspronkelijk een Friezin. Voor de liefde verhuisd haha. 32+5 nu..

3 jaar geleden

Hoi! Wij zijn in april verhuisd van Den Haag (waar ik ben geboren) naar Zoetermeer (waar mijn vriend is geboren). 馃槉 34 weken zwanger van ons eerste kindje.

3 jaar geleden

Ik ben 38 jaar en woon in Rotterdam maar opgegroeid in Nijmegen. Ook voor de liefde deze kant op gekomen, nu 5 jaar geleden. Nu 34 weken zwanger van ons eerste kindje, een meisje, na 5 jaar icsi traject. Uiteindelijk gelukt in Gent. Kijk er naar uit haar te ontmoeten!

3 jaar geleden

Woon in Zoetermeer. Vandaag 35 weken zwanger van een jongen^^ Zou wel leuk zijn om in contact te komen met andere meiden:)