51 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sabb

We lopen allebei gelijk ik ben ook uitgerekend op 2 augustus 😂
Hihi, toevallig

4 jaar geleden

Reactie op Sabb

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En inderdaad het is jullie keuze maakt ...
Wow dat is een heftige reactie 😮. Die weet duidelijk niet wat het inhoud om een miskraam te krijgen. Zie je er tegen op om het weer tegen haar te vertellen?

4 jaar geleden

Wow dat is een heftige reactie 😮. Die weet duidelijk niet wat het inhoud o ...
Ja zie er wel een beetje tegenop... ik weet dat mijn ouders er heel blij mee zullen zijn... ga nu wel met de gedachte van laat maar doen en als het teveel word zeg ik er wat van... geef de hormonen wel de schuld😂

4 jaar geleden

Gefeliciteerd meid, ik ben ook op de zelfde dag uitgerekend 2 aug en ben ook niet zo oud ben net 22 jaar 😬 als jullie blij zijn met t kindje dan kan niemand jullie tegenhouden dat is mijn motto want bij mij heeft ook iedereen de vooroordeel dat ik nog te jong ben en nog zooooooo veel meer onzin dat ik aan moet horen hahaha

4 jaar geleden

Ik ben 27 ( bijna 28 ) en mijn man is 25. Volgens mijn moeder zijn wij te onvolwassen om een kind te krijgen. Laat je niet gek maken. Als iemand een slechte reactie geeft deel dan niet teveel met diegene. Praat met de mensen die wel leuke reacties geven.

4 jaar geleden

Reactie op Denaila

Ik ben 27 ( bijna 28 ) en mijn man is 25. Volgens mijn moeder zijn wij te o ...
Dankjewel en gefeliciteerd! Ik ga even nog een paar weken wachten met vertellen, dan is de kans op een miskraam kleiner en ga ik ze niet gek maken voor niets.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Dankjewel en gefeliciteerd! Ik ga even nog een paar weken wachten met verte ...
Dit doe ik dus ook haha ik wacht tot mijn eerste echo bij 7 weken heb je zelf al een echo gepland staan?

4 jaar geleden

Reactie op Denaila

Dit doe ik dus ook haha ik wacht tot mijn eerste echo bij 7 weken heb je ze ...
Nee nog niet, mijn vriend wilt wachten tot na de feestdagen. Omdat het nu al heel druk is met school ik heb namelijk examens (belgië). Mr dan zou ik bijna 10 weken zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Nee nog niet, mijn vriend wilt wachten tot na de feestdagen. Omdat het nu a ...
Ja ik wacht ook tot na de feestdagen. Mijn man kan geen vrij krijgen dus 6 januari zijn we 7w en 3d ( vanwege miskraam moet ik tussen de 6de en 7de week een echo)

4 jaar geleden

Reactie op Denaila

Ja ik wacht ook tot na de feestdagen. Mijn man kan geen vrij krijgen dus 6 ...
Ah zo, ja dat snap ik wel. Wij zitten nog allebij op school, dus voor ons gaat dat ook niet lukken.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik ben ook 24 dus ook nog vrij jong. Ook ik ben begin augustus uitgerekend van ons eerste kindje. Super spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Denaila

Ik ben 27 ( bijna 28 ) en mijn man is 25. Volgens mijn moeder zijn wij te o ...
Wat.. Ik ben 25 en mijn vriend 30. Wat een rare opmerking van je moeder. Moet je dan wachten tot je 50e terwijl je er al wel klaar voor bent?

4 jaar geleden

Wat.. Ik ben 25 en mijn vriend 30. Wat een rare opmerking van je moeder. Mo ...
Nee we gamen en dat is waarom ze ons onvolwassen vind etc. De grap is dat zij toen wij klein waren ook op de gameboy speelde en op de PlayStation etc.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! Ik was 18 dat ik zwanger werd van mijn eerste en 19 dat ze werd geboren... nu ben ik 44 en onverwachts zwanger van mijn derde kindje. Laat mensen maar commentaar geven, voor sommige is het nooit goed, te oud... te jong.... Zolang jullie gelukkig zijn en de kleine een warm en liefdevol nestje kunnen bieden, dan is dat het belangrijkste.

4 jaar geleden

Reactie op RayNat

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! Ik was 18 dat ik zwanger werd ...
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op Denaila

Nee we gamen en dat is waarom ze ons onvolwassen vind etc. De grap is dat z ...
Oh jee wij zijn 30 en zwanger van ons 2e kindje. Maar wij gamen ook 😱😱😱 hahah

4 jaar geleden

Oh jee wij zijn 30 en zwanger van ons 2e kindje. Maar wij gamen ook 😱😱😱 ...
Er is natuurlijk ook een verschil he. Al je nu de hele dag zit te gamen, zonder werk en je kinderen niet zou verzorgen snap ik dat. Maar dat zal bij jullie niet zo zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Er is natuurlijk ook een verschil he. Al je nu de hele dag zit te gamen, zo ...
Precies dit en daarom vind ik ook dat leeftijd echt niet uitmaakt het gaat er echt om hoe je met je kind omgaat.

4 jaar geleden

Reactie op Denaila

Nee we gamen en dat is waarom ze ons onvolwassen vind etc. De grap is dat z ...
Nou dan zijn wij mega onvolwassen... ben 35 en zwanger van de tweede, was nog net 32 met de geboorte van mn dochter, maar ik game echt regelmatig en mn partner ook. PS4, Nintendo Switch, Nintendo64. Ben net weer begonnen met World of Warcraft, dus ja, wij zijn dan heel onvolwassen

4 jaar geleden

Reactie op Fey

Nou dan zijn wij mega onvolwassen... ben 35 en zwanger van de tweede, was n ...
Wij spelen ook world of Warcraft, Diablo 3 , Pokémon op de switch. Heb mijn man via world of warcaft leren kennen hahahaha