15 Reacties

3 jaar geleden

Stoppen dus met orgasmes🤪🤣 geen last van!

3 jaar geleden

Ik denk dat t is door een soort krampen net als weeën. In principe maakt t een beetje dezelfde beweging. Ik heb dan erge krampen gewoon in mn buik niet in mn rug. Vergelijkbaar met de pijn die ik had bij ernstige menstruatie en voorweeën van mn vorige bevalling..

3 jaar geleden

Omg 🤣

3 jaar geleden

Hier hetzelfde.... misschien dat de baby op een bepaalde zenuw drukt. En bij orgasme trekt de baarmoeder samen waardoor de druk groter. Misschien he

3 jaar geleden

Reactie op mamavan6

Hier hetzelfde.... misschien dat de baby op een bepaalde zenuw drukt. En bi ...
Okay... Mijn VK kon niets van me uitleg maken.

3 jaar geleden

Of misschien gewoon ff chillen nu daar beneden? Haahahah

3 jaar geleden

Hahahah gewoon lekker rust nemen dAar beneden 😜

3 jaar geleden

Vind de reacties hier best rigide en preuts zeg. Ik heb hier geen last van maar zou balen zijn als orgasmes meer pijn gaan doen dan ze opleveren. Ik zou ook niet weten of hier een oplossing voor is, want het klinkt als kramp vanwege het samentrekken van de baarmoeder. Maar iig succes, hopen dat het nog wegtrekt vóórdat de baby komt.

3 jaar geleden

Reactie op Mc43

Vind de reacties hier best rigide en preuts zeg. Ik heb hier geen last van ...
Is echt balen. . want ik heb er nog heel veel zin in. Maar die krampen maken me bang

3 jaar geleden

Zoek het eens op op internet volgens mij is er niet heel veel aan te doen alles trekt samen kwa spieren! Misschien een ander standje proberen ofzo?

3 jaar geleden

Reactie op Mc43

Vind de reacties hier best rigide en preuts zeg. Ik heb hier geen last van ...
Vind ik ook....

3 jaar geleden

Reactie op StefanieBr

Is echt balen. . want ik heb er nog heel veel zin in. Maar die krampen make ...
Echt vervelend hoor! Vind het vooral best eng dat je je dan niet meer kan bewegen en vraag me af of dat nog normaal is. Vond de verloskundige het niet zorgelijk?

3 jaar geleden

Reactie op Muumiannie26

Echt vervelend hoor! Vind het vooral best eng dat je je dan niet meer kan b ...
Ze zij ook iets van baby op de zenuwen.. etc maar tja echt iets kon ze er niet van maken

3 jaar geleden

Geen last van rugpijn, maar wel een maandje gehad dat mijn clitoris afwisselend overgevoelig en ongevoelig was. Mijn orgasme waren pijnlijk, voor het eerst dat gehad. Nu lijkt het (gelukkig) weet normaler te worden. Kan bij jou ook weer wegtrekken. Er veranderd van alles in ons lijf en misschien drukt baby idd weleens op zenuwen. Komt vast goed.

3 jaar geleden

Ik ben nu 37’weken en nog wel zin in seks maar het lijkt wel of het beneden gevoelloos is geworden sinds een week...Ik kom moeilijk tot een orgasme 🙈 Herkennen jullie dat ook?!