268 Reacties

4 jaar geleden

Eerste echo gehad net. En het was echt bijzonder. Ons kleintje is suuuuuper ...
Mooie echo! 馃槝

4 jaar geleden

Echo precies 11 weken 鉂わ笍馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Nadieh90

Echo precies 11 weken 鉂わ笍馃槏
Wat een mooie echo zeg! Hij/zij speelt kiekeboe.. hahahah. Geweldig.

4 jaar geleden

Gister onze 11 weken echo gehad heerlijk genoten van onze frummel

4 jaar geleden

Afgelopen Woensdag onze termijn echo gehad, 10+4 dagen

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Ik vind dat best wel laat. Meestal doen ze tussen 7-8 weken de eerste echo. ...
Ik kan mij herinneren bij de eerste 2 rond de 10 weken 1e echo kreeg. En nu bij de 3e had ik met 7 weken al een echo. Die andere 2 zijn in rdam geboren. Misschien is brabant anders ?

4 jaar geleden

Weer een prachtige echo gehad en nu ook het hartje horen kloppen. Bij de echo 11+6 en 14 aug uitgerekend 馃グ

4 jaar geleden

Hoi mama's ik ben nieuw bij de groep nadat ik tijdens mijn eerste ego erachter kwam niet september maar eind augustus te zijn uitgerekend. 馃榿馃槉 Nu 10+4 en morgen een nieuwe afspraak bij de verloskundige omdat de huidige in een te groot team werkte wat mij zorgen baarde niet te weten wie er bij de bevalling aanwezig zou zijn zat mij niet zo lekker.. Ben benieuwd naar de afspraak en of ik opnieuw een nieuwe ego krijg gezien het weer een kennis making is.. Opnieuw spannend. Ik wens iedereen een gezonde en mooie zwangerschap toe. Groetjes 鉂わ笍

4 jaar geleden

Volgens de nieuwe verloskundigen richtlijnen ben ik vandaag precies 11 weken i.p.v eigen berekening 10+3 en op de echo foto zegt het 10+6. Heel bewegelijk mooi om te zien. 11 weken dus betekent het 24 augustus uitgerekend! 馃帀馃崁馃馃尭馃ぐ馃徏

4 jaar geleden

Volgens de nieuwe verloskundigen richtlijnen ben ik vandaag precies 11 weke ...
Leuk voor je lieverd!! We zitten in de buurt van elkaar xxxxxx ik 20 aug!

4 jaar geleden

Afgelopen zaterdag onze eerste echo gehad. Was er drie weken geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben en door onregelmatige cyclus en menstruatie die wel vaker uitblijft hadden ze de echo wat eerder gepland.(verwachting was 8weken te zijn) Maar het was al 11+6馃帀

4 jaar geleden

Leuk voor je lieverd!! We zitten in de buurt van elkaar xxxxxx ik 20 aug!
Hihi echt ongelooflijk h猫. En dat te bedenken de uitgerekende datum niets zegt. Het nog alle kanten op kan gaan. Drie weken ervoor en twee weken erna het een begin september baby kan zijn 馃尭馃崁馃帀

4 jaar geleden

Weer iedereen zo mooie echo's wij zijn vandaag weer geweest en weer zo rare foto's bij ons haha maar de kleine lag ook met zijn of haar hoofd na beneden馃ぃ馃檴

4 jaar geleden

Reactie op MamavanD

Weer iedereen zo mooie echo's wij zijn vandaag weer geweest en weer zo rare ...
Nou, die van mij waren ook niet zo mooi hoor. De mini zat verstopt en was slecht zichtbaar en te meten. Je bent dus niet de enige!

4 jaar geleden

Nou, die van mij waren ook niet zo mooi hoor. De mini zat verstopt en was s ...
En die van mij was ook eigenwijs 馃槣

4 jaar geleden

Reactie op Cynthiaa88

Weer een prachtige echo gehad en nu ook het hartje horen kloppen. Bij de ec ...
Hier ook 14-08馃懚馃徑鉂わ笍

4 jaar geleden

Hier ook een gezonde eerste echo met goed beeld! Aapje lag er chill bij en ben 10wk2dagen, uitgerekend 31-8! Heel leuk om te zien 鈾ワ笍

4 jaar geleden

Reactie op sophievispalm

Hier ook een gezonde eerste echo met goed beeld! Aapje lag er chill bij en ...
Leuk ik had gister mijn echo en was 10+4, nu dagje meer. 28-08 uitgerekend

4 jaar geleden

Reactie op MamavanD

Weer iedereen zo mooie echo's wij zijn vandaag weer geweest en weer zo rare ...
Ik heb ook echt een slechte echo kwaliteit. Waarschijnlijk een oude apparaat. Vind het ook erg jammer! Maar ik heb volgende week een pretecho en meestal zijn ze daar wel goed. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Reactie op Betty01

Ik heb ook echt een slechte echo kwaliteit. Waarschijnlijk een oude apparaa ...
Ja geen idee hoe oud dat ding is maar het kleintje lag ook op zijn hoofd 馃ぃ馃檴 niet zo hier zo relax hoe de andere kindjes hier haha hij zij lag echt op de kop.met de benen de lucht in hahaha 馃ぃ馃ぃ馃檴馃檲