10 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb dit bij de vorige zwangerschap (die helaas niet goed afliep) ook gehad. Bij mij hielp het als k dan op mijn andere zij verder ging slapen. Ik droomde op mijn rechterkant bijvoorbeeld eng en op mijn linkerkant droomde ik leuk. Misschien werkt dit ook bij jou?

4 jaar geleden

Reactie op LenM92

Ik heb dit bij de vorige zwangerschap (die helaas niet goed afliep) ook geh ...
Waarom liep dat niet goed 😔Als ik vragen mag? En ik heb die dromen ook die zijn heel heftig ik sta ook huilend/ schreeuwend op

4 jaar geleden

Reactie op LenM92

Ik heb dit bij de vorige zwangerschap (die helaas niet goed afliep) ook geh ...
Oohw wat vervelend voor je.. hoeveel weken was je toen als ik vragen mag ? Jaa zou het is kunnen proberen al hoewel ik onrustig slaap dan ik lig links dan word weer wakker lig ik op m’n buik dan weer op m’n rug word uiteindelijk wel altijd wakker als ik op m’n rug lig

4 jaar geleden

Reactie op wid

Waarom liep dat niet goed 😔Als ik vragen mag? En ik heb die dromen ook die ...
Hoop dat er iets is waardoor we die nare dromen niet meer hebben of in ieder geval niet meer zo overstuur zijn😔

4 jaar geleden

Reactie op wid

Waarom liep dat niet goed 😔Als ik vragen mag? En ik heb die dromen ook die ...
Het hartje klopte niet meer bij 10 weken. 😥

4 jaar geleden

Reactie op Sylvanaaww

Oohw wat vervelend voor je.. hoeveel weken was je toen als ik vragen mag ? ...
Die dromen begonnen vanaf dat ik 8 weken was geloof ik. Nu nog geen last van gelukkig maar ben nu 7 weken.

4 jaar geleden

Reactie op LenM92

Die dromen begonnen vanaf dat ik 8 weken was geloof ik. Nu nog geen last va ...
Pff dan heb ik nog wat te verwachten ik hoop niet dat het zolang aan houdt bah bah Jaa het is allemaal spannend ik heb 28 januari weer en echo dan ben ik 9+5.. vind het erg voor je dat de vorige zwangerschap niet goed afliep maar gelukkig dat je nu weeer zwanger bent gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op Sylvanaaww

Pff dan heb ik nog wat te verwachten ik hoop niet dat het zolang aan houdt ...
Hoop ik ook niet voor je! Vond het echt verschrikkelijk die dromen haha. Maar goed je doet er niks aan als t er bij hoort. Lief dankjewel! We gaan nu voor een goede zwangerschap. Maar tis allemaal wel spannend. Jij ook gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Reactie op LenM92

Hoop ik ook niet voor je! Vond het echt verschrikkelijk die dromen haha. Ma ...
Dat klopt.. heb er lang genoeg op gewacht.. als het niet anders is neem ik het maar voor lief hoe erg ik ze oook vind maar idd je doet er niks aan.. Daar gaan we zeker van uit. Dankje xx

4 jaar geleden

Ik had het vannacht voor het eerst dat ik echt een nachtmerrie had. Afgelopen dagen droomde ik al wel steeds bizarre dingen, maar vannacht droomde ik echt dat ik vermoord werd. Vreselijk. Durfde vanmorgen niet eens in het donker naar de wc 🙈