268 Reacties

4 jaar geleden

Ik mag ook morgen! Eerst nog een heeeeeeele lange dag wachten, konden pas 18.30 komen. Ben zo benieuwd!

4 jaar geleden

Ik mag ook morgen. Als het goed is ben ik dan 6+2.

4 jaar geleden

Hopelijk krijgen we morgen allemaal een echo met een kloppend hartje 鈾ワ笍 Morgen ben ik 8 weken (eigen berekening) ben benieuwd of het klopt Iedereen veel plezier morgen! 馃ぐ馃徏馃挋馃挅

4 jaar geleden

Ja wat super leuk! Wij morgen ook! Ben vrijdag 9 weken zwanger van ons 2e kindje! 馃グ alleen pas morgen avond de echo! Dus morgen hele dag nog wachten! Hihih!!

4 jaar geleden

25 januari pas 馃槂 ik weet het sinds 17 december.. best wel lastig om zo lang te wachten.

4 jaar geleden

25 januari pas 馃槂 ik weet het sinds 17 december.. best wel lastig om zo lan ...
Wachten op de volgende echo is net zo moeilijk馃槄 volgende week mogen we weer maar zo zenuwachtig of alles wel goed gaat. Maar de 1e is echt heel speciaal

4 jaar geleden

25 januari pas 馃槂 ik weet het sinds 17 december.. best wel lastig om zo lan ...
Wij op de 16e december, 1e nod en positief getest 馃馃尭 grappig

4 jaar geleden

Half 11 morgen! Zo spannend!

4 jaar geleden

Voor mijn gevoel al zo lang moeten wachten (ruim 3 weken denk ik) ben vandaag 10+1. De tijd op een dag gaat op zich nog wel snel voorbij, maar de dagen kruipen 馃槄. Half 11 is bijna dus nu gaat het wel snel.

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Voor mijn gevoel al zo lang moeten wachten (ruim 3 weken denk ik) ben vand ...
Nog even geduld.. Over een uur weet je meer.. spannend!!

4 jaar geleden

En hoe ging het?

4 jaar geleden

Wij hebben 14-1 intake en eerste echo, ben dan 8+1 zwanger. Super spannend maar zoo leuk, ons eerste kindje.

4 jaar geleden

Net terug van de echo... BIG SURPRISE! Het zijn er 2 ^^. En ben 4 dagen vooruit geschoven naar 2 augustus.

4 jaar geleden

Wij hebben ook een goede echo 馃槏 Heel bijzonder dit!

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Net terug van de echo... BIG SURPRISE! Het zijn er 2 ^^. En ben 4 dagen voo ...
Oh wauw 2 馃槏馃槏

4 jaar geleden

Reactie op esmee 馃巰

Oh wauw 2 馃槏馃槏
Ja en ik wist het gewoon al. Gelukkig had ik het me vriend verteld dat ik het gevoel had dat het er 2 zouden kunnen zijn. En door alle mooie echo's hier herkende ik het meteen en zei ik het voor dat de vrouw van echo het kon zeggen 馃ぃ

4 jaar geleden

19 weken? Bij welke idioot zitten jullie dan? Je hebt je eerste echo rond de 10 weken (normaal gesproken). Je kan ook in een prive kliniek een echo laten maken (kost vaak 50 euro)!

4 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

19 weken? Bij welke idioot zitten jullie dan? Je hebt je eerste echo rond d ...
Misschien typ fout?

4 jaar geleden

Reactie op Maeve266

Net terug van de echo... BIG SURPRISE! Het zijn er 2 ^^. En ben 4 dagen voo ...
Gefeliciteerd 馃槝

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met de goede echo鈥檚 dames! Ik moet morgen om 08.30 en ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Vooral omdat ik geen kwaaltjes heb, ik voel me helemaal niet zwanger.. Heb allerlei doemscenario鈥檚 in mijn hoofd. Ik kan nergens anders meer aan denken.. Morgen weet ik meer 馃檹馃徎