268 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Fiootje

Maandag mogen wij 😍
Wij ook! Spannend!

4 jaar geleden

Ik pas echo bij 10+5! Nog 3 weken wachten 😕

4 jaar geleden

Ik mag morgen ook! Spannend!

4 jaar geleden

Ik heb de 16de

4 jaar geleden

Ik pas komende dinsdag! Dan ruim 8 weken volgens berekening. Pff wat duurt ...
Ja ik ook de 14e! Eerste echo. Spannend hè. Duurt nog zo lang t wachten. 2 weken geleden de afspraak al gemaakt.

4 jaar geleden

Ik ook morgen! Om 14.45. Ben zo zenuwachtig! Hoop dat ik een beetje kan slapen hahaha. Wat houd de intake allemaal in? Jullie een idee?

4 jaar geleden

Ik heb volgende week een vroege echo vindt het zo spannend vooral omdat ik eerder een miskraam heb gehad voelt het zo onzeker aan.

4 jaar geleden

Oooh wat spannend hè? Wij hebben morgenochtend ook de eerste echo. Al om 07:30 uur! Dus vroeg op, maar dat hebben we er zeker voor over. 😊 Ik ben heel benieuwd! We hebben al een dochter van bijna twee. Maar ik vind het allemaal opnieuw weer erg spannend.

4 jaar geleden

Morgen 7+4.. En einde van de middag eerste echo.. merk dat ik toch wel onzeker ben geworden van me 100% goed voelen en echt geen 'kwaaltjes' te hebben.. Hopen op een kloppend hartje morgen.. Dan hoop ik ook een stuk meer besef.. Nu nog zo onwerkelijk!

4 jaar geleden

Reactie op Loes123-24

Ik pas echo bij 10+5! Nog 3 weken wachten 😕
Bij mij ook... Maar ik mag maandag al dan ben ongeveer 10 weken?

4 jaar geleden

Wij de 23 ste eerste echo! Zo spannend.

4 jaar geleden

Ik heb morgen ook mijn eerste echo. Ik ben dan 6 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje na een lang traject met hormooninjecties. 🙏🏻🤞🏻🍀

4 jaar geleden

Ik heb al een echo gehad vorige week donderdag. Volgende echo is 15/1 dan zal ik 8weken en 2 dagen zijn

4 jaar geleden

Wij hebben de 14 januari de eerste echo van onze spruit en dan zijn we ongeveer 9 a 10 weken.

4 jaar geleden

Ik heb dua 25-1 de eerste echo, ben dan (volgens eigen berekening) 10.5 week. Iedereen heeft (veel) eerder dan mij echo's lees ik hier...😅

4 jaar geleden

Ik heb morgen de officiele termijn echo! 😀 ben dan 9w2d zwanger van ons 1e kindje. Dit zal wel echo nr. 3 zijn, vanwege PCOS vaker controles gehad.

4 jaar geleden

Ja ik♡ kan echt niet wachten. Ben morgen om 10.40 aan de beurt, intake en echo. Als het goed is 8w5d. Zo spannend, aangezien ik erg weinig kwaaltjes heb!

4 jaar geleden

Afgelopen maandag de eerste echo gehad met 7+3 weken. Gevraagd om een uitwendige echo omdat mijn zoontje van 4 ook mee was. Dat vond ik wat prettiger. Gelukkig alles goed te zien en een mooi kloppend hartje! Blijft toch spannend. 28ste terug voor de termijnecho.

4 jaar geleden

Jaaa ook morgen! 9:00 Ben volgens mijn berekening 8+6. Benieuwd of het klopt...

4 jaar geleden

Afgelopen maandag geweest. Uit de echo kregen wij te horen dat wij 8 weken en 4 dagen zwanger zijn. Hartje klopte over 4 weken de tweede echo dan zullen wij kleine handjes zien.😀😀😀