Echo op eigen verzoek

demilovesluna
2 jaar geleden
Volgen
Hoi mama's Ik heb net gebelt voor een echo op eigen verzoek. Mijn vriend kan het nog niet echt geloven omdat hij nog niks heeft gezien en ik vind het super eng of alles oke is en dat af te wachten tot 28 Januari want dan heb ik pas de termijnecho bij mijn eigen verloskundige. Ik heb nu op 7 Januari de vervroegde echo en ben dan 7+3. Hebben jullie echo foto's waarop jullie 7 weken zijn ? Ik ben heel benieuwd wat ik kan verwachten wat er te zien zal zijn
Reageer
Typ hier je reactie
42 reacties
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Wat leuk! Ik had met 5.5 week al een echo en toen zag je al wel iets. Zelf het hartje klopte al toen. Heel speciaal
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Reactie op Suuuzzz
Kan je zomaar zelf regelen dat je vroege echo krijgt?
Ik doe een echo van 8 weken in januari. De verloskundige vertelde mij dat dit maar 20 euro kost.
Baby Milou
2 jaar geleden
Maandag 20 januari en Maandag 3 februari mogen wij weer voor de acht weken en de tien weken termijnecho 🌸🙏 Nu acht weken erbij ivm een missed abortion afgelopen oktober.
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Wij zitten nu in het ziekenhuis voor onze 1e echo. Als het goed is ben ik 7 weken en 3 dagen. Zal straks een foto van de echo plaatsen..
demilovesluna
2 jaar geleden
Reactie op verwijderd lid
Wij zitten nu in het ziekenhuis voor onze 1e echo. Als het goed is ben ik 7 weken en 3 dagen. Zal straks een foto van de echo plaatsen..
Leuk ! Succes geniet er van
NCLBB
2 jaar geleden
Mijn VK doet er standaard eentje tussen de 7/8 weken en daarna pas de termijnecho met 11/12 weken. Dit was onze eerste echo vorige week. Naar eigen berekening was ik 7+3 maar volgens de meting 7+1. Mooi kloppend hartje kunnen zien!
demilovesluna
2 jaar geleden
Reactie op NCLBB
Mijn VK doet er standaard eentje tussen de 7/8 weken en daarna pas de termijnecho met 11/12 weken. Dit was onze eerste echo vorige week. Naar eigen berekening was ik 7+3 maar volgens de meting 7+1. Mooi kloppend hartje kunnen zien!
Mooi ! Was je echo inwendig ?
Verwijderd lid
2 jaar geleden
Baby zat een beetje verstopt. Maar kon heel mooi zien dat het hartje klopte. Was een inwendige echo. 7 weken en 3 dagen.
Fey
2 jaar geleden
Reactie op Fey
Dit was afgelopen week toen ik 7 weken zwanger was
Onderin zie je het voedingzakje en bovenin de kleine frummel. Konden wel heel mooi het hartje zien kloppen maar een voor of achterkant konden we er niet uit halen 🙈
Dyone
2 jaar geleden
Ik heb over 1,5 uur m'n eerste echo! Ik gok dat ik 7+3 ben. Het wachten duurt zo lang dat ik begrijp dat je eerder wilt en zelf een echo regelt. Mijn verloskundige doet er één bij 7/8 weken en rond de 12 weken.