28 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Stephanie DC

Ik ga nu ook niet voor 2 maanden invriezen maar een voorraadje lijkt mij we ...
Heb je ook zeker goed. Scheelt je weer in de keuken staan natuurlijk! Ik heb het in ieder geval ervaren als niet nodig. Misschien piep ik na bevalling 2 wel anders haha.

3 jaar geleden

Stamppot 馃榿

3 jaar geleden

Bij de eerste niet gedaan, maar ik ben het nu zeker wel van plan om wat soep, groeten, en pasta sausen in te vriezen.. Dit puur omdat ik het heel vervelend vond dat er elke keer mensen voor de deur stonden met eten of hier kwamen koken. De eerste week ben ik echt veel boven geweest en had ik erg veel hoofdpijn dus genoeg aan mijn kleine meisje en man.. als et dan ook elke keer ouders schoon ouders, broers en zussen aan de deur komen werd ik net echt vrolijker van..

3 jaar geleden

Zeker een aanrader!! Wij waren er de eerste tijd heel blij mee. Loopt de dag dramatisch, dan heb je een gezonde kant en klaar maaltijd. Loopt de dag goed, dan kookte ik eenvoudig met diepvriesgroenten.

3 jaar geleden

Reactie op Stephanie DC

Kan je die bakjes ook ergens online bestellen? Lijkt mij zeer gemakkelijk.
Keertje Chinees halen helpt ook. Die bakjes kun je gewoon afwassen en nog een keer gebruiken. Doen wij ook vaak als we met de hele familie zijn. Is nu even geleden, maar dan heb je zo 10 bakjes 馃槈!

3 jaar geleden

Wij gaan gewoon voor makkelijk vers eten maken. Uiteraard met groenten en bak - krieltjes en aardappelen enzo. Zo gedaan en moet toch een regelmaat cre毛ren en tijd vasthouden. Gezien we nu zo nu en dan schommelen en doen eten wat en wanneer we willen. Vind ik het juist prettig om aan te werken tijdens de kraamweek. 馃尭馃