3 Reacties

3 jaar geleden

Tijd.. op 3 april is mijn hond verhuist naar een nieuw gezin... daar heb ik het nog steeds moeilijk mee, maar de tijd heelt wonden.. het gaat steeds beter! Verder een mooie foto neerzetten evt zodat je hem/haar blijft zien en herinneren zoals jij dat wilt?! Sterkte! ❤

3 jaar geleden

Heel veel sterkte ♡ Ik herken het van onze hond. Ik had zo graag gehad dat de kleine met haar zou opgroeien. Dit was wel aan het begin van de zwangerschap gebeurd. Inmiddels heb ik er vrede mee, hoewel ik haar nog iedere dag mis. Ik kijk veel filmpjes en foto's terug. Ik probeer te denken aan de mooie momenten en hoe fijn dat was. Om op die manier het leven met haar voorop te stellen en niet het verdriet zonder. Dat gaat steeds beter. Er komt een nieuw leven aan, en dat wordt ontzettend mooi! Dood en leven mag naast elkaar bestaan. Net als verdriet en blijdschap. Sterkte ♡

3 jaar geleden

Dankjulliewel 😊 ik vrees dat tijd het enige is dat gaat helpen inderdaad. Maar het is zo zwaar door al die extra hormonen, en de depressieve gevoelens maken me ook bang. Hopelijk heb ik straks weer energie om me op de baby te focussen. Jullie ook veel sterkte, jullie zullen jullie vriendjes vast nog elke dag missen ❤️